فهرست مطالب

ریاضی یازدهم کنکور

برای موفقیت در ریاضی یازدهم کنکور چه کنیم؟ آیا ریاضی یازدهم کنکور آسان است؟ وقتی صحبت از ریاضی به میان می آید، تمرین و تکرار مسائل یادآور می شود. بسیاری از دانش آموزان سعی می کنند به سادگی با حفظ کردن فرمول ها و معادلات به روشی که حقایق و تاریخ ها را حفظ می کنند، برای ریاضی مطالعه کنند. در حالی که دانستن فرمول ها و معادلات مهم است، اما  بهترین راه برای یادگیری آنها استفاده از آنهاست.

در هر سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی، ریاضی از دروس تخصصی و مهم آن است. ریاضی یازدهم کنکور یکی از دروس و پایه های سرنوشت ساز در کنکور است که باید آن را جدی بگیرید. در صورتی شناخت کامل ریاضی یازدهم، دانش آموزان کنکوری می توانند در تمام بعد های آموزشی این درس بهترین نتیجه را کسب کنند و رتبه خود در کنکور را تا حد بالایی بهبود ببخشند.

آموزش ریاضی یازدهم

در پایه یازدهم کتاب ها برای رشته های تجربی و ریاضی متفاوت از یکدیگر هستند . دانش آموزان کنکوری در رشته ریاضی در پایه یازدهم به مراتب باید با ابعاد گسترده تری از ریاضیات آشنا شوند.

شما می توانید برای اطلاع از بهترین کلاس آنلاین ریاضی تجربی به لینک این صفحه بروید.

ریاضی یازدهم کنکور آسان است!

ریاضی یازدهم کنکور، برای درس ریاضی در پایه دوازدهم پیش نیاز محسوب می شود. اگر بخواهیم در رابطه با سختی و آسانی این ریاضی یازدهم کنکور بحث کنیم، باید بگوییم که ریاضی به مراتب از فیزیک پیچیده تر است.  همین موضوع باعث می شود که  افراد درس ریاضی را در وقت اضافه خود قرار دهند و یا تصور اینکه شانسی در کنکور در این درس ندارند، تمرکز خود را بر سایر دورس می گذارند، در حالی که درصد بالای ریاضی، شانس قبولی در رشته های برتر دانشگاه را افزایش می دهد.

اگر به صورت هدفمندانه و جدی درس ریاضی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم کنکور را پیش ببرید، به طور حتم در این رشته موفق خواهید شد و جز رتبه های برتر می شوید.

اطلاعات لازم در رابطه با بهترین کلاس آنلاین ریاضی دوازدهم را در این صفحه ببینید.

ریاضی یازدهم کنکور کارنامه خرد

همانطور که گفته شد، تنها مطالعه کردن کافی نیست شما باید هدفمندانه و با روشی صحیح مطالعه کنید. کلاس های کمکی و کنکوری همیشه کمک حال در دروس تخصصی بوده اند. در موسسه کارنامه خرد، کلاس های ریاضی کنکور، فیزیک کنکور، شیمی کنکور و… به صورت گسترده برگزار می شود. شما می توانید با شرکت در این کلاس ها درصد موفقیت خود را در کنکور افزایش دهید، زیرا تمام کلاس های این موسسه کنکور توسط بهترین اساتید در هر رشته برگزار می شود که می تواند موفقیت شما را در کنکور تضمین کند.

در بهترین آموزشگاه کنکور تهران، در کنار ارائه برنامه ای هدفمند بهترین منابع کنکور با توجه به شرایط هر فرد ارائه می شود، که این می تواند برای دانش آموزان بسیار کمک کننده باشد.

همچنین از دیگر مزایای کلاس آنلاین ریاضی یازدهم کارنامه خرد این است که تمام کلاس ها به صورت آنلاین و برنامه ای منظم برگزار می شوند و افراد می توانند بعد از کلاس به آرشیو های ضبط شده نیز دسترسی داشته باشند. برای شرکت در کلاس های کارنامه خرد تنها کافی است با پشتیبانی این مرکز تماس بگیرید.

در ادامه به بررسی روش مطالعه ریاضی یازدهم کنکور می پردازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور همین حالا به لینک این صفحه بروید.

تصویر-ریاضی-یازدهم-کنکور-8522

روش مطالعه ریاضی یازدهم کنکور

وقتی برای ریاضی کنکور درس می خوانید، می خواهید هوشمندانه تر کار کنید نه سخت تر. بنابراین، هنگامی که برای کنکور آماده می شوید، باید از برخی موارد اجتناب کنید.

تا آخرین لحظه منتظر نمانید. انباشتن در دراز مدت جواب نمی دهد، با این حال مطالعه اندک در هر شب به شما کمک می کند بیشتر به خاطر بسپارید و طولانی تر به خاطر بسپارید.

به یادداشت های کلاس خود نگاه کنید. بعد از کلاس کنکور آنلاین ریاضی، یادداشت هایی را که آن روز در کلاس گرفته اید به مدت 15 تا 20 دقیقه نگاه کنید. با نزدیک شدن به کنکور، یادداشت های خود را برای کل واحد یا فصل به طور کامل مرور کنید. به مثال‌هایی که معلم در کلاس ارائه می ‌کند توجه ویژه ای داشته باشید، زیرا این مسائل به تجزیه و تحلیل نحوه عملکرد یک رویه یا فرمول معین کمک می‌ کند. اگر هیچ یادداشت کلاسی ندارید، از همکلاسی خود کمک بگیرید.

برای برجسته کردن همه واژگان کلیدی و موضوعاتی که در یادداشت‌های خود مرور می‌کنید، کمی وقت بگذارید.

بازخوانی کتاب درسی فقط به شما توهم دانش می دهد، خواندن یادداشت ها یا کتاب درسی برای درک کامل مطالب کافی نیست. شما می توانید همزمان با تلاش های خود برای نتیجه بهتر، در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم شرکت کنید.

شما باید به طور فعال با یادداشت ها و کتاب درسی با مثال های کاری درگیر شوید. در واقع خواهید دید که نمونه تست های سال های قبل،  دارای مراحل گم شده اند! بنابراین این به شما بستگی دارد که قطعات گمشده را کنار هم قرار دهید.

از برجسته سازی و خط کشی باید به مقدار کم استفاده شود. در حالی که برجسته کردن یک ابزار مطالعه عالی و موثر است، نباید اولین انتخاب شما باشد زیرا بسیار منفعل است. یادداشت ها و مثال های خود را بنویسید و فقط به عنوان راهی برای ارتباط ایده ها یا کدگذاری رنگ یا جلب توجه شما به بخش خاصی از کتاب درسی یا یادداشت های خود برجسته کنید. به یاد داشته باشید، برجسته کردن، مکمل مطالعه شماست و هرگز نباید جای یادداشت برداری را بگیرد.

فقط به راه حل نگاه نکنید. این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که هنگام مطالعه ریاضی 11 می توانید مرتکب شوید.

شما واقعاً باید مسئله را مرحله به مرحله انجام دهید و در طول فرآیند فکر کنید که چگونه به راه حل صحیح برسید. فقط ورق زدن به پشت کتاب و نگاه کردن به پاسخ و گفتن، اوه بله، من می دانم چگونه این کار را انجام دهم،  کافی نیست. گفتن اینکه می توانید یک مسئله را حل کنید و در واقع حل مسئله دو چیز متفاوت هستند. هنگام مطالعه برای کنکور ریاضی، باید حل کنید نه اینکه فقط به پاسخنامه تست ها نگاه کنید. با کمک این راهکار ها به طور حتم شما می توانید قدم های موثری در ریاضی یازدهم کنکور، بردارید.

بیشتر بخوانید در مطلب ریاضی یازدهم کنکور:

بهترین کلاس آنلاین زیست کنکور

بهترین کلاس آنلاین ریاضی یازدهم

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها