بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم

بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم در کدام موسسه کنکور برگزار می شود؟
بهترین کلاس آنلاین دهم با اجرای مهندس مهدی باباخانی در موسسه کارنامه خرد برگزار میگردد


1- جهت مشاهده جزوه ترمودینامیک روی لینک زیر کلیک نمایید
لینک دریافت جزوه ترمودینامیک

2- جهت مشاهده فیلم ترمودینامیک از دهم رشته ریاضی لینک زیر را کپی نموده و در مرورگر خود پیست نمایید
https://aparat.com/v/BzNLi

دوره متوسطه اول آموزش یک دوره انتقالی از آموزش عمومی به برنامه درسی مبتنی بر یک رشته خاص است. ایده های شکل گرفته در سطح متوسطه را تقویت کنید تا پایه ای محکم برای یادگیری بیشتر دروس ایجاد کنید . دانش آموزان باید در این دوره با تکنیک های مختلف مورد استفاده در کاربردهای فنی و صنعتی فیزیک آشنا شوند. مهارت های فرآیندی، تجربی، مشاهده ای، تصمیم گیری و توانایی های تحقیقی باید در این دوره در دانش آموزان ایجاد شود.

کلاس آنلاین فیزیک دهم

تسلط بر فیزیک کلاس دهم یکی از مهمترین مراحل در هنگام آمادگی برای کنکور است. این مرحله حیاتی، به ایجاد یک جدول زمانی مناسب مطالعه و مدیریت برنامه درسی به روشی مؤثر، نیازمند است.

دانش ‌آموزان همچنین می‌توانند برای آمادگی در کنکور و برنامه ریزی درسی  به مشاوران ما مراجعه کنند.  

آشنایی با تست های کنکور فیزیک به تصمیم گیری در مورد نحوه آماده شدن برای یک فصل درس موثر است. طرح نمره گذاری به دانستن نوع و تعداد سوالات مطرح شده در کنکور کمک می کند. این نمای کلی در ایجاد استراتژی آمادگی دانش آموزان موثر است، البته باید گفت: شما برای کسب رتبه برتر در کنکور لازم است به تمام فصل های درس تسلط داشته باشید.

بیشتر بخوانید :

هزینه کلاس کنکور تجربی

بهترین کلاس آنلاین شیمی کنکور

کدام موسسه بیشترین قبولی کنکور را دارد؟

ثبت نام کلاس فیزیک دهم

پس از انتخاب کتاب و منبع مناسب، نکته و ترفند بعدی شرکت در کلاس های کنکور فیزیک آنلاین است که بعد از آن می توانید شروع به مطالعه کامل هر موضوع و مفهوم کنید. در حین مطالعه از معلمان و دوستان کمک بگیرید، همه شبهات را برطرف کنید. سعی کنید زیاد بخوانید و بفهمید، سپس سعی کنید تا می توانید تست بزنید.

بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم

یک برنامه مطالعه بسازید

اگر دانش آموزان در ایجاد یک برنامه مطالعه مناسب شکست بخورند، تمام زحمات بی ارزش خواهند بود. بدون برنامه، کسب درصد های بالا در کنکورهای آزمایشی، دشوار خواهد بود. به هر فصل زمان مناسب بدهید و استراحت های کوتاهی را نیز در نظر بگیرید.

یادداشت های کوتاه و سریع

یادداشت ها و نکته برداری ها به تجدید نظر در مفاهیم و برجسته کردن موضوعات مهم در کتاب کمک می کند. هر از چند گاهی به این یادداشت ها نگاه کنید تا همه چیز را در ذهن داشته باشید.

ویژگی های بارز بهترین مدرسین فیزیک دهم

بهترین دبیران باید ویژگی های مشخصی داشته باشند تا آن ها را از سایر دبیران متمایز کنند.  بهترین دبیران فیزیک به شده به فیزیک و تدریس این درس علاقمند هستند در نتیجه به روشی تدریس می کنند که دانش آموز علاقمند به گوش کردن و یادگیری مطالب دارد. همچنین این دبیران بر تمام مطالب فیزیک دهم تسلط دارند و با انواع تست های کنکور آشنایی دارند.

در موسسه کارنامه خرد دبیران فیزیک از جمله استاد مهدی باباخانی، جزوات اختصاصی مخصوص به خود را به دانش آموز ارائه می کند که برخی از روش های حل را با روش های ساده و البته علمی به دانش آموز، آموزش می دهد.

از دیگر ویژگی هایی که باید قبل از ثبت نام در کلاس آنلاین فیزیک کنکور در نظر بگیرید این است که توجه کنید، دبیر فیزیک تنها بر درس فیزیک تمرکز داشته باشد و دروس دیگر را تدریس نکند.

دبیر فیزیک خوب، باید از دانشگاه های معتبر و سراسری فارغ التحصیل شده باشد، زیرا اگر یک دبیر در گذشته دانش آموز موفقی بوده باشد می تواند سایر دانش آموزان را موفق کند.

معمولا این اساتید فیزیک دارای سابقه و تجربه بالایی هستند که هر فردی می تواند با خیالی آسوده برای موفقیت در کنکور قدم پیش بگذارد.

در موسسه کنکور خرد، به تمام این موارد توجه ویژه ای شده است تا دانش آموزان بدون هیچ گونه دقدقه و استرسی بتوانند در کلاس های کنکور آنلاین و حضوری ما ثبت نام کنند.

 

5 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رها
رها
1 سال قبل

من امسال کنکوری هستم و دنبال به کلاس کنکور آنلاین خوب هستم امیدوارم انتخاب خوبی کنم

artin
artin
1 سال قبل

سلام صحبت ها کاملا صحیح بود اما به نظرم نباید خیلی هم وقت برای انتخاب صرف کرد.

trackback

[…] نهایت با توجه به معیارهایی که برای پیدا کردن بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم بررسی کردیم، می‌توان نتیجه گرفت که پیدا کردن بهترین […]