فهرست مطالب

بهترین کلاس آنلاین زیست دهم

بهترین کلاس آنلاین زیست دهم در کدام موسسه برگزار می شود؟ بهترین کلاس آنلاین زیست دهم چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟زیست از دروس بسیار مهم و تاثیر گذار در رشته تجربی است خصوصا افرادی که خواهان قبولی در رشته پزشکی هستند. اما چگونه می توان در این درس موفق شد و با درصد بالا قبولی کسب کرد؟

درس زیست شناسی

درس زیست شناسی در کنکور بسیار پر اهمیت است و به همین خاطر، به صورت کلاس آنلاین زیست شناسی تست و نکته کنکور و به صورت تک پایه ای یعنی کلاس آنلاین زیست دهم و یازدهم  نیز برگزار می شود. در ادامه این متن به بررسی اینکه آیا کلاس آنلاین زیست همچون حضوری بازدهی دارد یا خیر می پردازیم، موسسه کارنامه خرد شما را در انتخاب بهترین کلاس های آنلاین کمک می کند.

زیست شناسی، مطالعه موجودات زنده و فرآیندهای حیاتی آنها است.

زیست‌شناسی برای سهولت مطالعه به شاخه‌های جداگانه تقسیم می‌شود، اگرچه همه زیربخش‌ها با اصول اولیه به هم مرتبط هستند. بنابراین، در حالی که مرسوم است که مطالعه گیاهان (گیاه شناسی) را از مطالعه حیوانات (جانورشناسی)، و مطالعه ساختار موجودات (مورفولوژی) از عملکرد (فیزیولوژی) جدا شده است، همه موجودات زنده در برخی از بیولوژیک ها مشترک هستند.

 زیست شناسی اغلب بر اساس سطوحی که با واحدهای اساسی زندگی سروکار دارد، مورد بررسی قرار می گیرد. برای مثال، در سطح زیست شناسی مولکولی، زندگی به عنوان تجلی دگرگونی های شیمیایی و انرژی در نظر گرفته می شود که در میان بسیاری از اجزای شیمیایی تشکیل دهنده یک موجود زنده رخ می دهد.

مطالب بیشتر:

بهترین کلاس آنلاین زیست کنکور

بهترین کلاس آنلاین ریاضی یازدهم

کلاس آنلاین زیست دهم

تعداد زیادی کلاس آنلاین زیست با کیفیت پایین و خسته کننده وجود دارد. اما، برخی دوره‌های آنلاین بی نظیر نیز وجود دارد که دانش ‌آموزان را درگیر می‌ کند و به آنها کمک می‌ کند تا به بهترین روش ممکن بر مفاهیم درسی مسلط شوند.

اکثر این کلاس های آنلاین درجه یک شما یک سری ویژگی های مشترک هستند.:

تصویر-بهترین-کلاس-آنلاین-زیست-دهم-6567

محتوای آموزشی کامل

خواندن یک کتاب درسی عمومی و یا تخصصی و پاسخ دادن به سؤالات یک راه طبیعی برای یادگیری نیست، کلاس های آنلاین خوب از چنین مطالب فرمولی دوری می کنند. در عوض، آن‌ها سعی می ‌کنند دانش‌ آموزان را با محتوایی درگیر کنند که برای یادگیری در مورد موضوع مورد هدف مناسب است. در کلاس آنلاین زیست دهم لازم است تا دانش آموز با تمام تست های هر فصل آشنا شود و لازمه این کار درگیری و حل مسلئه توسط دانش آموز است. در کلاس های آنلاین زیست کارنامه خرد، همچون کلاس حضوری تست های هر فصل به صورت مسئله بررسی می شود.

گام به گام با دانش آموز

کلاس‌های آنلاین خوب می ‌دانند که چگونه تکالیف را به سرعت انجام دهند تا دانش‌ آموزان در هفته‌ های تعیین شده، نه حوصله‌ شان سر برود و نه بیش از حد از تکالیف خسته شوند. این دوره ها به طور خاص طراحی شده اند تا دانش آموز بیشتر به کنکور تمرکز کند و تکالیف تنها، دانش آموزان را در این مدت درگیر کند.

حس اجتماع

بهترین کلاس های آنلاین با در نظر گرفتن جامعه ایجاد می شوند. دانشجویان از ورود به دوره استقبال می کنند و احساس راحتی می کنند که با مربی و همسالان خود در یک فضای دوستانه تعامل داشته باشند. راه های مختلفی وجود دارد که می توان انجمن را در کلاس های آنلاین ایجاد کرد. برخی شامل تابلوهای بحث خارج از موضوع هستند که در آن دانش آموزان درباره همه چیز از بازی فوتبال هفته گذشته گرفته تا دستور العمل های مورد علاقه خود صحبت می کنند. برخی دیگر از دانش‌آموزان می‌خواهند تکالیف گروهی را انجام دهند. جوامع قوی به دانش‌ آموزان کمک می‌ کند که احساس راحتی کنند و برای حل تست و پاسخ به سوالات خود از یکدیگر کمک بخواهند.

مطالب بیشتر:

کلاس آنلاین فیزیک یازدهم

بهترین آموزشگاه های کنکور تهران

تصویر 7 مورد از بهترین رستوران های ایران-6546

استفاده هوشمند از چند رسانه ای

هیچ ‌کس نمی‌ خواهد صدها صفحه از اسناد متنی را پیمایش کند. دوره‌های آنلاین زیست در کارنامه خرد، یادگیری را با گنجاندن فیلم‌ ها، فعالیت‌های تعاملی، پادکست‌ها و سایر عناصر چندرسانه ‌ای افزایش می ‌دهند. برای هدفمند سازی استفاده از چند رسانه ای، این عناصر باید همیشه هدف محکمی داشته باشند و باید به روشی حرفه ای انجام شوند.

کلاس آنلاین برای همه سبک های یادگیری جذاب است!

همه به یک شکل یاد نمی گیرند. دوره‌های خوب با ارائه انواع محتوای چندرسانه‌ ای و تکالیف با دقت طراحی‌شده که به دانش ‌آموزان کمک می‌کند تا به روشی که برایشان بهترین است، به شیوه‌های یادگیری بصری، حرکتی و سایر سبک‌های یادگیری جذاب باشد.

در نهایت، بهترین کلاس‌ های آنلاین زیست، معمولاً دارای ویژگی های مشترکی هستند که باید در نظر گرفته شوند. در موسسه کارنامه خرد دبیران با تجربه در هر رشته، دانش آموزان را با فرصت های واقعی برای توسعه تفکر و رشد آشنا می کنند.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
diba
diba
1 سال قبل

سلام در حال حاضر برای جمع بندی ثبت نام دارید؟