فیزیک چیست؟

استاد مهدی باباخانی فیزیک : فیزیک به بیان ساده تر، مطالعه ماده و انرژی و برهمکنش بین این دو است .

فواید یادگیری فیزیک همراه با استاد مهدی باباخانی بهترین دبیر فیزیک کنکور ایران چیست؟

فراگیری فیزیک به همراه استاد مهدی باباخانی، به عنوان بهترین دبیر فیزیک کنکور، مجموعه‌ای از فواید متنوع را به همراه دارد. برخی از این فواید عبارتند از:

استاد مهدی باباخانی به روشی ساده و قابل فهم مباحث فیزیک را تدریس می‌کند. در این راستا، توضیحات و روش تدریس او امکان درک بهتر مفاهیم دشوار فیزیک را به شما می‌دهد.

استاد باباخانی با تجربه‌ای طولانی در تدریس فیزیک، توانایی بیشتری در تشخیص نقاط ضعف شما دارد و می‌تواند نکاتی را برای شما بیان کند که کمک می‌کند به صورت سریعتر پیشرفت کنید.

در طول فرآیند یادگیری، ممکن است شما به سوالات و ابهاماتی برخورد کنید. استاد باباخانی در کلاس آنلاین سالیانه فیزیک استاد باباخانی قادر است با دانش و تجربه‌اش به شما در رفع این ابهامات کمک کند و سوالات شما را پاسخ دهد.

به عنوان بهترین دبیر فیزیک کنکور، استاد باباخانی با توجه به تجربه‌اش، استراتژی‌های موفقیت در آزمون کنکور را به شما آموزش می‌دهد. این استراتژی‌ها به شما کمک می‌کند در آزمون بهتر عمل کنید و نمره‌ی خوبی بگیرید.

استاد مهدی باباخانی با روحیه مثبت خود و الهام بخش بودن، قادر است انگیزه و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. این موضوع می‌تواند در عملکرد و یادگیری شما تأثیر مثبتی داشته باشد.

بنابراین، یادگیری فیزیک همراه با استاد مهدی باباخانی بهترین دبیر فیزیک کنکور، از نظر توضیح مفاهیم، پیشرفت سریعتر، رفع ابهامات و سوالات، استراتژی‌های موفقیت و افزایش انگیزه و اعتماد به نفس، مزایای بسیاری را به شما ارائه می‌دهد.

شما می توانید جهت اطلاع از نظرسنجی کلاس فیزیک استاد باباخانی به این صفحه مراجعه کنید.

کیهان چگونه آغاز شد؟

استاد مهدی باباخانی فیزیک : شاید جواب این سوال را نداشته باشیم! با این حال، می‌توانید این آزمایش‌های فیزیک جالب را انجام دهید تا فرزندانتان را به فکر کردن، مشاهده کردن، سؤال کردن و آزمایش کردن وادار کنید.

بیایید آن را برای دانشمندان جوان‌ترمان اساسی نگه داریم. فیزیک همه چیز درباره انرژی و ماده و رابطه مشترک آنهاست.

فیزیک باباخانی نی نی سایت

مانند همه علوم، فیزیک در مورد حل مسائل و کشف اینکه چرا چیزها همان کاری را انجام می دهند است. به خاطر داشته باشید که آزمایش‌های ساده فیزیک می‌توانند شامل مقداری شیمی نیز باشند!

بچه ها برای زیر سوال بردن همه چیز عالی هستند و ما می خواهیم تشویق کنیم…

استماع

مشاهده کردن

کاوش

آزمایش کردن

اختراع مجدد

آزمایش کردن

ارزیابی کردن

سوال کردن

تفکر انتقادی

و بیشتر…..

آزمایش‌های فیزیک زیر کمی در مورد الکتریسیته ساکن، 3 قانون حرکت نیوتن، ماشین‌های ساده، شناوری، چگالی و موارد دیگر به شما می‌آموزند! و با لوازم خانگی آسان، هنوز هم می توانید پروژه های فیزیک عالی را در خانه با بودجه انجام دهید!

نمونه تدریس استاد مهدی باباخانی

استاد مهدی باباخانی فیزیک : از روش علمی استفاده کنید

فرزندان خود را تشویق کنید تا پیش بینی کنند، مشاهدات را مورد بحث و بررسی قرار دهند و اگر بار اول به نتایج مطلوب نرسیدند، ایده هایشان را دوباره آزمایش کنند. علم همیشه شامل یک عنصر رمز و راز است که بچه ها به طور طبیعی دوست دارند کشف کنند! یک پرینت رایگان بگیرید و در مورد متغیرها و استفاده از روش علمی با بچه ها در اینجا بیشتر بیاموزید .

پروژه های نمایشگاه علمی

استاد مهدی باباخانی فیزیک : آیا می خواهید یکی از این آزمایش های سرگرم کننده و آسان فیزیک را به یک پروژه علمی تبدیل کنید؟ سپس این منابع مفید را بررسی کنید، از جمله یک بسته شروع نمایشگاه علمی پروژه های نمایشگاه علمی آسان

نکات پروژه علمی از یک معلم

ایده های هیئت علمی نمایشگاه

استاد مهدی باباخانی فیزیک : آزمایش های فیزیک ساده برای بچه ها

شما عاشق این ایده های پروژه فیزیک منظمی خواهید شد که باید با شما به اشتراک بگذاریم. من انتخاب‌هایم را بر اساس آنچه که فکر می‌کنم پسرم از آن لذت می‌برد، لوازم مورد نیاز، و مقدار زمانی که باید به هر فعالیت اختصاص داده شود، انتخاب می‌کنم.

فشار هوا می تواند آزمایش شود

با این آزمایش باورنکردنی سنگ شکن قوطی در مورد فشار اتمسفر بیاموزید.

آزمایش مقاومت در برابر هوا

وای یک آزمایش فیزیک در کمتر از 10 دقیقه و تنها کاری که باید انجام دهید این است که به چاپگر رایانه حمله کنید! فویل های هوای ساده بسازید و با مقاومت هوا آشنا شوید.

آزمایش مقاومت هوا

توپ گرداب هوا

مشاور مهدی باباخانی نی نی سایت

توپ بادی دست ساز خود را بسازید و دومینو و سایر موارد مشابه را منفجر کنید. با فشار هوا و حرکت ذرات هوا در این فرآیند آشنا شوید.

متعادل کردن آزمایش سیب

آیا می توانید یک سیب را روی انگشت خود متعادل کنید؟ ما برای تم Ten Apples Up On Top Dr Seuss به بررسی تعادل سیب و جاذبه با سیب های واقعی پرداختیم  و بسیار چالش برانگیز بود! اکنون بیایید سعی کنیم یک سیب کاغذی را متعادل کنیم (از الگوی قابل چاپ رایگان ما برای ساختن خود استفاده کنید).

ماشین بالون

استاد مهدی باباخانی فیزیک : مطمئنم راه های زیادی برای شما وجود دارد که بتوانید یک ماشین بادکنکی بسازید. من دو پیشنهاد برای طراحی ماشین بادکنکی دارم تا آبهای خلاقانه به جریان بیفتد! می توانید یک ماشین بادکنکی لگو بسازید یا می توانید یک ماشین بادکنکی مقوایی بسازید . هر دو از یک اصل مشابه کار می کنند و واقعاً پیش می روند. دریابید که سریع ترین ماشین بادکنکی را می سازد،

موشک بالن

استاد فیزیک باباخانی: نیروهای سرگرم کننده را با راه اندازی آسان پروژه موشک بالن کاوش کنید. همچنین نسخه روز ولنتاین ما را ببینید . ما یک موشک بالون بابانوئل هم داریم! این آزمایش ساده را می توان به هر موضوع سرگرم کننده ای تبدیل کرد. شما حتی می توانید با دو بالن مسابقه دهید یا آن را در بیرون قرار دهید!

خلال دندان شکسته

سحر و جادو است یا علم؟ فقط با اضافه کردن آب از خلال دندان شکسته یک ستاره بسازید و عملکرد مویرگی را ببینید.

شناوری

پنی و فویل تمام چیزی است که باید در مورد شناوری یاد بگیرید. اوه و همچنین یک کاسه آب!

عمل مویرگ

این راه های سرگرم کننده برای نشان دادن عملکرد مویرگی را بررسی کنید. به علاوه، تنها چیزی که نیاز دارید یک مشت لوازم خانگی استاندارد است.

فیزیک مهدی باباخانی نی نی سایت

تغییر رنگ گل

هنگامی که گل های خود را از سفید به سبز تغییر می دهید، در مورد نیروهای عمل مویرگی بیاموزید. یا هر رنگی که دوست دارید! راه اندازی آسان و برای انجام همزمان گروهی از کودکان عالی است.

اسپینر چرخ رنگی

دانشمند معروف اسحاق نیوتن کشف کرد که نور از رنگ های زیادی تشکیل شده است. با ساخت چرخ رنگ چرخان خود بیشتر بیاموزید! آیا می توانید نور سفید را از همه رنگ های مختلف بسازید؟

رقص اسپرینکلز آزمایش

وقتی این آزمایش پاشیدن رقص سرگرم‌کننده را با بچه‌ها امتحان می‌کنید، صدا و ارتعاشات را کاوش کنید.

آزمایش برج تراکم

با این آزمایش فیزیک فوق العاده آسان، بررسی کنید که چگونه برخی از مایعات سنگین تر یا چگال تر از مایعات دیگر هستند.

قطره های آب در یک پنی

چند قطره آب را می توان در یک پنی جا داد؟ وقتی این آزمایشگاه سرگرم کننده پنی را با بچه ها امتحان می کنید، کشش سطحی آب را کاوش کنید.

پروژه قطره تخم مرغ

نسخه بی نظم ما از یک آزمایش علمی کلاسیک را بررسی کنید. این چالش قطره تخم مرغ راهی عالی برای آشنا کردن بچه ها با روش علمی است، در حالی که ایده هایی را برای محافظت از تخم مرغ خود در برابر ترکیدن آزمایش می کنید.

پروژه قطره تخم مرغ با آب یخ هیچ چیز

مسابقه تخم مرغ

اجازه دهید آزمایش های نژاد تخم مرغ آغاز شود! کدام تخم مرغ ابتدا به پایین سطح شیب دار می رود؟ به فرزندان خود کمک کنید تا پیش‌بینی کنند که با تخم‌ها با اندازه‌های مختلف و زوایای مختلف رمپ چه اتفاقی می‌افتد.

برای بچه های بزرگتر نیز ممکن است یادگیری در مورد 3 قانون نیوتن جالب باشد و کشف کنند که چگونه می توانند این ایده ها را در نژاد تخم مرغ خود اعمال کنند.

نشاسته ذرت برقی

آیا می توانید پرش اوبلک انجام دهید؟ با این آزمایش جالب نشاسته ذرت و روغن در مورد الکتریسیته ساکن بیاموزید.

آزمایش گیره کاغذ شناور

چگونه یک گیره کاغذ را روی آب شناور کنیم؟ این یک  فعالیت فیزیک عالی برای بچه‌های کوچک و بزرگتر است! با چند منبع ساده درباره کشش سطحی آب بیاموزید.

برنج شناور

آیا می توانید یک بطری برنج را با مداد بلند کنید؟ نیروی اصطکاک را با این آزمایش فیزیک آسان کاوش کنید.

قطب نما خانگی

با این پروژه سرگرم کننده و آسان قطب نما در مورد آهنرباها و میدان های مغناطیسی بیاموزید. قطب نما خود را بسازید که به شما نشان دهد کدام سمت شمال است.

کوسه ها چگونه شناور می شوند

یا چرا کوسه ها در اقیانوس غرق نمی شوند؟ با این فعالیت فیزیک ساده، در مورد نحوه عبور این ماهی های بزرگ در اقیانوس و شناوری بیاموزید.

فعالیت های بسیار جذاب هفته کوسه را اینجا ببینید .

چگونه رنگین کمان بسازیم

هنگام ساختن رنگین کمان با استفاده از انواع لوازم ساده، نور و انکسار را کاوش کنید.

کلیدوسکوپ برای کودکان

یاد بگیرید که چگونه یک کالیدوسکوپ برای فیزیک ساده بسازید.

بادبادک سازی

یک نسیم خوب و چند ماده تمام چیزی است که برای مقابله با این پروژه فیزیک ساخت بادبادک در خانه، با گروه یا در کلاس درس نیاز دارید. همانطور که بادبادک خود را به پرواز در می آورید، در مورد نیروهای مورد نیاز برای نگه داشتن یک بادبادک در هوا بیاموزید.

لامپ LAVA

فیزیک را با اقلام رایجی که در اطراف خانه یافت می شود کاوش کنید. یک لامپ گدازه خانگی (یا آزمایش چگالی) یکی از آزمایش های علمی مورد علاقه ما برای بچه ها است.

چتر نجات لگو

اگر مینی فیگور شما قصد داشت چتربازی کند، آیا یک چتر نجات LEGO داشت؟ و آیا چتر نجات آنها واقعا کار می کند و آنها را با خیال راحت به زمین می برد؟ با مواد مختلف آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی یک چتر نجات خوب را می سازد.

LEGO ZIP LINE

آیا می توانید یک زیپ لاین لگو راه اندازی کنید و ببینید در هنگام حرکت چقدر خوب نگه می دارد؟ این چالش ساختمان LEGO همچنین یک راه عالی برای معرفی گرانش، اصطکاک، شیب، انرژی و حرکت در عین خلاقیت با طراحی LEGO است. شما همچنین می توانید یک مکانیسم قرقره مانند ما در اینجا برای این زیپ لاین اسباب بازی اضافه کنید .

باتری لیمویی

با باتری لیمو چه چیزی را می توان تغذیه کرد؟ مقداری لیمو و چند منبع دیگر بردارید و دریابید که چگونه می توانید لیمو را به برق لیمو تبدیل کنید!

قطب نمای مغناطیسی

از آهنربا برای ساخت قطب نما استفاده کنید ، یا علم آهنربا را با رنگ برای پروژه STEAM ترکیب کنید!

ذره بین

در اینجا نحوه ساخت ذره بین خانگی خود از یک بطری پلاستیکی و یک قطره آب آورده شده است. با چند فیزیک ساده آشنا شوید که چگونه یک ذره بین کار می کند.

مرمر ران دیوار

نودل های استخری مواد شگفت انگیز و ارزان برای بسیاری از پروژه های STEM هستند. من یک دسته را در تمام طول سال در اختیار دارم تا بچه‌ام را مشغول نگه دارم. شرط می بندم نمی دانستید که یک نودل استخر چقدر می تواند برای پروژه های فیزیک مفید باشد. با سرگرمی عملی فیزیک در مورد گرانش، اصطکاک، انرژی و موارد دیگر بیاموزید!

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: لوله مقوایی مرمر اجرا شود

Pool Noodle Marble Run Gravity Activity

آزمایش ویسکوزیته سنگ مرمر

با این آزمایش ویسکوزیته آسان، چند تیله بردارید و بفهمید کدام یک ابتدا به پایین می‌افتد.

آزمایش گیره کاغذ

برای این آزمایش ساده فیزیک که کشش سطحی را بررسی می کند، تنها به یک لیوان آب و گیره کاغذ نیاز دارید.

DIY قایق پارویی

با این پروژه ساده قایق پارویی در مورد انرژی جنبشی و پتانسیل بیاموزید.

تصویر-بهترین-کلاس-کنکور-برای-پزشکی-در-تهران-9483

هلیکوپتر کاغذی

یک هلیکوپتر کاغذی بسازید که واقعا پرواز می کند! این یک  چالش فیزیک عالی برای بچه‌های جوان و بزرگتر است. با چند وسیله ساده، در مورد آنچه به هلیکوپترها کمک می کند به هوا برسند، بیاموزید.

منجنیق استیک POPSICLE

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه با چوب بستنی منجنیق درست کنید؟ این  طرح منجنیق چوب بستنی یک آزمایش فیزیک آسان برای کودکان در تمام سنین است! همه دوست دارند چیزهایی را به هوا پرتاب کنند.

منجنیق قاشقی ، منجنیق لگو ، منجنیق مدادی و منجنیق مارشمالو جامبو را هم ساخته ایم !

منجنیق چوب بستنی DIY فعالیت STEM ارزان

منجنیق چوب بستنی

ماشین لاستیک لگو

ما یک ماشین لاستیکی لگو ساده ساختیم تا با کتاب ابرقهرمانی مورد علاقه خود همراه شود. دوباره اینها را می توان به همان سادگی یا به همان اندازه که بچه های شما دوست دارند آنها را بسازند، ساخته می شوند و همه چیز STEM است! 

PENNY SPINNER

این اسباب‌بازی‌های کاغذی جالب را از مواد ساده خانگی بسازید. بچه‌ها چیزهایی را دوست دارند که می‌چرخند و فرفره‌ها یکی از اولین اسباب‌بازی‌های ساخته شده در ایالات متحده است.

تیرانداز POM POM

مشابه پرتابگر گلوله برفی ما در ادامه، اما این فعالیت فیزیک از یک لوله دستمال توالت و بالون برای پرتاب پوم پوم استفاده می کند. تا کجا می توانی آنها را پرت کنی؟ قوانین حرکت نیوتن را در عمل ببینید!

آزمایش سنگ های پاپ

ما انواع سیالات را با ویسکوزیته منحصر به فرد برای این آزمایش علمی سرگرم کننده راک پاپ آزمایش کردیم. چند بسته سنگ پاپ بردارید و فراموش نکنید که آنها را هم بچشید!

رنگین کمان در یک کوزه

این آزمایش چگالی آب با شکر فقط از چند ماده آشپزخانه استفاده می کند اما یک پروژه فیزیک شگفت انگیز برای بچه ها ایجاد می کند! از دانستن اصول اولیه ترکیب رنگ تا چگالی مایعات لذت ببرید.

آزمایش آب در حال افزایش

یک شمع سوزان را به سینی آب اضافه کنید، آن را با یک شیشه بپوشانید و ببینید چه اتفاقی می افتد!

آزمایش آب در حال افزایش

کدو حلوایی

خیلی راحت تر از غلتیدن کدو تنبل روی رمپ های خانگی نیست. و چیزی که آن را حتی بهتر می کند این است که این یک آزمایش فیزیک ساده و عالی برای بچه ها است.

ماشین لاستیک

بچه ها عاشق ساختن چیزهایی هستند که حرکت می کنند! به‌علاوه، اگر بتوانید یک ماشین را بدون فشار دادن یا با اضافه کردن یک موتور گران‌قیمت به حرکت درآورید، سرگرم‌کننده‌تر است.

آزمایش تراکم آب نمک

این آزمایش چگالی آب نمک با قابلیت تنظیم آسان ، یک تنوع جالب از آزمایش سینک یا شناور کلاسیک است. چه اتفاقی برای تخم مرغ در آب نمک می افتد؟ آیا تخم مرغ در آب شور شناور می شود یا غرق می شود؟ با این آزمایش فیزیک آسان برای بچه ها، سؤالات و پیش بینی های زیادی وجود دارد.

آزمایش بالون جیغ زدن

این آزمایش بالون جیغ یک  فعالیت فیزیک عالی برای بچه ها در تمام سنین است! نیروی مرکزگرا یا چگونگی حرکت اجسام در یک مسیر دایره ای را کاوش کنید.

عروسک های سایه

بچه‌ها عاشق سایه‌هایشان هستند، دوست دارند سایه‌ها را تعقیب کنند، و دوست دارند سایه‌ها را وادار به انجام کارهای احمقانه کنند! همچنین نکات جالبی برای یادگیری در مورد سایه ها برای فیزیک وجود دارد. عروسک های سایه حیوانات ساده بسازید و با علم سایه ها آشنا شوید.

فعالیت فیزیک سایه علوم با عروسک های کاغذی حیوانات

آزمایش قرقره ساده

بچه‌ها قرقره‌ها را دوست دارند و سیستم قرقره‌های خانگی ما مطمئناً در این فصل یک وسیله ثابت در حیاط خلوت شما خواهد بود. یک ماشین ساده قرقره بسازید، کمی فیزیک یاد بگیرید و راه های جدیدی برای بازی پیدا کنید.

ما همچنین این سیستم قرقره ساده را داریم که می توانید با یک لیوان کاغذی و نخ درست کنید.

قرقره خانگی در فضای باز برای بچه ها فعالیت علمی تابستانی

سینک یا شناور

از وسایل مستقیماً خارج از آشپزخانه برای آزمایش سینک یا شناور استفاده کنید. به علاوه من مطمئن هستم که فرزند شما می تواند با چیزهای سرگرم کننده دیگری برای آزمایش بیاید! این یک آزمایش فیزیک ساده و کاملاً جذاب برای بچه های جوان است.

پرتاب گلوله برفی

قوانین حرکت نیوتن را با این پرتاب کننده گلوله برفی داخلی که به راحتی ساخته می شود، کاوش کنید. تنها چیزی که نیاز دارید چند وسیله ساده برای سرگرمی عملی است!

آزمایش صدا

بچه ها عاشق ایجاد صدا هستند و صداها همه بخشی از علوم فیزیکی است. این آزمایش صدای زیلوفون خانگی واقعاً یک آزمایش فیزیک ساده برای بچه ها است. راه اندازی آن بسیار آسان است، علم آشپزخانه در بهترین حالت با فضای کافی برای کاوش و بازی است!

آزمایش صدا

اسپکتروسکوپ

طیف سنجی DIY خود را از چند وسیله ساده بسازید و رنگین کمان را از نور مرئی برای یک پروژه فیزیک سرگرم کننده برای بچه ها بسازید.

الکتریسیته ساکن

بادکنک برای این یکی ضروری است! این آزمایش ساده فیزیک سرگرم کننده ای را که بچه ها دوست دارند را بررسی می کند. شرط می بندم حتی خودتان آن را امتحان کرده اید. اگرچه موضوع آن برای روز ولنتاین است، اما می‌توانید آن را خودتان بسازید!

آزمایش ویسکوزیته

ویسکوزیته یا “ضخامت” مایعات مختلف خانگی را با این آزمایش فیزیک آسان برای بچه ها آزمایش کنید.

آزمایش جابجایی آب

با این آزمایش فیزیک ساده برای بچه ها، درباره جابجایی آب و اندازه گیری آن بیاموزید.

آزمایش انکسار آب

چرا تصویر معکوس به نظر می رسد؟ با نمایش عملی از آنچه که هنگام خم شدن نور اتفاق می افتد، لذت ببرید! بعلاوه، یک پرینت رایگان بگیرید!

آزمایشات فیزیک ولنتاین

5 آزمایش ساده فیزیک با موضوع روز ولنتاین، از جمله موشک بالون، الکتریسیته ساکن، شناوری، و موارد دیگر!

فعالیت های فیزیک ولنتاین

منابع علمی مفیدتر

واژگان علم

برای معرفی برخی از کلمات علمی فوق العاده به بچه ها هرگز زود نیست. آنها را با فهرست کلمات واژگان علمی قابل چاپ شروع کنید . قطعاً می خواهید این اصطلاحات ساده علمی را در درس علوم بعدی خود بگنجانید!

دانشمند چیست

مانند یک دانشمند فکر کنید! مانند یک دانشمند رفتار کنید! دانشمندانی مانند من و شما نیز در مورد دنیای اطراف خود کنجکاو هستند. در مورد انواع مختلف دانشمندان و کارهایی که آنها برای افزایش درک آنها از حوزه های مورد علاقه خود انجام می دهند، بیاموزید. دانشمند چیست را بخوانید

کتاب های علمی برای کودکان

گاهی اوقات بهترین راه برای معرفی مفاهیم علمی از طریق یک کتاب مصور رنگارنگ با شخصیت هایی است که فرزندان شما می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند! این لیست فوق العاده از کتاب های علمی را که مورد تایید معلمان قرار گرفته اند، بررسی کنید و برای برانگیختن کنجکاوی و کاوش آماده شوید!

تمرینات علمی

یک رویکرد جدید برای آموزش علوم، بهترین شیوه های علمی نامیده می شود. این هشت روش علمی و مهندسی ساختار کمتری دارند و به یک رویکرد آزادتر برای حل مسئله و یافتن پاسخ برای سؤالات اجازه می دهند . این مهارت ها برای توسعه مهندسان، مخترعان و دانشمندان آینده حیاتی هستند!

کیت علمی DIY

شما به راحتی می توانید منابع اصلی را برای ده ها آزمایش علمی فوق العاده برای کشف شیمی، فیزیک، زیست شناسی و علوم زمین با بچه های پیش دبستانی تا راهنمایی تهیه کنید. نحوه ساخت یک کیت علمی DIY را در اینجا ببینید و چک لیست لوازم رایگان را بگیرید.

ابزارهای علم

بیشتر دانشمندان معمولاً از چه ابزارهایی استفاده می کنند؟ این منبع رایگان ابزارهای علمی قابل چاپ را برای افزودن به آزمایشگاه علمی، کلاس درس یا فضای آموزشی خود بگیرید!

کتاب های علمی

فعالیت های علمی سرگرم کننده تر برای بچه ها

آزمایشات واکنش شیمیایی

پروژه های مهندسی ساده برای بچه ها

آزمایشات آب

وسایل نقلیه خودکشش

آزمایشات علوم خوراکی

آزمایشات شیمی برای کودکان

آزمایش های علوم زمین برای بچه ها

شیمی جالب است و ما جالب ترین فعالیت های شیمی را برای بچه ها داریم تا با شما به اشتراک بگذاریم.  درست مانند فعالیت‌های فیزیک فوق‌العاده ما، تصمیم گرفتیم که باید یک چک لیست آزمایش‌های شیمی برای شما تهیه کنیم.  یک آزمایش را از دست ندهید زیرا هر یک کاملاً منحصر به فرد هستند و بله، بسیار جالب نیز هستند.  ما عاشق علم خانگی هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] یکی از بهترین دبیران فیزیک ایران، به همین دلیل استاد مهدی باباخانی بر این اصل توجه ای ویژه داشته اند تا بتوانند با کمک […]

trackback

[…] کنکور ایران است که در موسسه کارنامه خرد فعالیت می کند، فیزیک مهدی باباخانی مدیر موسسه کارنامه خرد که فیزیک را نیز در این موسسه […]