بهترین کلاس آنلاین زیست کنکور

با رشد روز افزون تکنولوژی و همچنین پیشرفت فضای مجازی در بین مردم، کلاس آنلاین کنکور در مدت زمان بسیار کوتاه جایگزین کلاس های حضوری و سنتی شدند. دانش آموزان در پیشرفت این روش از کلاس ها پیشگام تر از دبیران بودند. در مطالب پیشین بسیار در رابطه با مزایای کلاس های مجازی نسبت به حضوری صحبت کردیم، در ادامه به بررسی بهترین کلاس آنلاین زیست کنکور می پردازیم.

تاریخ زیست شناسی

در تاریخ همه علوم لحظاتی وجود دارد که در بازه های زمانی نسبتاً کوتاهی پیشرفت چشمگیری حاصل می شود. چنین جهش هایی در دانش تا حد زیادی ناشی از دو عامل است: یکی وجود ذهن خلاق – ذهنی که به اندازه کافی ادراکی و اصیل باشد تا ایده های پذیرفته شده را کنار بگذارد و فرضیه های جدیدی را تدوین کند. دوم توانایی فناورانه برای آزمایش فرضیه ها با آزمایش های مناسب است. اصیل ترین و پرسشگرترین ذهن بدون ابزار مناسب برای انجام تحقیق به شدت محدود می شود. برعکس، پیچیده ترین تجهیزات تکنولوژیکی به خودی خود نمی توانند بینشی در مورد هیچ فرآیند علمی ارائه دهند.

تصویر بهترین کلاس آنلاین زیست کنکور-3434

چگونه در بهترین کلاس آنلاین زیست کنکور ثبت نام کنیم؟

در حال حاضر موسسات بسیاری هستند که در زمینه ارائه خدمات کنکور و کلاس های آموزشی در تمام رشته ها خدمات خود را ارائه می دهند. از جمله کلاس های کنکور تاملند، کلاسینو و…اما سوالی که بیشتر دانش آموزان دارند این است که چگونه بهترین را انتخاب کنیم؟

بهترین دبیران زیست می توانند به بهترین روش مطالب درسی را به دانش آموز، آموزش دهند . توجه دبیران قبل از ثبت نام در  کلاس آنلاین کنکور مهم ترین مسئله است. در موسسه کارنامه خرد تمام دبیران با تجربه و کاربلد مطالب درسی را ارائه می دهند، همچنین این دبیران با برگزاری کلاس های رفع اشکال، ارائه دی وی دی های درسی و جزوات معتبر به داوطلب در رسیدن به رتبه های برتر کنکور کمک می کنند.

مطالب بیشتر:

بهترین کلاس آنلاین ریاضی دهم

بهترین کلاس آنلاین فیزیک دهم

بهترین کلاس آنلاین شیمی کنکور

تصویر-بهترین-کلاس-آنلاین-زیست-کنکور-7678

ویژگی های بهترین کلاس آنلاین زیست کنکور

 زیست یکی از دروس تخصصی است و همچون دروس ریاضی، فیزیک و شیمی لازم است دانش آموز در آن مهارت کافی را داشته باشد. اگر افراد بتوانند مفاهیم درسی را متوجه شوند تنها تکرار و تست آن ها را به هدف می رساند. در نتیجه مهم است که این مفاهیم در ذهن ماندگار شوند. یک دبیر با تجربه می تواند به راحتی مطالب درسی را با بهترین روش به دانش آموز آموزش دهد، همچنین این دبیران با تمام سوالات کنکور آشنایی دارند و می توانند به راحتی شما را با انواع سوالات کنکور آشنا کنند. پس به تاثیر دبیر در کلاس های کنکور بی توجه نباشید.

توجه به مولتی مدیای آموزشی

از آنجا که در کلاس آنلاین همچون حضوری تعامل کافی بین داوطلب و دبیر ایجاد نمی شود، استاد باید بتواند این خلا را پر کند. با ارائه عکس و مولتی مدیای قوی یک استاد می تواند به راحتی تمام مطالب کتاب زیست را ارائه دهد.

توجه به پخش لایو در کلاس های آنلاین زیست

متاسفانه در بسیاری از کلاس های آنلاین پخش زنده کلاس انجام نمی شود و تنها یک ویدیو ضبط شده را ارائه می دهند. باید به این نکته توجه داشته باشید که حتما در کلاسی که ثبت نام می کنید، کلاس به صورت زنده پخش شود در غیر اینصورت تعامل بین دانش آموز و معلم ایجاد نمی شود و کارایی کلاس تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

توجه به اپلیکیشن برای برگزاری کلاس آنلاین

توجه کنید  که موسسه کلاس آنلاین زیست از چه اپلیکیشنی برای برگزاری کلاس آنلاین استفاده می کند. موسسه کارنامه خرد، با استفاده از بهترین اپلیکیشن ها و ارائه سرور اختصاصی کیفیت کلاس های آنلاین خود را افزایش داده است.

مشاهده چندین باره ویدیو کلاس های آنلاین

این امکان باید برای دانش آموزان فراهم شود تا بتوانند به راحتی چندین بار فیلم های آموزشی درس زیست را مشاهده کنند. زیرا ممکن است به هر دلیل فرد نتواند در کلاس حضور داشته باشد و یا نیاز به مشاهده مجدد ویدیو داشته باشد.

توجه به نظم و هماهنگی کلاس های آنلاین زیست

اما نکته بعدی که باید بدان توجه کرد، توجه به منظم بودن دبیران و برگزاری کلاس است. در سالی که برای کنکور درس می خوانید بسیار مهم است که هیچ زمانی به بطالت صرف نشود حال اگر به دلیل بی نظمی استاد این زمان از شما گرفته شود، کلاس کارایی خود را از دست می دهد.

در موسسه کارنامه خرد به تمام این موارد توجه شده است تا افراد بتوانند با خیالی آسوده و بدون نگرانی در کلاس های کنکور آنلاین ما شرکت کنند، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کلاس ها با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین کلاس آنلاین ریاضی یازدهم

کلاس آنلاین فیزیک کنکور

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sepide
sepide
1 سال قبل

میشه یه مقدار در رابطه با منابع کنکور هم مطلب بزارید