فهرست مطالب

قیمت کلاسهای تاملند

قیمت کلاسهای تاملند چقدر است؟ امروزه موسسات بسیاری در ایران و تهران وجود دارند که در حوزه ی کنکور فعالیت دارند، همین موضوع باعث می شود که انتخاب از بین چندین گزینه کار سختی باشد. ممکن است شما هم تا به حال به دنبال قیمت کلاس های کارنامه خرد و یا قیمت کلاسهای تاملند باشید، به آن دلیل که این دو موسسه ی کنکور در لیست بهترین آموزشگاه های کنکور تهران قرار دارند. اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توان بهترین موسسه برای کنکور را انتخاب کرد؟ آیا قیمت کلاس در انتخاب ما موثر است؟ اگر شما هم به دنبال جواب این سوالات هستید با ما همراه باشید.

کلاس آنلاین کنکور چیست؟

کلاس آنلاین کنکور  یک برنامه یادگیری است که بر اساس یک برنامه درسی سازماندهی شده و در فضای مجازی انجام می شود. دوره‌های آنلاین می ‌توانند غیررسمی و متمرکز بر یک مهارت باشند یا به همان اندازه رسمی باشند که منجر به صدور گواهینامه یا مدرک شوند.

کلاس های آنلاین کنکور مختلف، ویژگی‌های متفاوتی دارند: برخی از کلاس ها ممکن است کاملاً به یک برنامه درسی پایبند باشند، برخی دیگر ممکن است به شما اجازه دهند زمانی که برنامه‌ تان اجازه می‌دهد کلاس را انتخاب کنید و از آن استراحت کنید.

برخی ممکن است گروه‌های گفتگوی زنده را در یک زمان مشخص در کنفرانس ویدیویی برنامه‌ریزی کرده باشند، برخی دیگر ممکن است به سادگی سخنرانی‌ها را ضبط کنند و به شما اجازه دهند هر زمان که مایل بودید به ویدیوهای آن‌ها دسترسی داشته باشید. یکی از بهترین راه ها برای برگزاری دوره آنلاین، برگزاری کلاس آنلاین کنکور به صورت زنده است.

تصویر--قیمت-کلاسهای-تاملند-2528

مزایای کلاس های آنلاین کنکور چیست؟

کلاس های آنلاین مزایای زیادی دارند. یکی از مزیت های اصلی آن ها انعطاف پذیری است،  دوره های آنلاین در هر زمان و هر مکان در دسترس هستند.

برخی از دوره‌های آنلاین، که در آن یادگیری به خودی خود هدایت می ‌شود و هیچ تعهد زمانی فراتر از آن چیزی که دانش‌آموز برای انجام دادن آن انگیزه دارد وجود ندارد، اغلب برای کسانی ایده‌آل است که برنامه‌های سختی دارند یا می‌خواهند بین یک خانواده یا چند شغل تعادل برقرار کنند. قیمت کلاسهای تاملند به صورت آنلاین بسیار متفاوت است با قیمت کلاس های حضوری این موسسه. اگر شما هم در پرداخت هزینه ها مشکل دارید و یا به هر دلیل قادر به ثبت نام در کلاس های حضوری نیستید می توانید ثبت نام کنید. برای اطلاع از هزینه های دقیق موسسه خرد و یا قیمت کلاسهای تاملند لازم است به صورت مستقیم با این موسسات تماس بگیرید.

نمونه دوره های آنلاین

دوره‌های آنلاین لزوماً نباید حرفه‌ای یا آکادمیک باشند: می‌توان دوره‌های آنلاین را برای همه چیز از پختن نوع خاصی از غذا گرفته تا ایجاد دنبال‌کننده در اینستاگرام پیدا کرد.

کارنامه خرد، یک دوره آنلاین است که به دانش آموزان می آموزد چگونه راه های موفقیت در کنکور را بشناسند و خود را برای دستیابی به موفقیت های برتر آماده سازند. این موسسه کنکوری، با استفاده از دبیران برند در تمام حوزه ها با حداکثر انرژی به دانش آموزان در تفهیم و یادگیری عمیق مطالب درسی کمک می کند.

این دوره به صورت زنده و گروهی تدریس می شود، شما می توانید با ثبت نام در کلاس های کنکور موسسه کارنامه خرد با هزینه ای بسیار پایین از دانش بهترین دبیران برخوردار شوید.

تصویر--قیمت-کلاسهای-تاملند-2522

شرکت در کلاس های آنلاین

در دوره‌های آنلاین، دانش‌آموزان با مراجعه به صفحات وب کلاس در کلاس شرکت می‌کنند. آنها تکالیف را طبق برنامه کلاس انجام می دهند. دانش آموزان با استفاده از ایمیل و انجمن های گفتگوی آنلاین با اساتید و همکلاسی ها ارتباط برقرار می کنند.

این فرمت کلاس برای برنامه های شلوغ بسیار انعطاف پذیر است. دانش آموزان اغلب می توانند در هر زمانی از روز یا شب وارد دوره شوند.

 مهارت های کامپیوتری و عزم راسخ برای موفقیت در کلاس های کنکور آنلاین ضروری است.

تعامل و بازخورد

دانش‌آموزان آنلاین ممکن است بیشتر از کلاس‌های معمولی با دانش‌آموزان آنلاین خود ارتباط برقرار کنند. راه‌های زیادی برای تعامل آنلاین دانش‌آموزان وجود دارد: تابلوهای بحث، ایمیل، فعالیت‌های گروهی و غیره. ملاقات با دانش‌آموزان می‌تواند سرگرم کننده باشد. همچنین می تواند راهی عالی برای گسترش تجربه یادگیری شما باشد.

همچنین ممکن است دانش آموزان بازخورد شخصی بیشتری نسبت به کلاس های سنتی دریافت کنند.

اگر به دنبال بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور هستید، تنها کافی است به این لینک مراجعه کنید.

آیا کلاس های آنلاین دارای اجزای حضوری هستند؟

برخی از کلاس های آنلاین ممکن است دانش آموزان را ملزم به حضور در محل اقامت در محوطه مدرسه در طول برنامه کنند. طول و جزئیات این الزامات متفاوت است. که اگر این اتفاق نیاز باشد هزینه کلاس آنلاین به مراتب افزایش می یابد. قیمت کلاسهای تاملند با وجود این موضوع نیز افزایش می یابد.

دانش‌آموزان می‌توانند فعالیت‌های تیم‌ سازی، شبکه ‌سازی و شرکت در جلسات اطلاعاتی را انجام دهند. به خصوص در زمینه های بهداشتی مانند پرستاری، برخی از برنامه های آنلاین ممکن است نیاز به کار در یک محیط بالینی داشته باشند.

تکالیف معمول در کلاس های آنلاین کنکور

تکالیف دوره آنلاین تا حد زیادی به رشته بستگی دارد. اما به طور کلی، دانش‌آموزان باید انتظار تکالیفی مشابه آنچه در برنامه‌های حضوری دارند، مانند مقالات تحقیقاتی و آزمون‌های اختصاصی، علاوه بر تکالیف آنلاین خاص مانند پاسخ به سؤالات مطرح شده توسط استاد در یک میز بحث را، داشته باشند.

لازم به ذکر است که، افرادی که برای قبولی در کنکور در موسسات کنکوری ثبت نام می کنند، به این معنی نیست که دیگر نیازی به تلاش های آن ها در طول دوره نیست. برای قبولی در کنکور لازم است خود دانش آموز همسو با کلاس تلاش کند.

بیشتر بخوانید در مورد قیمت کلاسهای تاملند:

معرفی بهترین کلاس آنلاین کنکور

مزایا و معایب کلاس های آنلاین کنکور 

قیمت کلاس های کنکور

همانطور که در ابتدا گفته شد، قیمت کلاسهای تاملند، کارنامه خرد، قلم چی و… در صورتی که کلاس به صورت آنلاین برگزار شود، بسیار پایین است. شما می توانید بدون پرداخت هزینه های باورنکردنی در کلاس های دبیران برند ایران شرکت کنید و از مزایای کلاس های آن ها بهره ببرید.

بسته به رشته و نوع کلاس آنلاین کنکور، هزینه های کلاس های کنکور با یکدیگر متفاوت هستند. اگر تصمیم به شرکت و ثبت نام در کلاس های کنکور موسسه کارنامه خرد دارید همین حالا با این موسسه تماس بگیرید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت کلاس های قلم چی تهران همین حالا به این لینک مراجعه کنید.

اطلاعات مورد نیاز قبل از ثبت نام در کلاس آنلاین کنکور

دانشجویانی که به دنبال ثبت نام در کلاس آنلاین کنکور هستند، باید از صفحه پذیرش موسسه دیدن کنند.

در حالی که روند ثبت نام برای کلاس های آنلاین و درون دانشگاهی اغلب مشابه است، دانشجویان آینده نگر آنلاین باید قبل از ثبت نام، نوع دوره و الزامات را بررسی کنند. آنها همچنین باید در رابطه با هزینه های اطلاعات کافی به دست آورید.

سعی کنید ابتدا در رابطه با موسسه کنکور اطلاعات کافی به دست آورید و مطمئن شوید که کیفیت کلاس ها بالا است، همچنین در رابطه با دبیران حاضر در هر رشته تحقیق کنید و بعد از آن برای ثبت نام اقدام کنید.

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها