فهرست مطالب

بهترین کلاس های آنلاین کنکور

بهترین کلاس های آنلاین کنکور چه ویژگی هایی دارند ؟ آیا می دانید چگونه از کیفیت کلاس کنکور آنلاین خود اطمینان حاصل کنید؟ هیچ کس دوست ندارد وقت خود را برای فعالیت های بی فایده و بی اثر تلف کند و هیچ کس نمی خواهد برای آن هزینه ای بپردازد. این موضوع در مورد کلاس های آنلاین کنکور، حتی بیشتر از موارد دیگرصادق است.

کلاس کنکور آنلاین

اکثر استانداردهای کیفیت دوره های آنلاین از اجزای مشابه تشکیل شده است. استانداردها شامل اهداف یادگیری، فعالیت های دوره، و تعامل دانش آموز و معلم است.درک دانشجویان از کیفیت کلاس آنلاین کلید طراحی یک دوره موثر است.

کسانی که به دنبال ثبت نام در کلاس های آنلاین کنکور هستند باید تحقیق کنند که موسسه مورد نظر برای اطمینان از کیفیت، چه خدماتی ارائه می دهد.

با تبدیل موقعیت‌ های یادگیری از راه دور ناشی از شیوع ویروس کرونا، آموزش مجازی، بسیار بیشتر از گذشته مورد توجه افراد در تمام زمینه ها قرار گرفته است. به همین دلیل ما در ادامه به بررسی ویژگی های بهترین کلاس های آنلاین کنکور می پردازیم.

تصویر بهترین کلاس های کنکور آنلاین-8546

ویژگی های بهترین کلاس های آنلاین کنکور

محتوای با کیفیت بالا

محتوای دوره بسیار مهم است. اول از همه، کلاس کنکور آنلاین باید حاوی تمام اطلاعاتی باشد که از کاربر انتظار می رود، به خصوص اگر در توضیحات دوره اعلام شده باشد. ما نمی توانیم در این میان موضوع درس را تغییر دهیم یا با نوع رویکرد مقطعی به موضوع بپردازیم. شکست در برآورده کردن انتظارات دانش آموزان یک موضوع اصلی است که لازم است حتما به آن توجه شود.

دبیران دوره های آنلاین کنکور،  باید در مورد کلاس های آنلاین خود به یاد داشته باشند که، محتوای رایگان زیادی در اینترنت موجود است. برای داشتن دانش آموزانی که  پس از دوره خرسند و البته موفق در کنکور هستند، باید محتوای ارائه شده در کلاس درس با ارزشی همراه باشد که در مطالب رایگان یافت نمی شود.

بیشتر بخوانید:

کلاس آنلاین شیمی کنکور

بهترین کلاس آنلاین ریاضی دهم

از اضافه بار اطلاعاتی به دانش آموزان جلوگیری کنید!

اطلاعات بیش از حد بر شرکت کننده دوره غلبه می کند. هنگام ایجاد یک دوره آنلاین، باید به خاطر داشته باشید که از نظر تئوری ممکن است، دانش آموزان اطلاعات قبلی در مورد این موضوع نداشته باشند. ارائه ها یا ضبط های طولانی، با مقدار زیادی دانش می تواند برای دانش آموزان خسته کننده شود و اصلا مطلب اصلی درس را فراموش کند.

در موسسه کارنامه خرد، اگر نتوانیم دانش را به روشی ساده و مختصر ارائه کنیم، کلاس کنکور آنلاین را به بخش های کوچکتر تقسیم می کنیم. البته تمام دبیران این موسسه تخصص و تجربه بالایی دارند و می توانند در بازه زمانی مشخص تمام مطالب مورد نیاز برای دانش اموز را ارائه دهند. در این صورت دانش آموزان مطلب را آسان تر فرا می گیرد، در حالی که استاد مجبور نیست هیچ بخش مهمی از دوره را حذف کند تا در محدوده زمانی باقی بماند.

جهت یابی

علاوه بر محتوا، مسائل فنی نیز وجود دارد که مهم است و باید در نظر گرفته شود. کلاس های آنلاین کنکور باید به روشی آماده شود، که شرکت کنندگان باید بتوانند خودشان بدون نیاز به تماس با پشتیبانی فنی از راه دوره  به کلاس و محتوای آن دسترسی داشته باشند.

شایان ذکر است که هرچه دسترسی به کلاس آسان تر باشد بهتر است. شرکت کنندگان کلاس های آنلاین باید بر یادگیری و کسب دانش تمرکز کنند نه بر مشکلات فنی دوره و هدایت غیر شهودی آن.

سرعت مناسب

بهترین اساتید کلاس های آنلاین کنکور باید مقدار مطالب را با توانایی های شرکت کنندگان خود تنظیم کنند. باید مطالب به گونه ای به دانش آموزان ارائه شود که آن ها را خسته و دلزده نکند، برعکس شوق یادگیری در دانش آموزان را نیز افزایش دهد.

در کلاس های آنلاین کنکور باید زمان کافی برای تکمیل دوره در نظر گرفته شود، در غیر این صورت ممکن است به شرکت کنندگان در کلاس استرس وارد کنیم.

چند رسانه ای

راه های زیادی برای تقویت دوره آنلاین وجود دارد. استاد باید از ویژگی های بارز آموزش آنلاین استفاده کند. در حین ساخت یک دوره، مجبور نیستیم خود را به ضبط ویدئو و ارائه محدود کنیم. ما می توانیم به دانش آموزان خود یک برنامه موبایل اختصاصی، وب سایت تعاملی یا مجموعه ای از پادکست ها ارائه دهیم. دانش آموز می تواند در اوقات فراغت خود به آن فرم های آموزشی دسترسی داشته باشد و از آنها استفاده کند.

انتخاب چند رسانه ای در کلاس کنکور آنلاین، باید به خوبی اندیشیده شده و به گونه ای آماده شود که فرآیند یادگیری را تسهیل کند. شکل دوره باید با موضوع تنظیم شود، و چند رسانه ای در دوره شما باید با کل ساختار دوره مطابقت داشته باشد.

تعامل

تعامل در کلاس آنلاین، کسب سریعتر دانش را تسهیل می کند. بسیاری از افراد موضوع را بهتر به خاطر می سپارند اگر فقط بتوانند از دانش خود در عمل استفاده کنند. به عنوان مثال، بسیاری از برنامه های کاربردی برای یادگیری زبان از فلش کارت های تعاملی استفاده می کنند که کاربر می تواند به طور مستقل با کلمات پر کند.

استفاده از تصاویر، گرافیک، فایل های صوتی، فیلم، انیمیشن و… یک اصل اساسی در کلاس کنکور است . گنجاندن چنین مطالبی در کلاس مجازی کنکور، تعهد شرکت کنندگان را افزایش می دهد و به دستیابی سریعتر به محتوا کمک می کند.

به روز رسانی ها در کلاس آنلاین کنکور

تغییرات و توسعه در همه صنایع رایج است، دانش اساتید در مورد هر موضوعی باید دائماً تجدید شود. هنگام تصمیم گیری در مورد ثبت نام در کلاس کنکور آنلاین، این انتظار وجود دارد که تا چند ماه دیگر نیازی به خرید مجدد آن نباشد.

بهتر است با ساخت فیلم های اضافی با دانش روز، محتوای دوره را با بخش های جدید دانش به روز کنید.

تصویر بهترین کلاس های آنلاین کنکور​-8452

هم اکنون بهترین کلاس های آنلاین کنکور در موسسه کارنامه خرد برگزار میگردد. کلاسهای آنلاین کنکور در مجموعه کارنامه خرد منحصرا توسط دبیران برند ایران صورت میپذیرد.

کارنامه خرد با مدیریت دبیران برند ایران (استاد سامان سلامیان و استاد مهدی باباخانی) راهبری و هدایت میشود.

 

ویژگی های کلاسهای آنلاین کارنامه خرد:

 

1-کلاسهای کارنامه خرد در استدیوی بزرگ و با سیتاچ بزرگ و حرفه ای برگزار میگردد و برخلاف سابر موسسات که تصاویر کوچک است،شما در کلاسهای آنلاین خرد، تصویر کلاس و استاد و تخته را به صوت فول سایز و بزرگ می بینید.

 

2- کلاسهای کارنامه خرد به صورت پخش زنده است و امکان گفتگو و پرسش و پاسخ با استاد را دارا میباشد، ولی پس از برگزاری کلاس،فیلم آفلاین و ضبط شده را هم میتوانید در پنل کاربری خود مشاهده نمایید

 

3- در کلاسهای آنلاین کنکورخرد، اساتید علاوه بر آموزش کامل (صفر تا صد)، در کلاسها،  تستهای فراوان نیز حل مینمایند(بررسی تستهای کنکور سنوات گذشته و منتخبی از تستهای آزمونهای آزمایشی کشوری انجام میگیرد

 

4-در کلاسهای آنلاین کارنامه خرد،رفع اشکال نیز در پکیج کلاسها قرار دارد و دانش آموزان به صورت 24ساعته میتوانند در گروه های درسی به رفع اشکال بپردازند

 

5- در کلاسهای آنلاین کارنامه خرد،از دبیران رنکینک 1تا 3 کنکور ایران در تمام دروس استفاده میگرد

 

6- همچنین کلاسهای کنکور و کلاسهای دانش آموزان پایه جدا از هم بوده و دانش آموزان سالهای پایه (دهم و یازدهم) در کلاسهای مجزا تدریسشان با همان اساتید برند و شهیر صورت میپذیرد.

جهت ارتباط با واحد ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ویژه 02126401062 تماس حاصل فرمایید

تصویر بهترین کلاس های آنلاین کنکور​-8452

کلام آخر

تغییر در کل روند آموزش از حالت حضوری و آفلاین به صورت آنلاین کار بسیار سختی است، و به زمان، تلاش و هزینه نیاز دارد. اما با روند رو به افزایش آموزش آنلاین ، بیشتر مؤسسات کنکور و معلمان به صورت آنلاین در حال حرکت  رو به جلو هستند زیرا این امر ارائه و مدیریت آموزش را بهبود می بخشد. موسسه کارنامه خرد، با در نظر گرفتن تمام این موارد امکانی را فراهم کرده است تا دانش آموز به راحتی و بدون درگیری ذهنی بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن از مزایای کلاس های آنلاین کنکور بهره ببرد.

به طور خلاصه، چندین ویژگی یک دوره اینترنتی خوب وجود دارد. یک دوره خوب به معنای مزایایی است که نه تنها برای دانش آموزان، بلکه برای سازنده دوره نیزمفید باشد. زیرا یک کلاس آنلاین کنکور خوب و باکیفیت به معنای تضمین آینده دانش آموز است.

بیشتر بخوانید:

هزینه کلاس کنکور تجربی

بهترین کلاس کنکور آنلاین

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ghazale
ghazale
1 سال قبل

من تو کلاس های آنلاین استاد بابا خانی شرکت کردم خدایی عالیییی بودن هر چی بگم کمه

trackback

[…] های جمع بندی کنکور بررسی می شود. اگر شما هم به دنبال بهترین کلاس های کنکور آنلاین هستید می توانید همین حالا با پشتیبانی این موسسه تماس […]

trackback

[…] با ثبت نام در کلاس کنکور آنلاین موسسه کارنامه خرد در بهترین کلاس های کنکور آنلاین شرکت […]

trackback

[…] می توانید از پشتیبان موسسه کارنامه خرد کمک بگیرید و بهترین کلاس های آنلاین کنکور را انتخاب کنید. همچنین می توانید در رابطه با هزینه کلاس […]

trackback

[…] که توسط بهترین کلاس های آنلاین کنکور انجام […]

trackback

[…] کنکور هستید، یکی از راهکار های مهم در این دوره شرکت در بهترین کلاس های کنکور آنلاین است. شما می توانید با ثبت نام در کلاس کنکور آنلاین از […]

trackback

[…] کارنامه خرد بهترین کلاس های آنلاین کنکور زیر نظر استاد باباخانی و بهترین دبیران کنکور ایران […]

امین
امین
5 ماه قبل

بهترین کلاس های انلاین رو دارن حتما ثبت نام کنید

آخرین ویرایش 5 ماه قبل توسط امین
سالی
سالی
4 ماه قبل

یکی از بهترین کلاس هایی که پسرم نیکهام تجربه کرده.

زنده