قیمت کلاس های کنکور

جهت اطلاع از هزینه کلاس کنکور تجربی در کارنامه خرد با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

 خط ویژه :

021-91091868

و یا بر روی لینک زیر کلیک فرمایید:
مشاهده قیمت کلاسهای کارنامه خرد(اینجا کلیک نمایید)

خیلی از دانش آموزان در رابطه با هزینه کلاس های کنکور سوال دارند، با توجه به شرایط اقتصادی، قیمت برای اکثر افراد یک ملاک اصلی در انتخاب است، که متاسفانه بسیار اتفاق ناخوشایندی است. اما مبنای تعیین قیمت کلاس های کنکور چیست؟ چگونه می توان بدون دغدغه هزینه در این کلاس ها شرکت کنیم؟

روند تدریس در کلاس های کنکور

با توجه به تدریسی که در طول سال انجام می شود، چه در کلاس های حضوری و چه کلاس های آنلاین مباحث به صورت فصل به فصل تدریس می شوند و تا حد امکان در طول سال به صورت ترکیبی فصل دوره می گردد. اما برخی دروس، به طور مثال درس زیست شناسی که درسی به شدت ترکیبی است و می تواند کتاب ها و فصل های مختلف را با هم ترکیب کند، نیاز دارد تا دانش آموز تمام فصول ترکیبی را این بار با نگاه ترکیبی تر دوره کند.

در کلاس های نکته و تست موسسه کارنامه خرد، تمام نکات دوره می شود اما ترکیبی تر از قبل تمام نکات کنکور بررسی می شوند.

چرا بايد بهترين کلاس کنکور را بشناسيم؟

بحث شناخت و انتخاب بهترین موسسه کنکور در تهران و یا ایران مسئله ای است که ذهن بیشتر دانش آموزان پشت کنکوری را درگیر کرده است. اما خیلی از دانش آموزان هم این سوال را دارند که شناخت و انتخاب بهترین کلاس آنلاین کنکور چه اهمیتی دارد، اصل کار شرکت در کلاس ها و بهره مندی از تدریس است که در هر کلاس آنلاین و یا حضوری می توان  انجام می شود. باید گفت: شناخت بهترین ها همیشه سود و فواید بسیار زیادی برای شما خواهد داشت. با شرکت در بهترین کلاس آنلاین کنکور، بهترین دبیران همراه با بهترین روش ها و جزوات به شما تدریس می کنند، در نتیجه نیاز های شما را در بهترین سطح ممکن برآورده می کند.پس بهتر است تا انتخاب صحیح دست از تلاش برای شناخت بهتر آموزشگاه کنکور برندارید.

بهترین کلاس کنکور برای پزشکی

آیا کلاس های کنکور برای قبولی در کنکور پزشکی هم تضمینی می دهند. قبلا هم گفته شد، این روز ها کلاس های کنکور زیادی وجود دارند که برای قبولی در کنکور پزشکی تضمین می دهند، اما باید گفت این ها تبلیغات هستند و تنها خود فرد می تواند در کنار آموزش های موثر و برنامه ای هوشمند تلاش کند تا به موفقیت برسد. اما متاسفافه خیلی از افراد اینگونه تصور دارند که تنها شرکت در کلاس های کنکور می تواند آن ها را به نتیجه برساند و خود هیچ تلاشی برای موفقیت نمی کنند.

تصویر-قیمت-کلاس-های-کنکور-1113

تاثیر کلاس های کنکور در موفقیت دانش آموزان

پیشرفت دانش آموز بیشتر وابسته به شرایط خودشان است، همانند کلاس ها در طول سال که 10 درصد نقش معلم، مدرسه و امکانات آموزشی است، 90 درصد خود دانش آموز تاثیر دارد. در کلاس های جمع بندی و کنکور هم واقعیت همین است و اینکه چگونه هر فرد از کلاس ها بهره ببرد بسیار تاثیر گذار است.

در کلاس های کنکور و جمع بندی، مسیر مشخص می شود و این مسیر هموار می شود، اما در نهایت این دانش آموز است که باید تلاش کند.

در نتیجه همانند کلاس ها در طول سال، نقش اول و آخر را خود دانش آموز بازی می کند و توجه و زحماتی که دانش آموز برای دروس می گذارد می توانند او را به قله موفقیت برساند.

کلاس های نکته و تست کنکور

در ماه های اردیبهشت، خرداد و روز های پایانی که به کنکور نزدیک و نزدیک تر می شویم، دانش آموزان گاها دچار اشتباه می شوند. خیلی از آن ها به دنبال پیدا کردن نقطه ضعف های خود هستند و از نقاط قوت خود غافل می شوند. توصیه می شود در روز های نزدیک به کنکور بیشتر به نقاط قوت خود توجه کنید زیرا همین نقاط قوت هستند که در قبولی کنکور و رتبه برتر شدن کمک می کنند.

هدف در کلاس های نکته و تست جمع بندی است. هر هفته دانش آموز یک برنامه مشخص دارد باید برنامه مطالعه شود در این برنامه تمام جزوات در طول سال مجدد خوانده می شود. تست های از قبل زده شده مرور می شوند و بعد از گذراندن این مراحل فرد وارد کلاس های نکته و تست می شود.

در نتیجه اگر دانش آموز تایمی برای اجرای برنامه های آخر هفته نکته و تست ندارد، عملا ورود به این کلاس ها یک اشتباه است.

آیا در کلاس های کنکور تمام سوالات کنکور بررسی می شود؟

این را به خاطر داشته باشید، در کنکور سوالات سخت همیشه از مباحث ساده و سوالات آسان از مباحث سخت و پیچیده طراحی می شود و دانش آموزان تصور دارند که اگر بر فصول پیچیده مسلط باشند می توانند بر تمام سوالات غلبه کنند، در حالی که این اشتباه است و نباید از هیچ فصل و مبحث ساده ای به راحتی گذر کنید.

شرایط عضویت در کلاس مربیگری ورودی آنلاین چیست؟

اگر به اینترنت متصل هستید، همه چیز آماده است. برای شرکت در کلاس و تست های تمرینی می توانید از تلفن همراه، کامپیوتر، لپ تاپ یا تبلت خود استفاده کنید.

آیا یک مشکل فنی می تواند بر کلاس کنکور آنلاین تأثیر بگذارد؟

در موارد نادر، می تواند. فقط باید مطمئن شوید که یک بسته اینترنتی معتبر با اطلاعات کافی در دسترس دارید. در صورت ممانعت از برگزاری کلاس ها به دلایل پیش بینی شده، اقدامات لازم جهت تکرار کلاس را در اسرع وقت انجام خواهیم داد.

آیا می توانم کلاس کنکور آنلاین را تغییر دهم، اگر یکی را از دست دادم؟

البته کلاس ها منعطف هستند. ما می توانیم کلاس را در یک تاریخ مناسب زودتر برنامه ریزی کنیم.

هزینه کلاس های کنکور بر چه مبنایی است؟

هزینه این کلاس ها با توجه به دبیر، موسسه، محیط ، امکانات و بسیاری شرایط تعیین می شود. در موسسه کارنامه خرد سعی شده است تا جای امکان به شرایط دانش آموز توجه شود.همچنین اگر در پرداخت هزینه مشکل دارید می توانید در کلاس های آنلاین شرکت کنید، کلاس های آنلاین به مراتب هزینه کمتری نسبت به کلاس های حضوری نیاز دارند. در صورتی که محتوا در هر دو کلاس یکی است.

از آنجا که این موسسه با کمک بهترین دبیران کنکور، کلاس های خود را برگزار می کند می تواند به شما در رسیدن به هدف بسیار کمک کننده باشد، پس بهتر است به هزینه  فکر نکنید و برای ثبت نام در کلاس ها هر چه زودتر اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین کلاس کنکور آنلاین

کلاس کنکور آنلاین

قبولی تضمینی کنکور تجربی

قبولی صد در صد در پزشکی

5 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید
سعید
1 سال قبل

شما کلاس های نکته و تست آنلاین هم دارید؟

samim
samim
1 سال قبل

واقعا قیمت هاتون نسبت به کلاس هاتون عالی هست

trackback

[…] می توانید جهت اطلاع از قیمت کلاس های کنکور به این لینک […]