فهرست مطالب

کلاس آنلاین زیست کنکور

کلاس آنلاین زیست کنکور، راهی کم هزینه برای تحقق سریع به داده های کنکور است. دوره پرطرفدار مقدمه زیست شناسی ما دانش کاری در مورد زیست شناسی در سطح دانشگاه را ارائه می دهد، دانش آموزان می توانند با شرکت در کلاس آنلاین کنکور زیست درصد موفقیت در کنکور را تا حد قابل توجهی افزایش دهند.

کلاس آنلاین زیست کنکور​ کارنامه خرد

اگر به دنبال بهترین کلاس آنلاین زیست کنکور هستید، کارنامه خرد می تواند به شما در این زمینه کمک کند. در موسسه ما کلاس آنلاین زیست کنکور توسط بهترین و برترین دبیران در این رشته برگزار می شود تا دانش آموزان بتوانند با کمک بهترین دبیران زیست ایران این درس را راحت تر و بهتر درک کنند تا بتوانند در کنکور رتبه بالایی کسب کنند.

زیست شناسی چیست؟

زیست شناسی مطالعه زندگی است. به طور کلی، زیست شناسان ساختار، عملکرد، رشد، منشاء، تکامل و توزیع موجودات زنده را مطالعه می کنند.

زیست شناسی به عنوان مطالعه موجودات زنده، منشاء، آناتومی، مورفولوژی، فیزیولوژی، رفتار و توزیع آنها تعریف می شود.

زندگی در هر گوشه از جهان پر از آب است، از قطب شمال یخ زده تا صحرای بزرگ. و با بیش از 8.7 میلیون گونه ثبت شده تا به امروز، زمین تنها سیاره در جهان است که در آن حیات وجود دارد.

پیشرفت های تکنولوژی بینش های بیشتری را در مورد زندگی و اجزای آن باز کرده است. به عنوان مثال، اکتشافاتی مانند ویروس ها، تعاریف سنتی را مورد بررسی قرار داده اند و دانشمندان را وادار کرده اند تا از منظری کاملاً جدید به زندگی نگاه کنند.

زیست شناسی درسی تخصصی و بسیار مهم است زیرا به ما کمک می کند تا بفهمیم موجودات زنده چگونه کار می کنند و چگونه عملکرد و تعامل در سطوح مختلف دارند. پیشرفت‌های زیست ‌شناسی به دانشمندان کمک کرده است تا کارهایی مانند توسعه داروها و درمان‌های بهتر برای بیماری‌ها، درک اینکه چگونه یک محیط در حال تغییر ممکن است بر گیاهان و جانوران تأثیر بگذارد، تولید غذای کافی برای جمعیت رو به رشد انسانی و … انجام دهند.

تصویر-کلاس-آنلاین-زیست-کنکور-5649

شاخه های زیست شناسی

زیست شناسی طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد که به بسیاری از رشته ها و زیرشاخه ها تقسیم می شوند.

زیست شناسی از طریق زیرشاخه ها یا شاخه های مختلف به این جنبه های جذاب توجه می کند. برخی از شاخه ها با سایر رشته های علمی در هم تنیده اند.

به عنوان مثال، زیست‌شناسی نظری شاخه‌ای از زیست‌شناسی است که مدل‌های ریاضی را برای بررسی اصول خاصی که بر زندگی تأثیر می‌گذارند، در بر می‌گیرد.

زیست شناسی کوانتومی به فرآیندهای بیولوژیکی می پردازد که ماهیت مکانیکی کوانتومی دارند، مانند تبدیل انرژی به اشکال قابل استفاده تر. سایر شاخه های زیست شناسی به شرح زیر است: آناتومی، بیوتکنولوژی، گیاه شناسی، بوم شناسی، ژنتیک، ایمونولوژی، میکروبیولوژی، فیزیولوژی، جانور شناسی

زمینه های مختلف زیست شناسی را می توان به عنوان مطالعه یک نوع ارگانیسم در نظر گرفت. به عنوان مثال، جانورشناسی مطالعه حیوانات، گیاه شناسی مطالعه گیاهان و میکروبیولوژی مطالعه میکروارگانیسم ها است.

بیشتر بخوانید:

کلاس آنلاین شیمی یازدهم

بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم

پکیج تضمینی کنکور پزشکی

ویژگی های بهترین دبیران زیست شناسی در ایران

معلمان زیست شناسی به متخصصان آینده، مانند پزشکان و پرستاران، آموزش های پایه و پیشرفته می دهند. همه ی دبیران نمی توانند در این حوزه چالش برانگیز آموزش تدریس کنند. برای تبدیل شدن به بهترین معلم زیست شناسی، باید چندین ویژگی را بررسی کنید.

دبیران زیست شناسی باید دارای طیف وسیعی از مهارت ها و دانش باشند. تقریباً همه معلمان زیست شناسی باید حداقل مدرک زیست شناسی داشته باشند یا به شرطی استخدام شوند که این مدرک را در مدت زمان مشخص دریافت کنند. این مدرک طیف گسترده ای از کلاس های علمی را در بر می گیرد که هسته اصلی کلاس های زیست شناسی در مرکز آن قرار دارد.

شما می توانید برای اطلاع از کلاس های آنلاین کنکور هدف به این لینک مراجعه کنید.

ثبت نام در کلاس آنلاین زیست کنکور

لازم است قبل از ثبت نام در هر موسسه آنلاین کنکور نکاتی را در نظر بگیرید. از آنجا که درس زیست شناسی یک درس مفهومی است، باید دانش آموز در قدم اول به صورت تحلیلی و مفهومی درس را مطالعه کند، سپس برخی نکات مهم را به خاطر بسپارد.

پیش خوانی قبل از تدریس در کلاس بسیار کمک کننده است، توصیه می شود حتما قبل از تدریس فصل مربوطه، پیش خوانی انجام دهید تا با درک بهتری درس را فراگیرید. بعد از اتمام فصل نیز باید مداوم تمام نکات تکرار شوند تا کاملا تمام نکات تفهیم شوند.

بعد از طی کردن تمام مراحل بعدی باید تست زدن را آغاز کنید. تست زنی در زیست شناسی بسیار اهمیت دارد، باید تمام نکات را به خوبی درک کرده باشید، زیرا بیشتر سوالات زیست شناسی ترکیبی و مفهومی است و لازم است دانش آموز مهارت کافی داشته باشد. این نکته را فراموش نکنید که بهترین منابع زیست کنکور در یادگیری بهتر شما تاثیری چشم گیر دارند، موسسه کارنامه خرد با برگزاری بهترین کلاس های آنلاین کنکور و معرفی بهترین منابع تمام تلاش خود را در زمینه موفقیت و پیشرفت دانش آموز دارد.

اگر به دنبال بهترین کلاس آنلاین زیست کنکور هستید، همین حالا به این لینک مراجعه کنید.

تصویر-کلاس-آنلاین-زیست-کنکور-5689

بهترین روش مطالعه درس زیست

  1. تمام فصل را به صورت کامل فقط روخوانی کنید.
  2. برای بار دوم سعی کنید کمی عمقی تر و با دقت بیشتر مطالعه کنید.
  3. از تمام نکات یادداشت برداری کنید و کل مطلب را برای خود همانند استاد زیست توضیح دهید.
  4. بعد از مطالعه مجدد تمام نکات و درس وقت تست زنی است.
  5. اگر در زمان حل تست به نکته ای جدید برخورد کردید حتما یادداشت برداری کنید.
  6. از کد گذاری و تصویرسازی نیز برای یادگیری بهتر بی تاثیر نیست.

کلاس آنلاین زیست یا کلاس حضوری زیست؟

این سوال بیشتر دانش آموزان قبل از ثبت نام است. همانطور که در ابتدا هم گفته شد، لازم است قبل از ثبت نام در کلاس آنلاین کنکور و یا کلاس حضوری کنکور نکاتی را در نظر گرفت.

مهمترین نکته توجه به استادی است که تدریس می کند. یک استاد برتر در زیست باید سابقه و تجربه بالایی داشته باشد،بیانی مناسب برای تدریس داشته باشد، جزوه ای جامع ارائه دهد و منظم باشد. در نتیجه می توان گفت توجه به استاد زیست و نحوه تدریس آن بسیار مهم تر است کلاس آنلاین یا حضوری است.

در موسسه کارنامه خرد، تمام دبیران در هر رشته دارای سابقه ای درخشان هستند. شما می توانید با اطمینان کامل در تمام کلاس ها ثبت نام کنید.

بهترین استاد های زیست کنکور تجربی

همیشه معروف بودن یک استاد زیست دلیل بر مهارت بالای آن نیست . متاسفانه دیده شده است که یک استاد مهارت بالایی ندارد اما با صرف هزینه های بالا برای تبلیغات در فضای مجازی لقب بهترین را به خود گرفته است. ما به شما این اطمینان را می دهیم که با ثبت نام در کلاس های آنلاین کارنامه خرد، از آموخته های بهترین دبیران در هر حوزه بهره می برید.

برترین اساتید زیست‌ شناسی ایران را بهتر بشناسید

بهترین اساتید زیست کنکور کدامند؟ برای سهولت دسترسی به بهترین اساتید زیست‌شناسی، در ادامه نام برخی از مشهورترین اساتید را ذکر خواهیم کرد.

استاد رضا اربابیان مؤلف کتاب‌های منتشر شده در خانه زیست ‌شناسی ایران، تدریس زیست در برنامه‌های تلویزیونی، طراح سؤالات درس زیست ‌شناسی در کنکور‌های آزمایشی.

استاد همایونی نویسنده کتاب اگر من طراح بودم خیلی سبز

استاد آرامفر

استاد مهرداد عالی‌پور

استاد عمارلو

اگر میخواهید همین حالا در کلاس های زیست موسسه کارنامه خرد ثبت نام کنید همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

استراتژی های مطالعه برای کنکور تجربی

تصویری از این فرآیند را از کتاب زیست خود ترسیم، یا فتوکپی کنید. لغات مربوط به فرآیند را روی یک برگه دیگر بنویسید. بتوانید عبارت مناسب را در جای مناسب روی تصویر قرار دهید.

حالا سعی کنید عکس را بدون عبارات جلوی خود برچسب بزنید.

اکنون به لیست کلمات واژگان نگاه کنید. کلمات را به ترتیب قرار دهید و تصویر را بکشید. مراحل مختلف فرآیند را رنگ آمیزی کنید.

حالا یک کاغذ خالی بردارید و بدون هیچ کلمه ای جلوی خود، تصویر را از ابتدا بکشید. تصویری را که کشیده اید برچسب بزنید.

حالا یک ورق کاغذ خالی بردارید و فرآیند را به عقب بکشید.

فرآیند بالا را انجام دهید، اما به جای کشیدن یک تصویر، یک پاراگراف بنویسید که روند را توضیح دهد.

همچنین می توانید تمام قسمت های فرآیند را بردارید و روی کارت های یادداشت قرار دهید. اکنون، از کارت های یادداشت برای توضیح روند استفاده کنید.

آنچه را که در کلاس آنلاین کنکور یاد گرفتید برای یکی از اعضای خانواده خود توضیح دهید. از آنها بپرسید که آیا آنها آنچه را که شما توضیح داده اید را می فهمند.

همچنین سعی کنید، این فرآیند را با صدای بلند برای خود توضیح دهید. شنیدن آن ممکن است به شما کمک کند به یاد آورید.

فرآیند را برای یک همکلاسی توضیح دهید و از او بخواهید که بازخورد بدهد.به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که چیزی را از دست نداده اید.

بسیاری از استراتژی های مطالعه خوب دیگر نیز وجود دارد، که می توانید متناسب با سطح درسی خود از هر کدام از آن ها استفاده کنید.

کلام آخر

زیست شناسی، مطالعه موجودات زنده و فرآیندهای حیاتی آنها است. این رشته به تمام جنبه های فیزیکوشیمیایی زندگی می پردازد. گرایش مدرن به تحقیقات بین رشته ای و یکسان سازی دانش و تحقیقات علمی در زمینه های مختلف باعث همپوشانی چشمگیر رشته زیست شناسی با سایر رشته های علمی شده است.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] چند تفاوت، دلایل متعدد دیگری وجود دارد که چرا انتخاب کلاس آنلاین زیست کنکور گزینه بهتری […]

trackback

[…] کند. توجه داشته باشید که بسته به سبک یا منبع دسترسی به کلاس آنلاین زیست کنکور، محتوا و روش آموزش ممکن است متفاوت باشد. در اینجا چند […]

trackback

[…] کلاس آنلاین زیست کنکور […]