فهرست مطالب

کلاس آنلاین کنکور تجربی

امروزه طرفداران کلاس آنلاین کنکور روز به روز در حال افزایش است، بیشتر دانش آموزان رشته تجربی در اینترنت به دنبال کلاس آنلاین کنکور تجربی می باشند، اما چگونه می توان بهترین کلاس آنلاین کنکور تجربی را شناخت؟

برای آنکه کلاس آنلاین کنکور تجربی موثر واقع شود باید به دو نکته توجه کرد، اینکه مدرس کلاس آنلاین کنکور تجربی کیست؟ و همچنین خود دانش آموز باید همسو با بهترین کلاس های آنلاین کنکور تلاش کند تا بتواند در کنکور پزشکی قبول شود .

در موسسه کارنامه خرد، کلاس آنلاین کنکور تجربی توسط بهترین استاد فیزیک، زیست و شیمی برگزار می شود. شما می توانید بعد از ثبت نام در کلاس آنلاین کنکور تجربی کارنامه خرد این اطمینان را کسب کنید که می توانید به راحتی در تست های کنکور مسلط شوید و بهترین رتبه را در کنکور تجربی کسب کنید.

بهترین مؤسسه کلاس آنلاین کنکور تجربی کدام است؟

امروزه موسسات بسیاری در سطح کشور وجود دارند که در زمینه کنکور فعالیت دارند به همین دلیل انتخاب بهترین آموزشگاه کنکور تهران کمی مشکل است. شما باید قبل از ثبت نام در کلاس کنکور آنلاین در رابطه با مدرسان کنکور و مدیریت موسسه تحقیق کنید. بهترین موسسه کلاس آنلاین کنکور تجربی باید توسط بهترین دبیران برگزار شود، همچنین لازم است نظم و مدیریت در کلاس ها در درجه اول در نظر گرفته شود. شما می توانید در کلاس های آنلاین موسسه کارنامه خرد با خیالی آسوده ثبت نام کنید و خود را برای قبولی در کنکور در رشته های برتر آماده کنید.

تصویر-کلاس-آنلاین-کنکور-تجربی-6858

دروس تخصص رشته تجربی

دانش آموزان در رشته تجربی، باید بتوانند دروس تخصصی خود را با درصد بالا در کنکور بگذرانند. اهمیت دروس تخصصی بر کسی پوشیده نیست، به همین دلیل است که لازم است در این دروس تلاش بیشتری کنید.

تعداد سوالات دروس تخصص رشته تجربی در کنکور دفترچه  155 تست است که زمانی در حدود 180 دقیقه برای پاسخگویی به آن ها در نظر گرفته شده است.

زیست شناسی، فیزیک و شیمی از دروس تخصصی رشته تجربی هستند که می توانید برای تقویت در هر کدام از آن ها در کلاس های کنکور آنلاین موسسه کارنامه خرد شرکت کنید.

شما می توانید جهت اطلاع از کلاس آنلاین فیزیک باباخانی به این لینک بروید.

نحوه مطالعه در کلاس آنلاین کنکور تجربی

کلاس آنلاین کنکور تجربی، می تواند وسیله ای راحت تر و گاهی ارزان تر برای یادگیری باشد. با این حال، اگر برای یک کلاس آنلاین کنکور تجربی ثبت نام کرده اید، گاهی اوقات تمرکز روی مطالعه می تواند دشوار باشد.

از آنجایی که شما اغلب مطالب را در زمان خود جذب می کنید، ممکن است برای متمرکز ماندن تلاش کنید. برای شروع، یک برنامه مطالعه دقیق ایجاد کنید و به آن پایبند باشید.

مطمئن شوید که راه هایی برای کار با مطالب آنلاین پیدا کرده اید. برای مثال، ممکن است لازم باشد یادداشت های کلاس کنکور آنلاین را هر از گاهی چاپ کنید تا بتوانید دور از کامپیوتر مطالعه کنید. حتما از مهارت های مطالعه موثر استفاده کنید.

شما می توانید جهت ثبت نام در کلاس آنلاین جامع فیزیک کنکور به این صفحه بروید.

سوالات خود را با بهترین دبیران کنکور ایران، در میان بگذارید. به یاد داشته باشید که دبیر کنکور شما در یک کلاس آنلاین کنکور تجربی منبع ارزشمندی است. فقط به این دلیل که شما آنها را هر روز نمی بینید به این معنی نیست که نمی توانید به آنها کمک کنید. اگر در حین مطالعه با چیزی گیج کننده برخورد کردید، در ارسال ایمیلی به استاد خود و درخواست توضیح برای او تردید نکنید.

اگر دوربین وب دارید، سعی کنید یک جلسه چت ویدیویی با مربی خود برای بازخورد رو در رو تنظیم کنید.

استراحت کنید. مطالعه برای ساعات طولانی می تواند به راحتی منجر به فرسودگی شود. این مهم است که هنگام مطالعه استراحت کنید. تقریباً هر ساعت یک بار استراحت کنید. یک کار سرگرم کننده انجام دهید، مثلاً چند دقیقه تلویزیون تماشا کنید یا کمی پیاده روی کنید، و سپس به مطالب خود بازگردید. پس از یک استراحت سریع احساس سرزندگی خواهید یافت.

خودتان را امتحان کنید. یکی از مؤثرترین ابزارها برای به خاطر سپردن مطالب در کلاس آنلاین کنکور تجربی، دادن تست و آزمون به خودتان است. هر بار که یک حافظه بازیابی می شود، در آینده قابل دسترسی تر می شود. در تست‌ها و آزمون‌های تمرینی در کلاس آنلاین کنکور تجربی، تا جایی که می‌توانید شرکت کنید. همچنین می توانید با استفاده از بهترین منابع برای کنکور تجربی به تست های کنکور تجربی دسترسی داشته باشید.  شما می توانید با شرکت در کلاس آنلاین فیزیک تجربی به بهترین تست های این پایه دسترسی داشته باشید.

برای هر جلسه کلاس آنلاین کنکور تجربی اهدافی داشته باشید. هر بار که در کلاس آنلاین کنکور شرکت می کنید اهداف مشخصی داشته باشید. برای خود برنامه‌ریزی کنید و جلسات مطالعه جداگانه بر اساس موضوع تقسیم شود.

همچنین هنگام مطالعه باید اهداف کلی تحصیلی خود را به خاطر بسپارید. این می تواند به انگیزه شما کمک کند. به این فکر کنید که رتبه بالا در کنکور چگونه می تواند به آینده ی شما کمک کند.  

از حواس پرتی آنلاین خودداری کنید. اگر یک حساب رسانه اجتماعی در برگه دیگری باز کنید یا در رایانه خود اعلان دریافت می کنید، ممکن است تمرکز بر کلاس آنلاین کنکور تجربی دشوار باشد. هنگامی که در حال انجام تکالیف کلاسی  و یا شرکت در کلاس کنکور آنلاین هستید، از مرور اینترنت، بررسی ایمیل خود و سایر موارد حواس پرتی خودداری کنید.

در صورت لزوم، می‌توانید برنامه‌ای نصب کنید که دسترسی شما به وب‌سایت‌های خاصی را در یک دوره زمانی مشخص محدود می‌کند تا بتوانید بر روی مطالعات خود تمرکز کنید.

در کلاس آنلاین کنکور تجربی یادداشت برداری کنید. شما باید به همان دقتی که در طول یک کلاس فیزیکی انجام می دهید، به صورت آنلاین یادداشت برداری کنید. با قلم و کاغذ بنشینید و با دقت و خوانا جلوی کامپیوتر خود یادداشت بردارید. یادداشت‌های دست‌نویس حفظ مطالب را بهتر از یادداشت‌های تایپ‌شده افزایش می‌دهند.

سعی نکنید تک تک جزئیاتی که بهترین دبیران کنکور گفته است را ضبط کنید. در عوض، ایده کلی و هر بینشی که به شما در درک بهتر مطالب کمک می کند، یادداشت کنید. بعداً، وقتی در حال مطالعه هستید، می توانید به یادداشت های خود مراجعه کنید تا ایده های اصلی دوره را به خاطر بسپارید.

حتی اگر بتوانید سخنرانی ها را دوباره تماشا کنید، یادداشت برداری همچنان مفید است. این کمک می کند تا مطالب را بعداً بهتر به خاطر بسپارید و همچنین می توانید مطالب کلیدی را یادداشت کنید.

مطالب دشوار را در کلاس آنلاین کنکور بنویسید اگر درک چیزی واقعا دشوار است، سعی کنید آن را یادداشت کنید. همچنین می توانید هر چیزی را که باید حفظ کنید بنویسید و بازنویسی کنید. این می تواند یک تکنیک مفید برای مطالعه برای هر دوره، از جمله دوره آنلاین باشد.

[yop_poll id=”1″]

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] کاملاً در مشکلی گیر کرده اید، سعی کنید بعد از کلاس آنلاین کنکور تجربی با معلم خود برای کمک صحبت […]