کلاس آنلاین فیزیک کنکور

بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور را پیدا کنیم؟ آیا کلاس آنلاین همانند کلاس حضوری باز خورد خوبی دارد؟ باید گفت فیزیک همانند ریاضی شیمی و… از دورس مهم و تخصصی در کنکور است که نقش پر رنگی در قبولی و درصد بالای کنکور دانش آموزان دارد، پس بهتر است از آن غافل نشوید و تا جای ممکن تلاش کنید تا در تمام فصول به تسلط کافی برسید.

بهترین دبیر فیزیک کنکور آنلاین

یک دبیر خوب می تواند ویژگی های بسیاری داشته باشد تا او را از سایر دبیران متمایز کند. اما در ادامه مختصر به بررسی ویژگی های برتر دبیر فیزیک خوب می پردازیم.

یک دبیر خوب باید فارغ التحصیل از دانشگاه برتر باشد.

این طبیعی است که دبیران فیزیک برتر، خود دانش آموزان موفقی در گذشته بودند و اکثریت از دانشگاه های دولتی علم و صنعت، خواجه نصیر، تهران و… فارغ التحصیل شده اند. در موسسه کارنامه خرد، از مهمترین فاکتور های انتخاب دبیران فیزیک کنکور، این است که از کدام دانشگاه مدرک اخذ کرده اند.

تحصیل در رشته فیزیک و یا رشته های فنی مهندسی

بهتر آن است که دبیر فیزیک در یکی از رشته های مهندی و البته رشته فیزیک درس خوانده باشد. اما بهتر است برای انتخاب دبیر آنلاین فیزیک کلاسی را انتخاب کنید که خود معلم در رشته فیزیک درس خوانده باشد و یا در این رشته درصد بالایی داشته باشد.

مطالب بیشتر(بهترین روش مطالعه کنکور،پردرآمدترین رشته تحصیلی)

توجه به تجریه تدریس دبیر فیزیک

تجربه از دیگر مواردی است که باید آن را در نظر گرفت، یک دبیر فیزیک با تجربه مسلما بهتر می تواند با دانش آموزان ارتباط بگیرد و مفاهیم درسی را راحت تر برای آن روشن می کند. در کلاس آنلاین کنکور موسسه کارنامه خرد، تمام دبیران با تجربه و با مدارک تحصیلی معتبر برگزیده شده اند تا بتوانند به دانش آموزان در رسیدن به این راه بهتر کمک کنند.

داشتن فیلم نمونه تدریس

کلاس آنلاین مزیت بارزی که به نسبت کلاس حضوری دارد این است که، می توان از ویدیو ها و دی وی دی های کنکور فیزیک در زمان های متعدد استفاده کرد، همینطور برخی از این ویدیو ها را می توان در آپارات و سایر شبکه های ویدیویی به صورت رایگان مشاهده کنید. شما می توانید قبل از ثبت نام در کلاس های آنلاین نمونه تدریس دبیر مربوطه را مشاهده کنید و بعد از آن در کلاس آنلاین کنکور ثبت نام کنید.

بیشتر بخوانید(بهترین دبیران فیزیک کنکور ایران،بهترین اساتید زیست کنکور ایران)

کسب درصد بالا در فیزیک کنکور

اگر به دنبال کسب رتبه بالای 80 درصد در فیزیک هستید باید استادی را انتخاب کنید و از آموزش های آن استفاده کنید که خود فیزیک را در کنکور بالای 80 درصد کسب کرده باشد. مسلما دبیر فیزیکی که خودش در این رشته موفقیت چندانی نداشته باشد نمی تواند یک دانش آموز دیگر را به موفقیت برساند.

داشتن جزوه کامل و برنامه مشخص بدون نقص

بهترین دبیر فیزیک کنکور به طور کامل بر فیزیک مسلط است و با انواع تست ها آشنایی دارد، در نتیجه آن ها جزوات مدونی دارند که می توانند در اختیار دانش آموز قرار دهد تا دانش آموز با داشتن برنامه ای هدفمند و استفاده از جزوه به موفقیت در کنکور برسد. یک استاد خوب در فیزیک می تواند بنا بر آموخته های دانش آموز و زمان باقی مانده تا کنکور برنامه ای هدفمند را طراحی کند.

در موسسه کارنامه خرد، قبل از انتخاب دبیران و برگزاری کلاس آنلاین فیزیک به تمام این فاکتور ها توجه شده است و افراد می توانند با خیالی آسوده از کلاس های آنلاین کنکور و حضوری بهره ببرند. ما در کنار شما هستیم تا این دوره پر پیچ و خم کنکور را به راحتی و در زمان کوتاه و البته هدفمند طی کنید تا آینده روشن خود را بسازید.

بیشتر بخوانید(رزومه مهندس مهدی باباخانی،بهترین کلاس های آنلاین کنکور)

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید
سعید
1 سال قبل

من دوره های استاد بابا خانی رو دیدم و البته شرکت کردم خیلی روش تدریس خوبی و جامع بود واقعا تشکر

trackback

[…] شما کمک می کنند تا برای آزمون واقعی بهتر آماده شوید.در کلاس آنلاین فیزیک کنکور ، شما می توانید سؤالات خود را از مدرس یا استاد پرسیده و […]