فهرست مطالب

کلاس آنلاین ریاضی یازدهم

نحوه ثبت نام در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم چگونه است؟ چگونه می توانیم در بهترین کلاس آنلاین ریاضی یازدهم ثبت نام کنیم؟ آیا کلاس آنلاین ریاضی یازدهم به صورت رایگان است؟ از آنجایی که تعطیلی مدارس مرتبط با ویروس کرونا باعث می‌شود دانش‌آموزان بیشتری از راه دور در کلاس شرکت کنند، به همین دلیل طرفداران آموزش آنلاین روز به روز افزایش می یابد، خوشبختانه روز به روز کلاس های کنکور آنلاین پیشرفت های بسیار خوبی را داشته اند که همین باعث افزایش حس اعتماد و کارایی می شود. اگر شما هم به دنبال کلاس آنلاین ریاضی یازدهم هستید با ما تا انتهای این متن همراه شوید.

ریاضی یازدهم

کتاب ریاضی یازدهم برای دو رشته تجربی و ریاضی با یکدیگر متفاوت است . اگر شما دانش آموزی در رشته تجربی هستید، ریاضی یازدهم را در قالب یک کتاب ریاضی مطالعه می کنید، اما اگر دانش آموز رشته ریاضی هستید، پایه ریاضی یازدهم برای شما در قالب چند کتاب از جمله کتاب های حسابان یک، آمار و احتمال و هندسه دو می باشد.

کلاس آنلاین ریاضی یازدهم کارنامه خرد

ریاضی یازدهم از دروس اصلی و سرنوشت ساز در کنکور است که لازم است به آن توجه ای ویژه شود، اگر شما هم به دنبال ثبت نام در بهترین کلاس آنلاین ریاضی یازدهم هستید می توانید موسسه کنکوری کارنامه خرد را انتخاب کنید. در این موسسه تمام دبیران برتر ایران با تجربه ای بالا حضور دارند که می توانند راه رسیدن به موفقیت را برایتان هموار سازند، تنها کافی است در کلاس کنکور آنلاین این موسسه ثبت نام کنید.

تصویر-کلاس-آنلاین-ریاضی-یازدهم-8521

ویژگی کلاس نکته تست پایه یازدهم موسسه کارنامه خرد

شما می توانید با شرکت در کلاس های نکته و تست یازدهم در موسسه خرد، در درس های ریاضی یازدهم، فیزیک، شیمی، زیست و هندسه یازدهم آموزش ببینید. توجه داشته باشید  حتی اگر در کلاس های آنلاین پایه یازدهم شرکت کردید، کیفیت تدریس و تست ها همانند اموزش حضوری است چه بسا مزیت هایی هم دارد.

بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور

خیلی از افراد برای ثبت نام در کلاس آنلاین ریاضی نگرانی دارند و تصوری بر این دارند که نمی توانند انتظاری همچون کلاس های حضوری از آن داشته باشند. در حالی که باید گفت این تصور اشتباه است. در حال حاضر در موسسه خرد، کلاس کنکور آنلاین ریاضی در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت کاملا موثر و قوی در حال برگزاری است. در نتیجه با ثبت نام در موسسه کنکوری کارنامه خرد در بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور ثبت نام کرده اید.

بازخورد کلاس آنلاین ریاضی یازدهم

بازخورد شفاف و سازنده می‌تواند باعث رشد دانش‌آموز شود و فرصت‌هایی برای تأمل فراهم کند و در عین حال مهارت‌های تفکر انتقادی را تقویت کند. بازخورد همچنین می‌تواند به انگیزه دانش‌آموزان برای پشتکار در مطالب دشوار، ریسک‌های خلاقانه یا کشف زوایای و دیدگاه‌های جدید کمک کند و سکوی پرشی برای یادگیری ایجاد کند.

متأسفانه، ارائه بازخورد روشنگرانه به دانش‌آموزان اغلب ساده‌تر از انجام آن است، به ‌ویژه در کلاس‌های مجازی، که چالش‌های جدید و منحصربه‌فردی را برای ارتباط مؤثر معلم و دانش‌آموز ایجاد می‌کند.

چالش های بالقوه ارائه کلاس آنلاین ریاضی یازدهم چیست؟

در محیط‌های کلاسی معمولی، معلمان و دانش‌آموزان می‌توانند به راحتی با هم تعامل داشته باشند و تمام مسائل فنی در زمان واقعی بحث می شوند.  این فرصت‌ های بی‌شماری را برای بهترین دبیران ریاضی ایجاد می‌ کند تا بازخورد دقیقی ارائه کنند، فرصت‌هایی که ممکن است یافتن آنها در یک فضای آموزشی مجازی سخت‌ تر به نظر برسد.

خوشبختانه، نکات و راهکارهای موثری برای ارائه بازخورد با کیفیت آنلاین وجود دارد.

4 نکته برای ارائه بازخورد موثر در کلاس آنلاین ریاضی یازدهم

نکته شماره 1: صدا یا تصویر را به اشتراک بگذارید

حتی زمانی که بازخورد نوشتاری با دقت تنظیم شود، می‌تواند از نظر لحن، هدف یا معنی نامشخص باشد و منجر به ارتباطات اشتباه شود. با به اشتراک گذاشتن فایل های صوتی یا تصویری ضبط شده یا پخش زنده، از سردرگمی جلوگیری کنید، که نه تنها ارائه واضح بازخورد شما را آسان می کند، بلکه در زمان نوشتن نیز صرفه جویی می کند. آمار همچنین نشان می‌دهد که ویدیو ممکن است جذاب ‌تر از متن باشد، به این معنی که دانش‌آموزان ممکن است زمان راحت‌ تری برای حفظ بازخورد ویدیویی داشته باشند. در تمام کلاس های کنکور موسسه کارنامه خرد، به این موضوع توجه داشته است و تمام کلاس ها به صورت آنلاین و زنده همراه با دانش آموزان ارائه می شود.

نکته شماره 2: همگام بودن با فناوری آموزشی

این نکته کمک می کند تا از آخرین پیشرفت‌ها، نکات و گرایش‌هایی که بر کسب لقب بهترین اساتید کنکور تأثیر می‌گذارد، به ‌روز باشید. به عنوان مثال، می‌توانید در کنفرانس‌های آموزش مجازی شرکت کنید.

نکته شماره 3: تعامل دانش آموزان را تشویق کنید

در کلاس های آنلاین ریاضی برای کسب بازخورد بهتر لازم است تا تعامل در نظر گرفته شود. بسیاری از دانش‌آموزان از دریافت بازخورد همسالان، بحث با یکدیگر و کار با یکدیگر در گروه‌ها سود می‌برند. سعی کنید از برنامه‌های آموزشی استفاده کنید که دانش‌آموزان را به همکاری و تعامل تشویق می‌کند.

 

نکته 4: ارتباط شفاف در کلاس آنلاین ریاضی کنکور

هدف از ارائه بازخورد کمک به رشد تحصیلی گیرنده به صورت آنلاین است. اگر بازخورد خود را به وضوح بیان کنید، شانس بهتری برای دستیابی به این هدف خواهید داشت، که یکی از دلایلی است که ما پخش آنلاین یا پیش ضبط صدا یا ویدیو را توصیه می کنیم. بازخورد کتبی نیز می تواند برای دانش آموزان مفید باشد، اما ممکن است در مقایسه با وضوح کمتر یا جذاب تر باشد. این امر به ویژه در مورد موضوعاتی مانند ریاضی، فیزیک، زیست شناسی یا شیمی صادق است، جایی که اساتید کنکور ممکن است بخواهند به صورت بصری به مدل ها، فرمول ها یا نمودارهای پیچیده ارجاع دهند.

بازخورد متفکرانه یکی از قدرتمندترین و همه کاره ترین ابزارهای آموزشی است که بهترین اساتید کنکور در کارنامه خرد بدان توجه دارند.  این اساتید می‌تواند تشویق کند، ایده‌های جدید را برانگیزد و دانش‌آموزان را به چالش بکشد تا پتانسیل‌هایشان را به ‌کار ببرند. با این حال، برای اینکه دانش‌آموزان از این مزایا بهره ببرند، بسیار مهم است که معلمان به طور استراتژیک بازخورد ارائه دهند و به چالش‌های ناشی از یادگیری از راه دور توجه داشته باشند.

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها