فهرست مطالب

پکیج تضمینی کنکور پزشکی

منظور از پکیج تضمینی کنکور پزشکی چیست؟ خیلی از داوطلبان پشت کنکوری در ماه های نزدیک به کنکور به دنبال پکیج تضمینی کنکور پزشکی هستند. اگر شما هم به دنبال آن هستید ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید رتبه های برتر، در کنکور را کسب کنید.

پکیج کنکور پزشکی

پکیج کنکور پزشکی برای داوطلبانی طراحی شده است که به دنبال قبولی در رشته پزشکی هستند. با کمک این بسته می توان به رویای رسیدن به رشته پزشکی رسید اما به شرط آنکه خود دانش آموز نیز تلاش کند.

مواردی که در این پکیج به آن ها پرداخته می شود عبارت اند از:

درسنامه های جامع و کاربردی:

قبولی در کنکور نیاز مند تلاش بسیار است و لازم است تا دانش آموز به حجم بالایی از کتاب ها و تست ها تسلط کافی داشته باشد. یکی از مشخصات این پکیج ها در این است که دیگر دانش آموز با حجم بالای درسنامه روبه رو نمی شود. این پکیج دارای درسنامه های کنکور محور هستند که نتیجه جمع آوری ده ها دوره کنکور تجربی است.

دوره دروس در کمترین زمان:

در انتهای هر درسنامه در این پکیج ها، درسنامه به صورت خلاصه آورده شده تا دانش آموز بتواند در کمترین زمان دوره درس را داشته باشد و بتواند در کمترین زمان ممکن بخشی از درس که نیاز به دوره مجدد دارد، را بررسی کند.

بیشتر بخوانید:

کلاس آنلاین فیزیک دهم

بهترین کلاس آنلاین زیست دهم

حل تست های کنکوری:

در پکیج تضمیمی کنکور پزشکی علاوه بر درسنامه های جامع افراد می توانند به تست های مفید و شبیه سازی کنکور دسترسی داشته باشند. همینطور پاسخ تست ها به صورت تشریحی نیز در این پکیج ها گردآوری شده است.  

تصویر پکیج تضمینی کنکور پزشکی-8789

آموزش عالی:

در این پکیج ها تمام نکات مهم و جزوات رتبه های برتر، مورد ارزیابی قرار میگیرد و تمام این نکات در کلاس آنلاین کنکور ارزیابی می شود.

ارائه برنامه مشاوره هدفمند:

یکی از ویژگی های این برنامه ارائه ی برنامه هدفمند است که توسط افراد متخصص و حرفه ای ارائه می شود. یکی از ارکان مهم در رسیدن به رویای پزشکی داشتن یک برنامه هدفمند و صحیح است.

بهترین زمان برای استفاده از پکیج تضمینی کنکور پزشکی

کارشناسان پیشنهاد می کنند که باید حدود چهار ماه قبل از تاریخ آزمون شروع به مطالعه کنند و هر هفته زمان بیشتر خود را به مطالعه اختصاص دهند. از طرف دیگر، می توانید حدود 1.5 ماه قبل از تاریخ آزمون، به مدت12  ساعت در روز مطالعه را شروع کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین آموزشگاه های کنکور تهران

کلاس آنلاین فیزیک یازدهم

مزایای آموزش آنلاین چیست؟

آموزش از راه دور در بین افراد در سراسر کشور محبوب تر شده است. زیرا مزایای آن در مقابل کلاس های درس سنتی به مراتب بیشتر است.

  1. زمان بندی انعطاف پذیری

در دنیای شلوغ و پرمشغله، کلاس آنلاین کنکور راحتی و انعطاف بی نظیری را ارائه می دهد. چه عادت به مطالعه در شب داشته باشید یا یک فرد سحر خیز، کلاس‌های آنلاین کنکور به شما امکان می‌دهند در هر مکان و هر زمان وارد شوید و مطالعه خود را تکمیل کنید. بدون نیاز به رفت و آمد پر استرس و اتلاف وقت، طبق برنامه خود می توانید به راحتی مطالعه کنید.

  1. کاهش هزینه ها

دانشجویان آنلاین نیازی به پرداخت هزینه رفت و آمد، بنزین و یا برنامه های غذایی در محوطه ندارند. این می تواند به صرفه جویی قابل توجهی تبدیل شود، که یک مزیت بزرگ برای دانش آموزانی است که از هزینه آگاه هستند.

  1. افزایش فرصت های شبکه

دوره‌های آنلاین به شما این امکان را می‌دهد با دانش‌آموزان در مکان‌های دوردست در سراسر جهان تعامل داشته باشید. این می تواند به فرصت های حرفه ای منجر شود که ممکن است در یک محیط کلاس درس سنتی نتوانید آن را تجربه کنید.

  1. ایده آل برای افراد پرمشغله

کلاس های آنلاین به شما امکان می ‌دهند آموزش‌هایی را حول روال خود بسازید تا مجبور نباشید برنامه خود را تغییر دهید. آموزش از راه دور برای هرکسی که تقویم گیج کننده یا غیرقابل پیش بینی دارد ، ایده آل است.

5.یادگیری عادلانه تر و در دسترس

مزیت دیگر کلاس آنلاین کنکور این است که می ‌توانند فرصت‌های یادگیری بیشتری را برای دانش‌ آموزان دارای معلولیت باز کنند و آموزش پس از متوسطه را در دسترس‌ تر و فراگیرتر کنند. دوره‌های آنلاین به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا با سرعت خاص خود در برنامه خود یاد بگیرند. این فرمت به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد که یادداشت برداری کنند، سخنرانی‌ها را مرور کنند و مطالب درسی دیگر را به روشی که بهترین کار را برای آنها دارد مرور کنند.

بیشتر بخوانید:

قیمت کلاسهای تاملند

قیمت کلاس های قلم چی تهران

 

نکاتی در مورد نحوه گذراندن کنکور با موفقیت

مهم نیست از چه زمانی شروع کنید، باید به خوبی برای آن آماده شوید و بالاترین رتبه را کسب کنید. در اینجا چند نکته مهم برای کمک به شما برای رسیدن به هدف مورد نظر وجود دارد:

از اشتباهات نترسید، مهم این است که در یک موقعیت دشوار تسلیم نشوید.

با آمادگی مناسب، مطمئناً در کنکورموفق خواهید شد.

بهتر است پس از 40 تا 50 دقیقه کار فعال، 10-15 دقیقه استراحت کنید. فرآیند آماده سازی کنکور زمان زیادی می برد. بهترین استراحت تغییر فعالیت است.

همچنین تغذیه مناسب را به خاطر داشته باشید زیرا بدن شما نیاز به ویتامین های لازم دارد. باید به طور منظم و به موقع غذا بخورید.

در خاتمه، باید توجه داشته باشیم که افرادی که مصمم به رسیدن موفقیت هستند، در زندگی به مراتب بیشتر از کسانی که سعی در اجتناب از شکست دارند، می رسند. بنابراین، هنگام آماده شدن برای امتحانات، اغلب تمام دستاوردها، پیروزی ها و توانایی های خود را به خاطر بسپارید. در مورد خود مثبت فکر کنید و به یاد داشته باشید که تردید در کامل بودن و قوت دانش از عوامل اصلی ایجاد یا تشدید استرس کنکور است.

موسسه کارنامه خرد با برگزاری کلاس آنلاین کنکور و ارائه پکیج تضمینی قبولی کنکور به شما کمک می کند تا به موفقیت برسید.

تصویر پکیج تضمینی کنکور پزشکی-5455

پیش نیازها و گرایش های دانشکده پزشکی

پیش نیازهای زیادی برای دانشکده پزشکی وجود دارد، شیمی عمومی، شیمی آلی، زیست شناسی، فیزیک و …بنابراین به نفع شماست که زودتر به دنبال راه چاره و تسلط کافی بر آن ها باشید.  کلاس های آنلاین برای کنکور پزشکی کمی سخت است و برنامه شما باید به گونه ای تنظیم شود که زمان کافی برای مطالعه برای آنها در نظر گرفته شود

استراتژی های مطالعه شخصی را توسعه دهید!

اکثر پزشکان به شما خواهند گفت که دانشکده پزشکی بسیار دشوارتر از تحصیل در مقطع کارشناسی آنها بوده است. به همین دلیل ضروری است که بفهمید چگونه مطالب جدید را به بهترین شکل یاد می گیرید. این احتمالا انتقال به دانشکده پزشکی را کمی آسان تر خواهد کرد. ارزیابی کنید که کدام روش مطالعه برای شما بهتر کار می کند و به آنها پایبند باشید. ممکن است شما کاملاً متفاوت از برخی از دوستان خود، حتی باهوش ترین آنها مطالعه کنید.

اگر به دنبال بهترین روش مطالعه در دنیا هستید، همین حالا از لینک ما دیدن کنید.

از آنجایی که ادامه تحصیل یک الزام برای پزشکان است، داشتن استراتژی های یادگیری خوب می تواند به ایجاد زمینه برای موفقیت در کل حرفه شما کمک کند. هرچه توانایی خود را برای یادگیری و حفظ اطلاعات بیشتر کنید، به عنوان یک دانشجوی پزشکی، رزیدنت و پزشک موفق تر خواهید بود.

بررسی فیزیولوژی

فیزیولوژی یکی از مهمترین دروسی است که شما به عنوان دانشجوی سال اول پزشکی خواهید خواند. فیزیولوژی یک درس مفهومی است که اگر از حفظ کردن خودداری کنید و سعی کنید با مطالعه دقیق، اصول را برای خود تفهیم کنید، بهتر می توانید آن را درک کنید. دانش قوی در فیزیولوژی نیز در طول سالهای بالینی مفید است.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] می توانید جهت اطلاع از پکیج تضمینی کنکور پزشکی به این لینک […]