فهرست مطالب

معرفی بهترین کلاس آنلاین کنکور

خیلی از افراد قبل از ثبت نام در کلاس های آنلاین دچار سردرگمی و شک هستند،  یادگیری آنلاین در سال‌های اخیر رو به افزایش بوده است که عمدتاً به دلیل راحتی، هزینه و دسترسی سیستم در مقایسه با یادگیری سنتی است. این رشد تنها توسط همه‌ گیری ویروس کرونا که کرکره دانشگاه‌ها و مدارس را در سراسر جهان پایین آورده است، تقویت شد. در ادامه به معرفی بهترین کلاس آنلاین کنکور می پردازیم با ما همراه باشید.

آیا آموزش آنلاین جایگزین کلاس درس خواهد شد؟

معنای کلاس‌های درس سنتی در طول سال‌ها تغییر کرده است، به ‌ویژه با نفوذ فناوری در برخی از دروس و سپس همه حوزه‌های محیط کلاس. از پروژکتورها گرفته تا صفحه ‌نمایش‌ های هوشمند و هر نو آوری که در این بین وجود دارد، فناوری یادگیری کلاس درس را همانطور که می ‌شناسیم تغییر داده است.

اکنون، یادگیری آنلاین جوابگوی تمام تغییراتی است که در حوزه آموزش ایجاد شده است.

بسیاری از مزایای ارائه شده توسط کلاس های درس سنتی، اکنون توسط خدمات پلت فرم آموزش الکترونیکی، با چند ویژگی اضافی، ارائه می شود. علاقه مندان به یادگیری آنلاین در طول زمان، افزایش یافته است.

 تنوع ویژگی‌های پلتفرم آموزش الکترونیکی، دسترسی، هزینه‌های کمتر و دسترسی به آموزش با کیفیت بالا از تمام نقاط جهان به این علاقه مندی کمک کرده است. در حالی که این سوال که کدام پلتفرم یادگیری آنلاین بهترین است هنوز مطرح است، همه پلتفرم های یادگیری مزایای متمایزی را برای کسانی که در دوره های خود ثبت نام می کنند، ارائه می دهند.

تصویر-معرفی-بهترین-کلاس-آنلاین-کنکور-6586

معرفی بهترین کلاس آنلاین کنکور

برای دانش آموزان، یادگیری آنلاین برای پیشرفت در  کنکور بسیار مهم است. یادگیری آنلاین فرصتی برای دستیابی به این اهداف و در عین حال ایجاد تعادل بین اهداف و برنامه آنها را فراهم می کند. دانش آموزان همراه با کلاس های آنلاین می توانند مهارت های خود را با سرعت بالا توسعه دهند.

به این ترتیب آنها می توانند از ثانیه های زمان خود نیز استفاده کنند و از مزایای بهترین و جامع ترین آموزش ها در سراسر جهان بهره ببرند.

7 ویژگی بهترین کلاس آنلاین کنکور

بهترین پلتفرم آموزش الکترونیکی می ‌تواند بیشتر یا همه این ویژگی ها را دارا باشند.  بنابراین توصیه می کنیم قبل از ثبت نام در کلاس کنکور آنلاین این ویژگی ها را بررسی کنید، تا انتخاب درستی داشته باشید.

1. آموزش آنلاین راحتی و انعطاف پذیری را ارائه می دهد!

بیشتر متخصصان دریافتند که نمی‌ توانند به تحصیلات یا مهارت‌های خود ادامه دهند، زیرا نمی ‌توانند مطالعات را با برنامه کاری خود تطبیق دهند. کسانی که به پلتفرم‌های یادگیری آنلاین روی می ‌آورند متوجه خواهند شد که یادگیری آنلاین راحتی و انعطاف ‌پذیری را در زمان ‌بندی و سرعت بالا، ارائه می ‌دهد و به شما امکان می‌ دهد در زمان خود یاد بگیرید.

کسانی که به دنبال تقویت مهارت‌های خود هستند، می ‌توانند از آموزش‌ها و ویدیوها در بین مشاغل استفاده کنند تا بهترین‌ها را در هر دو دنیا داشته باشند. در نتیجه می توان گفت مزایای کلاس های آنلاین تنها مختص افراد پشت کنکوری نیست.

2. تعاملات دانشجو و معلم با کیفیت بالا

یادگیری آنلاین امکان تعامل با کیفیت بهتر بین دانش آموزان و معلمان را فراهم می کند. این به این دلیل است که معلمان روش های آموزشی مختلفی در اختیار دارند. علاوه بر این، آنها می توانند به صورت فردی بر دانش آموزان، بسیار بیشتر از کلاس های سنتی تمرکز کنند.

بیشتر کلاس های آنلاین کنکور که، متکی به پخش زنده هستند، محدودیتی برای تعداد دانش آموزانی حاضر در کلاس ندارند، در مقابل تضمین می کنند که هر دانش آموز توجه و مشاوره کافی را از معلم خود دریافت می کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کلاس آنلاین فیزیک دوازدهم

کلاس آنلاین شیمی یازدهم

3. دانش آموزان بیشتری می توانند در یک زمان ثبت نام کنند

کلاس‌های یادگیری آنلاین که به ویدیوها و آزمون‌های از پیش ضبط‌ شده بستگی دارند، می‌ توانند تعداد نامحدودی دانش‌ آموز را در کلاس های آنلاین کنکور ثبت‌ نام کنند. امروزه بسیاری از دوره های محبوب هزاران دانش آموز را به طور همزمان ثبت نام می کنند، و از آنجایی که نیازی به کلاس های فیزیکی و صندلی نیست، دانش آموزان بیشتری می توانند در یک دوره واحد ثبت نام کنند.

4. آموزش مبتنی بر وب، محبوبیت بیشتر خواهد داشت

با گذشت زمان و مشخص شدن قوانین فاصله گذاری اجتماعی در زندگی روزمره، انتظار می رود که یادگیری مبتنی بر وب افزایش پیدا کند. یادگیری مبتنی بر وب شامل تنظیمات مختلفی از جمله پخش زنده، ویدیوی درخواستی، سمینارها، وبینارها، برنامه های گفتگو، مصاحبه و …است.

تصویر-معرفی-بهترین-کلاس-آنلاین-کنکور-6567

5. تجربه یادگیری بهتر

با توجه به اینکه دانش ‌آموزان مجاز به یادگیری با سرعت خودشان هستند و تشویق می‌شوند تا تجربه عملی را در حفظ کتاب‌های درسی کسب کنند، یادگیری آنلاین می ‌تواند تجربه یادگیری بهتری را ارائه دهد.

همچنین به دانش ‌آموزان کمک می ‌کند تا از مکان‌هایی که راحت هستند در کلاس‌ها شرکت کنند، و این باعث می ‌شود آنها با نگرش مثبت به یادگیری نزدیک شوند. عدم فشار ناشی از رفت و آمدها، زمان بندی کلاس ها و برنامه های شخصی باعث می شود دانش آموزان انرژی بیشتری برای حضور در کلاس های آنلاین داشته باشند.

شما می توانید برای اطلاع از بهترین کلاس آنلاین فیزیک یازدهم به این لینک مراجعه کنید.

6. مقرون به صرفه تر

یادگیری آنلاین نسبت به دوره های سنتی آموزشگاه های کنکور، قیمت پایین تری دارد. در این روش از آموزش، هزینه ها اغلب برای مکان، کتاب های درسی، تجهیزات، مواد غذایی، حمل و نقل و سایر عواملی که به تجربه کامل یادگیری در مدرسه سنتی کمک می کنند، در نظر نمی گیرند.

 کلاس مجازی بیشتر این هزینه ها را حداقل به نصف کاهش می دهد و دانش آموزان را قادر می سازد از قیمت های مقرون به صرفه ای که پرداخته اند حداکثر استفاده را ببرند. لازم به ذکر است که، هزینه های کمتر به معنای کاهش کیفیت نیست، چه بسا قدرت یادگیری و آموزش در این روش بیشتر هم است. البته به شرط آنکه انتخابی درست صورت گرفته باشد.

شما همچنین می توانید در رابطه با مزایا و معایب کلاس های آنلاین کنکور در این لینک بخوانید. 

7. سطح یادگیری بالاتر

بر اساس مطالعات، میزان ماندگاری در یادگیری آنلاین بیشتر از دوره های سنتی است. این احتمالاً به دلیل کاهش عوامل استرس زا و فشارهایی است که در سیستم های آموزشی سنتی وجود دارد.

دانش آموزان مجاز به یادگیری و تمرین با سرعت خود هستند. در صورتی که بخواهند برگردند و حافظه خود را تازه کنند، مطالب دوره آنها برای تمام عمر در دسترس است.

کلام آخر

هر پلتفرم برتر آموزش الکترونیکی مزایای متمایزی را نسبت به کلاس های درس سنتی به دانش آموزان ارائه می دهد. شما می توانید به راحتی در کلاس های آنلاین کنکور ثبت نام کنید و موفق شوید. موسسه کارنامه خرد، تلاش بر این دارد تا با کمک بهترین اساتید کنکور، بهترین آموزش ها و ارائه ها را برای دانش آموزان داشته باشد. برای ثبت نام در کلاس کنکور آنلاین موسسه کارنامه خرد، همین حالا با شماره 02126401062 تماس بگیرید.

 

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زنده