فهرست مطالب

کلاس های آنلاین رایگان کنکور

خیلی از افراد به دلایل مختلف در زمان آمادگی برای کنکور، در اینترنت و دیگر فضاهای مجازی به دنبال کلاس های آنلاین رایگان کنکور هستند. اما سوالی که مطرح می شود این است آیا کلاس کنکور آنلاین به صورت رایگان وجود دارد یا خیر؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را بیابیم.

آموزش مجازی

استفاده از نرم افزارهای آنلاین از زمان همه گیری COVID-19 به شدت افزایش یافته است. موسسات آموزشی بسیاری از مدارس گرفته تا کالج ها و دانشگاه ها با توجه به مزایای بی شماری که برای مؤسسات و دانش آموزان فراهم می کند، بر این فناوری نوآورانه سرمایه گذاری می کنند.

پلتفرم آموزش آنلاین در چند سال گذشته شاهد افزایش مداوم تعداد فراگیران بوده است و به آرامی جایگزین روش های سنتی یادگیری شده است. همین روند در حال حاضر برای دبیرانی که می ‌خواهند به فراگیران بیشتری دسترسی پیدا کنند، اما به دلیل محدودیت‌های زیاد قادر به این کار نیستند، صادق است.

این افزایش پذیرش آموزش آنلاین می‌تواند با ویژگی‌های مختلفی که پلتفرم‌های آموزش آنلاین ارائه می‌دهند مرتبط باشد، که برخی از آنها عبارتند از: سهولت استفاده، انعطاف‌پذیری برای مربیان و یادگیرندگان.

هر پلتفرم آنلاین دارای ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی است و هر کدام از مزیتی که دارند این است که، هم برای معلم و هم برای دانش آموز ساخته شده اند. به همین دلیل فرآیند انتخاب پلتفرم مناسب را به کاری دشوار و وقت گیر تبدیل می کند .

تصویر-کلاس-های-آنلاین-رایگان-کنکور-4585

ویژگی های برتر یک سیستم آموزش آنلاین چیست؟

دسترسی جهانی

با استفاده از اینترنت، معلمان می توانند با دانش آموزان در سراسر سیاره ارتباط برقرار کنند، که با پلتفرم های آموزشی سنتی امکان پذیر نیست.

پلتفرم های آموزشی آنلاین زیادی با تعداد کاربران متفاوتی وجود دارد. به عنوان یک معلم، پلتفرم آنلاین مناسب برای شروع، پلتفرم با تعداد زیادی کاربر فعال که بتواند در سراسر جهان یا در جغرافیای مورد نظر پشتیبانی شود، انتخاب خوبی است.

شما می توانید برای تهیه پکیج تضمینی کنکور پزشکی همین حالا به لینک مربوطه مراجعه کنید. 

سنجش اثربخشی تدریس

داشتن دانش عمیق برای معلمی مؤثر، کافی نیست. معلم علاوه بر داشتن درک عمیق از موضوع، باید از عواملی که بر فرآیند یادگیری تأثیر می‌گذارند نیز آگاه باشد، که ممکن است شامل نحوه ارائه محتوا، طراحی برنامه درسی، مشارکت دانش‌آموز و …باشد.

برای معلمان بسیار مهم است که از توانایی‌های دانش‌آموزان و نیازهای یادگیری خاص آگاه باشند، زیرا اثربخشی معلم را می ‌توان با اندازه‌گیری میزان مشارکت دانش‌آموز و درک محتوا تعیین کرد.

امنیت محتوا

معلمان برای ایجاد محتوای آموزشی خود بسیار سخت کار می کنند. طبیعی است که آنها نگران امنیت محتوای خود باشند زیرا اطلاعات موجود در وب برای همه قابل دسترسی و استفاده است. امنیت محتوا یکی از بزرگترین دغدغه های معلمانی است که به دنبال برگزاری کلاس آنلاین  کنکورهستند.

یکی از راه‌های ادعای مالکیت محتوا، کنترل انتشار و دسترسی به محتوا است تا فقط برای دانش‌آموزان مورد نظر قابل دسترسی باشد. امنیت سرور، انواع رمزگذاری و سایر فناوری‌هایی از این دست برای ایمن نگه داشتن داده‌های شما در پلتفرم‌های آنلاین استفاده می‌شود.

تصویر-کلاس-های-آنلاین-رایگان-کنکور-4355

آموزش موبایلی

تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها به طور اساسی نحوه دسترسی ما به محتوا و ارتباط ماندن را تغییر می‌دهند. ما دسترسی فوری به اطلاعات و تخصص داریم – از درس‌های الکترونیک غیررسمی در YouTube گرفته تا دوره‌های آنلاین. داده‌ها با سرعت زیادی در دستگاه‌های تلفن همراه مصرف می‌شوند و آموزش با روال روزانه ما تلفیق می‌شود. یادگیری موبایلی آموزش آنلاین را مستقیماً به دانش‌آموز می‌برد و آن را انتخاب خود او می‌کند و نه معلم را.

همانطور که نیازهای آموزشی و یادگیری تغییر می کند، ابزارهای یادگیری نیز تکامل می یابند و با صرف هزینه ای بسیار اندک قابل دسترس هستند. با تغییر سریع چشم‌انداز آموزش آنلاین، معلمان و دانش‌آموزان در حال تطبیق با فناوری‌های جدید هستند. با پیوستن افراد بیشتری به جامعه آنلاین به دلیل سهولت استفاده، مقیاس پذیری، انعطاف پذیری، مقرون به صرفه بودن و انتخاب پلت فرم یا نرم افزار مناسب همچنان عاملی حیاتی در موفقیت آموزش، آموزش یا کسب و کار شما باقی می ماند.

شما می توانید برای اطلاع از بهترین کلاس آنلاین فیزیک یازدهم به این لینک مراجعه کنید.

کلاس های آنلاین کنکور رایگان

همانطور که گفته شد، کلاس های آنلاین دیگر همانند کلاس های حضوری کنکور نیاز به پرداخت هزینه ای بالا ندارند. از آنجا که آموزش به صورت مجازی و آنلاین است، بیشترین دبیران برخی از فصول را به صورت رایگان در اختیار دانش آموز قرار می دهند. اما برای یادگیری تمام فصل نیاز است تا دانش آموز دوره را تهیه و یا در کلاس آنلاین کنکور ثبت نام کند.

توصیه ما به شما عزیزان این است، اگر توانایی پرداخت هزینه های بالای کلاس های کنکور را ندارید می توانید با صرف هزینه ای بسیار پایین در کلاس های آنلاین کنکور موسسه کارنامه خرد ثبت نام کنید.

بیشتر بخوانید :

بهترین روش مطالعه در دنیا

کلاس آنلاین شیمی یازدهم

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] می کنند. توصیه می کنیم در زمان یادگیری آنلاین به دنبال کلاس های آنلاین کنکور رایگان نباشید زیرا در اصل زمان خود را از دست می دهید و مسلما یک […]