بهترین کلاس کنکور آنلاین تجربی

بهترین کلاس کنکور آنلاین تجربی کدام است؟ چگونه می توان در بهترین کلاس کنکور آنلاین تجربی شرکت کرد؟ آیا شما هم به دنبال بهترین کلاس کنکور برای پزشکی هستید ؟ در موسسه کارنامه خرد، بهترین کلاس کنکور آنلاین تجربی را می توانید توسط بهترین دبیران کنکور ایران پیدا کنید.

کنکور پزشکی

 کنکور چالش برانگیزترین و در عین حال معتبرترین آزمون ورودی در میان داوطلبانی است که مایل به دنبال کردن حرفه پزشکی هستند. همه مشتاقانی که خود را آماده می کنند و تلاش می کنند، تلاش بی حد خود را برای واجد شرایط بودن در آزمون با حداکثر امتیازات برای اطمینان از پذیرش در دانشگاه ها، موسسات پزشکی برتر کشور به کار می گیرند.

تاثیر تکنیک های مطالعه در بهترین کلاس کنکور آنلاین تجربی

هزاران کاندید برای کنکور حاضر می شوند و فقط تعداد کمی موفق می شوند. کسانی که پشت سر می‌مانند تعجب می‌کنند که چه چیزی کم دارند و برتری علمی را تنها راه برای شکستن کنکور پزشکی می‌دانند. اما همیشه اینطور نیست. هرکسی که برنامه مطالعاتی قوی، فداکاری و کار هوشمندانه داشته باشد می تواند همزمان با شرکت در بهترین کلاس کنکور آنلاین تجربی، کنکور پزشکی را شکست دهد.

تصویر-بهترین-کلاس-کنکور-آنلاین-تجربی-5675

اشتباهات رایج در دوران طلایی کنکور

اشتباهات رایج در دوران طلایی کنکور چیست؟ داوطلبان باید این اشتباهات رایج را بدانند تا از آن اجتناب کنند و آمادگی خود را بر این اساس آغاز کنند. در اینجا آنها به شرح زیر هستند:

1. نادیده گرفتن کتاب های درسی

اگر برای کنکور آماده می شوید، اجتناب از کتاب های درسی بزرگترین اشتباهی است که می توانید انجام دهید. اغلب مشاهده می شود که اکثر دانش آموزان کتاب های خود را نادیده می گیرند و بر سایر مطالب مطالعه آنلاین موجود تأکید می کنند. اگرچه می‌توانید به سایر منابع کنکور مراجعه کنید، اما اولویت‌بندی کتاب‌های درسی یکی از نکات مهم برای کسب نمرات مناسب در آزمون ورودی است.

شما می توانید جهت اطلاع از کلاس کنکور آنلاین رایگان به این صفحه بروید.

شما می‌توانید اصول دقیق فصل‌ها موضوعات خاص، تست های مرتبط و مثال‌های کافی همراه با نمودارها یا فلوچارت‌های مفید را بیاموزید. علاوه بر این، حل کتاب های درسی به شما کمک می کند تا مفاهیم خود را تقویت کنید.

2. خواندن یک موضوع در یک زمان

یکی دیگر از اشتباهات رایج که در طول بهترین کلاس کنکور آنلاین تجربی افراد مرتکب می شوند، این است که داوطلبان اغلب در حین آماده شدن برای امتحان به اولویت بندی یک موضوع توجه نمی کنند.

بسیاری از دانش آموزان فکر می کنند تمرکز بر یک موضوع به آنها کمک می کند تا نمرات بالاتری کسب کنند، اما اینطور نیست. بلکه ممکن است با فصل های ناتمام یا عدم آمادگی در سایر موضوعات مهم روبرو شوید. به عنوان مثال، آماده شدن فقط برای زیست شناسی برای نمرات کافی نیست. فیزیک و شیمی به یک اندازه مهم هستند. بنابراین، یک جدول زمانی متشکل از همه موضوعات ایجاد کنید و زمان مساوی را برای تکمیل برنامه درسی در زمان مقرر اختصاص دهید. همچنین می توانید از کلاس کنکور آنلاین فیزیک شرکت کنید.

3. مراجعه به کتابهای متعدد

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه از اشتباهات احمقانه در  دوران طلایی کنکور اجتناب کنید تا امتیاز خوبی کسب کنید، دستتان را از کتابی به کتاب دیگر نبرید، زیرا کمکی به شما نمی‌کند اما مطالعه شما را سخت می‌کند، سردرگمی ایجاد می‌کند و حواس شما را از مسیر آماده‌سازی پرت می‌کند. بسیاری از دانش آموزان از ترس اینکه چیزی را از دست ندهند، دو یا چند کتاب مرجع برای یک موضوع می خرند، اما فقط استرس و اضطراب ناخواسته را افزایش می دهد. دانش آموزان باید بهترین منابع درسی خود را برای روشن کردن مفاهیم انتخاب کنند.

4. تجزیه و تحلیل نکردن سوالات و تست های آزمایشی سال گذشته

ساعت‌های جداگانه‌ای را در جدول زمانی خود مدیریت کنید تا به اندازه کافی سوالات و تست های آزمون‌های آزمایشی سال‌های قبل را برای ارزیابی مهارت‌ها، نقاط ضعف و پیشرفت کلی خود تمرین کنید. این یکی از مهم ترین نکات آماده سازی برای کنکور است. با این راهکار نوع و سطح دشواری سوالات مطرح شده در آزمون و موضوعاتی که وزن بیشتری دارند را خواهید آموخت. علاوه بر این، می توانید تایمر را برای اندازه گیری زمان صرف شده و بهبود سرعت و دقت خود روشن نگه دارید.

5. سعی کنید پاسخ ها را جمع و جور کنید

یکی دیگر از اشتباهات آماده سازی همزمان با شرکت در کلاس کنکور آنلاین، این است که برای تکمیل سریعتر یک فصل، پاسخ ها را جمع و جور می کنند. از آنجایی که برنامه درسی گسترده است، این یک روش معمول در بین داوطلبان است.

سرکشی کردن چیزها ممکن است برای مدت کوتاه تری برای شما مفید باشد، اما برای مدت طولانی تری به شما کمکی نخواهد کرد، به این دلیل  که نیاز به دانش مفهومی بیشتر است. تا زمانی که ندانید موضوع در مورد چیست، نمی توانید به سوالات دشوار بپردازید. بنابراین، دست از دزدی چیزها بردارید و مفاهیم را درک کنید.

6. مطالعه مداوم برای ساعات طولانی تر

بسیاری از دانش آموزان در طول آماده سازی خود بدون وقفه برای پوشش به موقع برنامه درسی ساعت های طولانی تری مطالعه می کنند. در طول مرحله آماده سازی، آنها تعامل با دوستان خود را متوقف می کنند یا زمان کمی را با اعضای خانواده خود می گذرانند. در نهایت نتیجه ای جز ایجاد اضطراب، استرس و ناامیدی ندارد. استراحت 15 تا 20 دقیقه ای برای هر ساعت مطالعه ضروری است تا بدن شما آرام شود و ذهن شما دوباره شارژ شود.

همچنین اگر به دنبال بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور  هستید از این لینک دیدن کنید. 

7. بدون برنامه مطالعه

داشتن یک برنامه هدفمند، به شما کمک می کند تا برنامه درسی خود را پیگیری کنید و می توانید هر موضوع را با توجه یکسانی پوشش دهید. فقدان برنامه مطالعه ممکن است با نگاه کردن به مطالب مطالعه باقی مانده برای پوشش، شما را غرق و بی انگیزه کند. در عوض، با یک جدول زمانی، می توانید به طور موثر روی اهداف خود تمرکز کنید و به آنها پایبند باشید. بهترین مشاوران تحصیلی کنکور در کارنامه خرد می تواند در داشتن برنامه ای هدفمند کمک کنند. همچنین می توانید برای شرکت در بهترین کلاس کنکور آنلاین تجربی با پشتیبانی کارنامه خرد هماهنگ شوید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] بهترین کلاس کنکور آنلاین تجربی […]

trackback

[…] بهترین کلاس کنکور آنلاین تجربی […]

trackback

[…] بهترین کلاس کنکور آنلاین تجربی […]