فهرست مطالب

کلاس انلاین شیمی دهم تجربی

کلاس انلاین شیمی دهم تجربی در کدام موسسه برگزار می شود؟ آیا شرکت در کلاس انلاین شیمی دهم تجربی می تواند در نتیجه کنکور تاثیری داشته باشد؟ کلاس انلاین شیمی دهم تجربی به چه افرادی توصیه می شود؟

در موسسه کارنامه خرد، تمام کلاس های آنلاین کنکور، توسط بهترین دبیران در هر حوزه و رشته دایر می شود. شما می توانید در کلاس انلاین شیمی دهم تجربی شرکت کنید و به راحتی خود را به موفقیت نزدیک تر کنید. اگر به دنبال بهترین کلاس انلاین شیمی دهم تجربی هستید، درنگ نکنید و همین حالا به پشتیبانی موسسه کارنامه خرد تماس بگیرید.

مفاهیم اصلی شیمی

شیمی بخشی از علوم است، شیمی به سه بخش اصلی تقسیم می شود، که شامل شیمی فیزیک، شیمی معدنی و شیمی آلی است. در همین حال، اگر بخواهیم این بخش ها را ریز تر کنیم شامل، موضوعات کلیدی تحت پوشش شامل ساختار اتمی و تناوب، ساختار و پیوند، عناصر بلوک  ، تعادل شیمیایی، الکتروشیمی، سینتیک واکنش، ترمودینامیک، همبستگی ساختارواکنش و مکانیسم‌های واکنش آلی و شیمی بیومولکول‌ها می باشد.

شما می توانید برای اطلاع از بهترین کلاس آنلاین شیمی یازدهم  به این صفحه بروید.

نحوه مطالعه شیمی دهم تجربی

شیمی می تواند یک موضوع سخت برای یادگیری باشد، به خصوص اگر قصد مطالعه این علم پیچیده را به روش صحیح ندارید. در حالی که هیچ میانبر مخفی برای کمک به شما در تسلط بر شیمی یک شبه وجود ندارد، می توانید با مطالعه روش صحیح آن را آسان تر کنید. هنگامی که بهترین راه ها را برای گذراندن زمان مطالعه و آماده شدن برای درس ها دانستید، می توانید بر درک بهتر مفاهیم تمرکز کنید.

تصویر-کلاس-انلاین-شیمی-دهم-تجربی-8752

آماده شدن برای شیمی دهم تجربی

به ریاضیات خود توجه کنید. تعدادی فرمول و معادله وجود دارد که برای یادگیری شیمی باید آنها را حل کنید. اگر به یاد نمی آورید که چگونه معادلات درجه دوم را حل کنید، بهتر است برخی از مسائل جبر را مرور کنید. آنها به شما کمک می کنند تا مسائل مشابهی را در درس شیمی خود انجام دهید. برخی از مفاهیم تطبیقی ​​که باید با آنها آشنا شوید عبارتند از:

معادلات جبری (نوشتن و حل آنها)، اعداد منفی، نماد علمی، کسری، لگاریتم ها و…

خواندن و درک جدول تناوبی و روند آن را بیاموزید. یادگیری عناصر برای موفقیت در شیمی ضروری است. همانطور که اگر تفاوت بین اعداد را نمی دانستید، با ریاضی مشکل داشتید، یادگیری نحوه خواندن و درک آنچه در جدول تناوبی وجود دارد بسیار مهم است. همچنین باید بدانید که چگونه روندهای جدول تناوبی برای یادگیری مفاهیم پیچیده تر در شیمی کار می کند. برخی از روندهای مهم برای یادگیری عبارتند از:الکترونگاتیوی، انرژی یونیزاسیون، شعاع اتمی، میل الکترونی و…

تمام مفاهیم اصلی را مطالعه کنید و یاد بگیرید که چگونه مشکلات را مرحله به مرحله حل کنید. دلیل اینکه بسیاری از دانش آموزان شیمی را دشوار می دانند این است که قبل از تلاش برای مطالعه موضوعات پیشرفته تر، این مفاهیم اساسی را به طور کامل درک نمی کنند.

بسیاری از مفاهیم اساسی شیمی را می توان از طریق وب سایت های آموزشی که مطالب آموزشی را رایگان ارائه می دهند، آموخت. موسسه کارنامه خرد، با برگزاری کلاس های آنلاین رایگان کنکور، با هزینه ای بسیار پایین به شما در یادگیری هر چه بهتر شیمی کنکور کمک می کند.

نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید این است که، مفاهیم را با دست بنویسید. مطالعات نشان داده است که وقتی با دست می نویسید، به احتمال زیاد مفاهیم را به خاطر می آورید.

فلش کارت درست کنید هر زمان که کلمه یا مفهوم جدیدی یاد گرفتید، یک فلش کارت برای آن بسازید. این برای جدول تناوبی و همچنین بسیاری از اصول دیگر عالی است. فلش کارت ها را چندین بار در هفته مرور کنید تا اطلاعات را در ذهن خود حفظ کنید.

تکنیک های حفظ حافظه را یاد بگیرید. سعی کنید هر عنصر را به عنوان یک نماد متفاوت، مانند یک سیب یا یک فوتبال، در نظر بگیرید. وقتی به عنصر فکر می کنید می تواند هر چیزی باشد که بتوانید در ذهن خود تصور کنید. ممکن است غیر شهودی به نظر برسد، اما با ایجاد تداعی قوی، به خاطر سپردن اطلاعات راحت ‌تر خواهد بود.

سه بعدی فکر کنید از وسایل کمک بصری برای کمک به درک متون استفاده کنید. شما برای خواندن کتاب درسی با نقاشی های دو بعدی مولکول ها آموزش دیده اید، اما به خاطر داشته باشید که شیمی در دنیای سه بعدی است. از یک مدل سه بعدی استفاده کنید یا ذهن خود را آموزش دهید تا هر ساختار مولکولی را به صورت سه بعدی به تصویر بکشد.

شما می توانید جهت مشاهده بهترین تدریس شیمی دهم از این صفحه دیدن کنید.

خواندن کتاب درسی در طول کلاس انلاین شیمی دهم تجربی

بهترین منابع برای شیمی دهم را نتخاب کنید البته بعد از خواندن کتاب درسی. یک کتاب کمک آموزشی با کیفیت انتخاب کنید که تمام مفاهیم مهم را پوشش دهد. برای یافتن یک کتاب کمک آموزشی خوب، می توانید از دبیران شیمی کنکور موسسه کارنامه خرد کمک بگیرید.

سوالات متنی را در صورت مواجه شدن با آنها حل کنید. مهارت های حل مسئله خود را با حل مسائل کتاب درسی به محض رسیدن به آنها تمرین کنید. این مشکلات برای تقویت درک شما از متن، بسیار کمک کننده است.  روی مشکلات کار کنید تا بتوانید پاسخ درست را دریافت کنید و مراحلی که شما را به آنجا رسانده است را درک کنید.

متن را کوتاه نکنید شما باید اصول را درک کنید. اگر چیزی درست به نظر نمی رسد، برای کشف آن وقت بگذارید. از فهرست برای کمک به یافتن پاسخ برای چیزهایی که نمی‌فهمید استفاده کنید.

اگر هنوز مشکل دارید، سعی کنید از بهترین دبیران شیمی کنکور کمک بخواهید. شما می توانید با شرکت در کلاس انلاین شیمی دهم تجربی هر سوالی را که در حین خواندن کتاب درسی به آن فکر می کنید را، یادداشت کنید و روز بعد از استاد شیمی خود بپرسید.

موسسه کارنامه خرد، با سال ها تجربه در برگزاری کلاس آنلاین کنکور می تواند به شما در قبولی و موفقیت کنکور کمک کند. اگر به دنبال ثبت نام در بهترین کلاس انلاین شیمی دهم تجربی هستید همین حالا با پشتیبانان ما تماس بگیرید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] ممکن می تواند مفید باشد. دانش آموزان علاقه مند به کلاس انلاین شیمی دهم تجربی می توانند گزینه های آموزش از راه دور را در موسسه […]