جهت اطلاع از هزینه کلاس کنکور تجربی در کارنامه خرد با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

 خط ویژه :

021-91091868

و یا بر روی لینک زیر کلیک فرمایید:
مشاهده قیمت کلاسهای کارنامه خرد(اینجا کلیک نمایید)

قیمت کلاسهای کارنامه خرد

هزینه کلاس کنکور تجربی چقدر است؟ آیا مبنای دقیقی برای تخمین این هزینه وجود دارد؟ کلاس کنکور یکی از دغدغه های دانش آموزان پشت کنکور است، اما متاسفانه هزینه برخی از کلاس ها آنچنان بالاست که هر فردی نمی تواند در کلاس ها شرکت کند.شرکت در کلاس کنکور و آشنایی با انواع تست های کنکور از رکن های اساسی قبولی در رشته های برتر کنکور است، پس برای رسیدن به موفقیت این یک اصل است. اما با هزینه های سر سام آور برخی از موسسات چه کنیم. با ما باشید تا در ادامه در رابطه با هزینه کلاس آنلاین کنکور موسسه کارنامه خرد و سایر موسسات را بررسی کنیم.

کلاس کنکور تجربی

در چند سال اخیر متاسفانه کنکور به یک تجارت بزرگ تبدیل شده است و برخی از سود جویان و موسسات از کنکور تنها به نفع خود استفاده کردند و دیده شده است حتی رشته هایی که در آینده بازار کار خوبی نیز ندارند را هم بین دانش آموزان تبلیغ کردند و فرد برای قبولی در آن رشته  که آینده ای هم ندارد هزینه بالایی پرداخت کرده است.

مطالب بیشتر(کلاس آنلاین فیزیک کنکور،کدام موسسه بیشترین قبولی کنکور را دارد؟)

تصویر-هزینه-کلاس-کنکور-تجربی-کارنامه-خرد-7868

تاثیر سلبریتی های آموزشی در هزینه کلاس کنکور

با نزدیک شدن به کنکور،  دیده شده است که برخی از سلبریتی های آموزشی حتی جلسه ای 10 میلیون به بالا هم دریافت کردند، این ممکن است در افرادی که از نظر هزینه مشکل ندارند کمی منطقی باشد، اما دانش آموزانی که توانایی پرداخت این هزینه را ندارند چه کنند؟

کلاس آنلاین کنکور تجربی

بله، کلاس آنلاین یکی از بهترین گزینه ها برای آموزش در دوران کنکور است. برخی از کلاس ها در فضای مجازی به صورت رایگان هم دیده می شود. موسسه کارنامه خرد کلاس های خود را در دو دسته مجازی و حضوری تقسیم بندی کرده است. افراد می توانند در منزل و بدون پرداخت هزینه رفت و آمد با بهترین دبیران آموزش ببینند و  هزینه به نسبت خیلی پایین تری هم پرداخت کنند.

کلاس آنلاین کنکور چه برای ریاضی، تجربی و… می تواند یک انتخاب برتر باشد تا تنها با پرداخت هزینه ای تعریف شده و متعارف افراد بتوانند از دانش دبیران برتر بهره ببرند.

مطالب بیشتر(بهترین کلاس های آنلاین کنکور،قبولی صد در صد در پزشکی)

هزینه کلاس آنلاین تجربی-5215

مزایای کلاس آنلاین کنکور تجربی

اگر در تمام عمر خود در کلاس‌های حضوری شرکت کرده‌اید، کمی دلهره در زمان ثبت نام در کلاس های آنلاین کنکور، امری طبیعی است، حتی اگر به فن‌آوری علاقه ‌مند باشید. با این حال، گذراندن یک دوره آنلاین، بر خلاف کلاس حضوری، قطعا مزایای خود را دارد.

پیشرفت شغلی و سرگرمی ها

مطالعه آنلاین به شما انعطاف بیشتری می دهد. شما می توانید کار کنید و برنامه کاری خود را راحت تر در مورد دوره های آموزشی خود تنظیم کنید

زمانی که دوره آنلاین خود را به پایان می رسانید، تجربه کاری بیشتری به دست آورده اید و مهارت های جدیدی را یاد گرفته اید که به شما کمک می کند در حرفه خود پیشرفت کنید!

برنامه و محیط انعطاف پذیر

با مطالعه آنلاین، می توانید محیط آموزشی خود را انتخاب ‌کنید: اتاق خواب، کافه، کتاب خانه و…

گذراندن یک دوره آنلاین همچنین به این معنی است که شما مجبور نیستید به کلاس رفت و آمد کنید، به این معنی که زمان کمتری سپری می‌شود و زمان بیشتری برای مطالعه خواهید داشت.

کاهش هزینه

مطالعه آنلاین به این معنی است که شما هزینه تحصیل، کمتری باید پرداخت کنید.  همچنین شما دیگر نیاز به پرداخت هزینه های حمل و نقل نیستید، که این به معنای کاهش هزینه و پس انداز بیشتر است.

انضباط شخصی و مسئولیت پذیری

درست است که مطالعه آنلاین نیاز به خودانگیختگی و مهارت های مدیریت بیشتری دارد، اما همین موضوع باعث انضباط شخصی و مسئولیت پذیری بیشتری می گردد.

مطالعه آنلاین در زمان مناسب به شما این امکان را می دهد که دیگر نگران مکان کلاس نباشید. با گذراندن یک دوره آنلاین، می توانید بر موفقیت در کنکور تمرکز کنید و از بین دوره ها و برنامه های آنلاین متنوع بهترین کلاس های آنلاین کنکور را انتخاب کنید.

کمک آموزشی پرمخاطب ‌ترین رشته‌ ها چقدر هزینه برمی ‌دارد؟

تجربی چند دوره است که از پر مخاطب ترین گروه ها است. آمار ها حاکی از آنند که بیش تر از 637 هزار داوطلب و بیشتر در این گروه شرکت می کنند. در نتیجه همین امر باعث می شود، هزینه کلاس های آموزشی گروه تجربی به نسبت سایر گروه ها کمی بالاتر رود .به طور تقریبی کم ترین هزینه  برای شرکت در این گروه آموزشی تجربی 20 میلیون است که گاهی این قیمت به 150 میلیون هم می رسد.

بیشتر بخوانید :

پکیج تضمینی کنکور پزشکی

کلاس های آنلاین رایگان کنکور

هزینه کلاس کنکور تجربی موسسه کارنامه خرد

همانطور که قبلا هم گفته شد، موسسه کارنامه خرد همراه دانش آموزان است و بیشترین تلاش را دارد تا بتواند به دانش آموزان در کنکور کمک کند. به همین دلیل از دبیران برتر در تمام رشته ها استفاده می کند که تمام این دبیران دارای جزوات و فیلم های آموزشی هستند که اکثریت دوره ها را به قیمت بسیار پایین افراد می توانند تهیه کنند.حتی برخی از فصول آموزشی را دبیران به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می دهند تا  ابتدا با روند کار و آموزش آشنا شوند و بعد هزینه پرداخت کنند.

کلاس های آنلاین موسسه کارنامه خرد همان کیفیت کلاس حضوری را دارد در نتیجه نگرانی این موضوع را نداشته باشید که کیفیت کار با این روند نزول می کند. ما در کنار شما هستیم تا بتوانیم در کنار تلاش های شبانه روز خود دانش آموز راه های رسیدن به موفقیت را برای افراد هموار سازیم . شما می توانید برای ارتباط و ثبت نام کلاس آنلاین کنکور با ما تماس بگیرید.

5 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دیبا
دیبا
1 سال قبل

سلام هنوز هم ثبت نام تو کلاس آنلاین دارید؟؟

مهدی باباخانی
مدیر
1 سال قبل

سلام با 02126401062 تماس بگیرید

زنده