فهرست مطالب

کلاس آنلاین فیزیک یازدهم

بهترین کلاس آنلاین فیزیک یازدهم کدام است؟ جمع بندی فیزیک یازدهم را چگونه انجام دهیم ؟ زمان ثبت نام کلاس آنلاین فیزیک یازدهم استاد مهدی باباخانی چه زمانی است؟ دانش آموزان در زمان ثبت نام کلاس آنلاین فیزیک این سوالات را دارند، اگر شما هم به دنبال پاسخ برای این قبیل سوالات هستید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

کلاس های آنلاین فیزیک یازدهم مجموعه کارنامه خرد

شما با ثبت نام در موسسه کارنامه خرد، می توانی از زمان و هزینه خود حداکثر استفاده را ببرید، در این موسسه در کنار بهترین و با تجربه ترین اساتید خود را برای کنکور آماده می کنید. کلاس های آنلاین این مزیت را دارند که دانش آموز در هر کجای دنیا باشد، می تواند به راحتی در کلاس شرکت کند و از محتوایات آن حداکثر استفاده را ببرد.

در این مجموعه تمام کلاس های آنلاین به گونه ای طراحی شده اند که گویا دانش آموز در کلاس حضور دارد و تعامل بین استاد و داوطلب حفظ می شود.

مطالب بیشتر:

کلاس آنلاین فیزیک کنکور

بهترین کلاس های آنلاین کنکور

دوره های کلاس آنلاین فیزیک یازدهم

ثبت نام در این دوره ها باعث می شود که دانش آموز از صفر تا صد تمام مطالب و نکات را آموزش ببیند، از جمله مفاهیم تست زنی، آزمون های جامع، نکات و…

این دوره ها در سه رشته ریاضی، تجربی، انسانی برای دانش آموزان در پایه دهم، یازدهم و کنکوری برگزار می شود.

علاوه بر تمام این مواردی که گفته شد، شما می توانید با ثبت نام در دوره های کارنامه خرد ، از مجموعه ای از با کیفیت، کامل و منظم جزوات اساتید برتر استفاده کنید.

همینطور با شرکت در آزمون های دوره ای و جامع می توانید فضای کنکور را بارها برای خود تداعی کنید.

اگر در پایه یازهم و یا حتی دهم هستید، با ثبت نام در کلاس آنلاین فیزیک می توانید تا حد قابل توجهی از رقبای خود پیشی بگیرید و با مفاهیم تست زنی آشنا شوید ، در نتیجه در کنکور رتبه برتر کسب کنید.

تصویر-کلاس-آنلاین-فیزیک-یازدهم-کارنامه-خرد-6565

ویژگی کلاس نکته آنلاین فیزیک یازدهم

در این کلاس آنلاین در مرحله اول آموزش مفاهیم درسی انجام می شود بعد از به برسس و آموزش تشریحی و تستی درس فیزیک یازدهم می پردازند. در این دوره ها معمولا هر دو هفته یکبار آزمون برای تداعی کردن فضای کنکور برگزار می شود.

در هر درس به طور تقریبی بیشتر از 2000تست مفهمومی و نکته دار برای تسلط بیشتر بر درس حل می شود تا دانش آموز بر تمام مفاهیم تشریحی تسلط کافی پیدا کند و بتواند درصد بالا در آزمون ها را کسب کند.

همچنین در بهترین کلاس آنلاین فیزیک یازدهم در ابتدای تدریس بهترین منابع معرفی می شود تا دانش آموز بدون سردرگمی و نگرانی بتواند همراه با کلاس تست زنی را شروع کند.

آیا کلاس آنلاین برای فیزیک کارایی دارد؟

از آنجایی که فیزیک یکی از دروس پایه و تاثیر گذار در کنکور است نگرانی در رابطه با این درس زیاد است. خیلی از افراد اینگونه تصور دارند که چون کلاس به صورت آنلاین برگزار می گردد، در نتیجه کارایی آن به نسبت پایین است. در حالی که باید به این دوستان گفت، امروزه آموزش به صورت آنلاین پیشرفت های بسیاری کرده است و افراد بیشتر تمایل به شرکت در کلاس آنلاین کنکور دارند تا حضوری. موسسه کارنامه خرد با استفاده از بهترین برنامه و ابزار سعی بر این داشته است تا بتواند محیط کلاس حضوری را برای دانش آموز تداعی کند تا دانش آموز و استاد با یکدیگر تعامل داشته باشند، همچینین تمام این کلاس ها به صورت زنده و کاملا منظم برگزار می شوند. متاسفانه دیده می شود در برخی از کلاس های آنلاین تنها یک ویدیو که در گذشته ضبط شده است برای دانش آموز پخش می شود. به همین دلیل لازم است قبل از ثبت نام در هر کلاس آنلاین و یا حضوری در رابطه با آن تحقیق کنید تا بتوانید در بهترین کلاس آنلاین فیزیک یازدهم ثبت نام کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین آموزشگاه های کنکور تهران

بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سامیار
سامیار
1 سال قبل

هزینه های ثبت نام در کلاس ها رو هم ای کاش بزاید.

زنده