بهترین کلاس کنکور آنلاین

بهترین کلاس کنکور آنلاین چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟با توجه به مشکلاتی که بیماری کرونا ایجاد کرد، قرنطینه های مکرر و فاصله گذاری اجتماعی در حال حاضر امری عادی است، به همین دلیل، موسسات آموزشی به سمت مسیر خودکار کلاس های درس آنلاین حرکت کرده اند.

هنگامی که یک کلاس درس مجازی برای دانش آموزان راه اندازی می می شود، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند یک چالش باشد. سیستم مدیریت یادگیری شما ممکن است پر از ابزارها و گزینه های زیادی باشد، اما چگونه از آنها برای ایجاد یک محیط یادگیری استفاده می کنید؟ کلاس کنکور آنلاین چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 

 

ویژگی بهترین کلاس کنکور آنلاین

چندین ویژگی مشترک در کلاس های آنلاین وجود دارد. این عناصر در جهت ایجاد محیطی مناسب برای یادگیری هستند. آنها شامل کمک های عملی، روش های تدریس ایده آل و استانداردهای دیگر برای کمک به دانش آموزان برای دسترسی و تکمیل محتوای دروس هستند.

کلاس های آنلاین کنکور باید به وضوح طراحی شده و به راحتی قابل پیگیری باشند.عناصری که می توانند به این امر کمک کنند عبارتند از:

توضیحات برای هر دوره کلاس

این مورد به طور ایده آل ارزش هر کلاس و آنچه دانش آموزان در پایان کلاس فرامیگرند را نشان می دهد. توضیحات برای هر دوره کلاس آنلاین کنکور باید به گونه ای باشد که دانش آموزان آینده نگر را وادار به ثبت نام کند.

در صورت نیاز، ویدئوها، اسناد پشتیبان، اینفوگرافیک یا سایر مطالب را اضافه کنید.ردیابی پیشرفت یک کمک بصری مفید برای تشویق دانش آموزان به ادامه حرکت در دوره.

برای داشتن فضایی تمیز و منظم، به هم ریختگی را از صفحه حذف کنید،همچنین بهتر است محتوای قابل مشاهده را که ممکن است توجه را از محتوای اصلی دور کند محدود کنید. هدف کمک به پیشرفت موفقیت آمیز دانش آموزان از طریق ماژول ها است.

محتوا و ویژگی های یادگیرنده محور

کلاس های مجازی باید در درجه اول به سمت دانش آموزان باشد نه معلم. نقش دبیر کنکور، تسهیل یادگیری و حمایت از دانش آموزان، در طول درس است.

نرم افزار و تجهیزات مورد نیاز کلاس آنلاین کنکور باید ابزارهایی را در اختیار کاربران قرار دهد که بتوانند منابع و اطلاعات را به وضوح در دسترس داشته باشند، تا دانش آموزان بتوانند به سرعت به هدف خود برسند.

تعامل منظم با دانش آموزان باعث تشویق و البته پیشرفت آنها می شود و اهدافشان را به آنها یادآوری می کند. این را می توان از طریق ارتباط خودکار مانند ایمیل یا از طریق پشتیبانی سایت موسسه کارنامه خرد برقرار کرد.

 

برای محتوای ویدیویی، موضوعات را به بخش‌های کوتاه‌تر تقسیم کنید. تحقیقات نشان می دهد که کمتر از شش دقیقه زمان بهینه برای درگیر نگه داشتن دانش آموزان، وجود دارد.

بستن ماژول‌های دنباله‌ای خود با یک مقدمه کوتاه برای درس بعدی، دانش‌ آموزان را تشویق می‌کند تا زمانی که دوره را کامل کنند، حرکت کنند. اعلان‌ها و یادآوری‌ها همچنین به دانش‌آموزان خودگام کمک می‌کند تا در هدف خود بمانند.

بنیاد امن برای حفاظت از داده های دانش آموزان

ناگفته نماند که کلاس های درس مجازی باید محیط های امنی باشند و داده های هر دانش آموز را خصوصی نگه دارد. یک سیستم مدیریت کلاس آنلاین با کیفیت می‌تواند به شما کمک کند اقدامات امنیتی و حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان خود را با ورود به سیستم اعضا، تراکنش‌های امن و درگاه‌های پرداخت، و ابزارهای مدیریتی که شما را مسئول محتوای خود و نحوه دسترسی به آن می‌کند، تسهیل کند.

دوره های سنجش شده با آزمون ها

آزمون ها روشی آسان برای ارزیابی هستند. با ارزیابی پیشرفت در مقاطع مختلف در طول دوره، به دانش آموزان کمک می‌کنید تا با بررسی مجدد اصول اساسی دروس به موفقیت نزدیک شوند.

موسسه کارنامه خرد با کمک بهترین دبیران کنکور کلاس های آنلاین در تمام دروس برگزار می کند، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش ثبت نام مراجعه کنید.

مطالب بیشتر:

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا
علیرضا
1 سال قبل

سلام من تو کلاس های آنلاین ریاضیتون شرکت کردم سایتتون هم دنبال میکنم عالی هستید

لیلا
لیلا
1 سال قبل

کلاس های کنکور به چه صورته هزینه اش چقدره؟کی باید ثبت نام کنیم؟

poriya
poriya
1 سال قبل

سلام برای ثبت نام تو دوره هاتون باید چه کتابی تهیه کنیم؟

مستانه
مستانه
1 سال قبل

کلاس کنکور آنلاین کارنامه خرد واقعا عالیه همشون ممنون از اینکه این همه دبیر خوب رو کنار هم گرد آوردید.ما واقعا توی منطقه مون نه آموزشگاه خوب داشتیم نه معلمهای خوب،ممنون از شما

trackback

[…] بهترین کلاس کنکور فیزیک هستند، اگر شما هم به دنبال بهترین کلاس کنکور آنلاین هستید تا انتهای این متن با ما همراه […]