فهرست مطالب

بهترین کلاس های نکته و تست آنلاین کنکور

بهترین کلاس های نکته و تست آنلاین کنکور کدامند؟ آیا شرکت در کلاس های نکته و تست آنلاین کنکور ضروری است؟ در کلاس های نکته و تست آنلاین شرکت کنیم یا حضوری؟ کلاس های نکته و تست یکی از مواردی است که در سال کنکور بسیار کمک کننده است. برای دانش آموزان کنکوری، در چند ماهی کنکور و قبولی در آن اولویت زندگی می شود، زیرا راه رسیدن به تمام آرزو ها و آرمان های آینده تان گذر موفقیت آمیز از این آزمون است، پس آن را دست کم نگیرید.

خیلی از دانش آموزان از دبیران کارنامه خرد، در رابطه با پیمودن این مسیر در زمان کوتاه سوال می پرسند. درست است که برای شروع هیچ وقت دیر نیست اما باید توجه داشته باشید که از رقبای خود عقب نمانید. شرکت در کلاس های نکته و تست آنلاین کنکور یکی از مواردی است که می تواند در سال کنکور بسیار کمک کننده باشد.

بهترین کلاس نکته و تست کنکور

در کلاس های نکته و تست دیگر اینگونه نیست که استاد تدریس کند و فصل به فصل توضیح داده شود. در این نوع کلاس آنلاین کنکور، به گونه ای جمع بندی کنکور انجام می شود که همه دانش آموزان در سطوح مختلف درسی می توانند عضوی از آن باشند.

در کلاس نکته و تست کنکور کارنامه خرد، تنها نکاتی از دورس تدریس و بررسی می شود که از اهمیت بالایی برخوردارند و قطعا در کنکور مطرح می شوند. همچنین روش هایی از حل سوالات که بتوانید در زمان کوتاه ترین به جواب برسید در این کلاس ها آموزش داده می شود، به همین دلیل است که ثبت نام در کلاس های نکته و تست آنلاین کنکور را به همه شما دوستان عزیز توصیه می کنیم.

در موسسه کارنامه خرد تمام کلاس های کنکور آنلاین و کلاس های نکته و تست توسط بهترین دبیران در هر رشته برگزار می شود. پس نیازی به نگرانی نیست شما تنها کافی است همزمان با کلاس ها خودتان دست از تلاش نکشید، ما در ادامه چالش های کلاس های کنکور آنلاین که نگرانی برخی از دانش آموزان می باشد را بررسی می کنیم.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کلاس آنلاین زیست دهم به این لینک بروید.

تصویر-بهترین-کلاس-های-نکته-و-تست-آنلاین-کنکور-8522

آیا باید در کلاس های آنلاین کنکور شرکت کنید؟

در دوره های آنلاین، انتظارات برای حضور بستگی به نوع دوره آنلاین شما دارد.

دو نوع اصلی دوره‌های آنلاین وجود دارد: کلاس‌های آنلاین خودگردان و کلاس‌های آنلاین تحت رهبری دبیر کنکور. در هر دو کلاس‌های آنلاین ، دانش‌آموزان از طریق سیستم مدیریت یادگیری (LMS) در کلاس‌ها حاضر می‌شوند، که یک کلاس درس دیجیتال است که، در آن سخنرانی‌ها را تماشا می‌کنید، تکالیف را ارسال می‌کنید و حتی در امتحانات خود شرکت می‌کنید.

در دوره‌های آنلاین از قبل ضبط شده، مدرس تمام مطالب درسی را از طریق LMS ارائه می‌کند و دانش‌آموزان دوره را با سرعت و زمان خود تکمیل می‌کنند. تا زمانی که دانش‌آموزان تا پایان ترم تمام موارد مورد نیاز دروس را تکمیل کنند، می‌توانند دوره را با موفقیت به پایان برسانند. به عبارت دیگر، در این دوره ها حضور به نظر تکمیل تمام دوره های مورد نیاز در مهلت نهایی برای تکمیل کل دوره است. لازم نیست هر روز در ساعت مشخصی حاضر شوید، شما می توانید دروس خود را با برنامه مشغله خود تطبیق دهید.

در دوره های تحت رهبری مدرس، مدرس مهلت هایی را برای برآوردن الزامات دوره تعیین می کند. در این نوع دوره، مربی ممکن است میزبان سخنرانی‌ها یا بحث‌هایی باشد که دانش‌آموزان باید با ورود به LMS در زمان‌های خاص در روزهای خاص در آن شرکت کنند. مربی همچنین ممکن است تاریخ مقرر را برای انجام تکالیف و امتحانات درسی در طول ترم تعیین کند. بنابراین، در حالی که ممکن است مجبور نباشید در یک کلاس درس فیزیکی حاضر شوید، دوره‌های آموزشی تحت هدایت مربی بسیار شبیه به همتایان حضوری خود عمل می‌کنند.

شما می توانید جهت اطلاع از نظر سنجی بهترین کلاس کنکور آنلاین به این صفحه مراجعه کنید.

چالش های کلاس های نکته و تست آنلاین کنکور

غیرمعمول نیست که دانش آموزان کلاس کنکور آنلاین، درست مانند سایر دانش آموزان، به دلیل سوء تفاهم در مورد ساختار برنامه، انتظارات یا عوامل دیگر، در طول مسیر کنکور دچار چالش هایی شوند.

امروزه فرصت‌های باورنکردنی برای دانش‌آموزان برای کسب مدرک در هر سن یا مرحله زندگی، به لطف مسیرهای یادگیری آنلاین وجود دارد. فرصت عالی همچنین با سوالات مهم زیادی همراه است که دانش آموزان باید از خود بپرسند که انگیزه های آنها برای ثبت نام آنلاین چیست و چگونه می توانند موفق شوند.

بنابراین، به گفته کارشناسان، قبل از ثبت نام در کلاس های نکته و تست آنلاین کنکور، سعی کنید از این چند اشتباه رایج اجتناب کنید:

بی توجهی به پرچم های قرمز

عدم آمادگی برای استفاده از تکنولوژی

عدم تحقیق در مورد نوع دوره

دست کم گرفتن سختی برنامه

منزوی کردن خود

نداشتن اعتبار کلاس های کنکور آنلاین، یکی از علائم هشداردهنده است که باید توجه ویژه شود. وب‌ سایت برنامه را برای اعتبارنامه آن بررسی کنید و تأیید کنید که توسط شورای اعتباربخشی آموزش عالی یا وزارت آموزش  به رسمیت شناخته شده است.

سایر پرچم‌های قرمز شامل کمبود خدمات دانش آموزان، هزینه‌های مبهم برنامه، وعده های دروغین، عدم نظم برنامه های کلاس و… است.

اگر به دنبال بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم​ هستید کافی است به این لینک مراجعه کنید.

عدم آمادگی برای استفاده از فناوری

ارزیابی آمادگی آنلاین شما، از جمله راحتی کلی با فناوری در کلاس های نکته و تست و سطح خودانگیختگی برای ادامه دادن به تکالیف و رعایت مهلت های دوره بسیار مهم است.

برای شرکت در بهترین کلاس های نکته و تست آنلاین کنکور، دانش آموزان آنلاین نه تنها باید با ابزارهای اولیه و سیستم های مدیریت یادگیری آشنایی داشته باشند، بلکه به اینترنت قابل اعتماد، وب کم و دسترسی به لپ تاپ، رایانه رومیزی یا تلفن نیز نیاز دارند.در موسسه کارنامه خرد قبل از برگزاری کلاس کنکور آنلاین، فناوری های مورد نیاز برای شرکت در کلاس کنکور آنلاین را به  دانش آموز معرفی می کند.

عدم تحقیق در مورد نوع دوره

همه کلاس های آنلاین به یک شکل تدریس نمی شوند. برای جلوگیری از غافلگیری، دانشجویان آنلاین آینده نگر باید بیاموزند که آیا کلاس های نکته و تست آن ها همزمان است یا خیر. یادگیری همزمان مستلزم آن است که دانش آموزان هر هفته در کلاس شرکت کنند و به سخنرانی ها گوش دهند، در حالی که یادگیری ناهمزمان به صورت خودسرانه انجام می شود.

دست کم گرفتن کلاس های نکته و تست آنلاین

برخی از دانش‌آموزان تصور می‌کنند که چون معلمی جلوی آنها نمی‌ایستد، کسب مدرک یا مدرک آنلاین آسان ‌تر از انجام این کار به صورت حضوری است.

اما در بسیاری از موارد، مدرک آنلاین برای دانش‌آموزان چالش‌برانگیزتر است، زیرا نیازمند نظم و انضباط شخصی و انگیزه بیشتری برای شرکت فعال در یادگیری آنها است. دانشجویان آنلاین باید در هنگام تکمیل تکالیف و حل تست ها، یکپارچگی علمی را حفظ کنند.

موسسه کارنامه خرد با توجه به تجربه بالا در طول سال ها، در مورد نحوه تدریس در یک محیط یادگیری آنلاین بسیار تجربه کسب کرده است. آموخته ایم که شیوه های مختلف استفاده شده در واقع می تواند آن را کمی دشوارتر کند، حتی از نظر ارزیابی، زمانی که شما یک دانش آموز آنلاین هستید. حتی اگر معلمی بگوید که شما می توانید یک کتاب باز داشته باشید، ممکن است آن آزمون با کتاب باز بسیار دشوارتر باشد. بنابراین نباید برای قبولی در کنکور تنها متکی به کلاس های نکته و تست و یا سایر کلاس های آنلاین کنکور باشید، شما باید در کنار این کلاس ها دست از تلاش های مستمر خود برندارید و خود را به موفقیت نزدیک تر کنید.

منزوی کردن خود با شرکت در کلاس های آنلاین کنکور

یادگیری آنلاین گاهی اوقات می تواند احساس انزوا دهد. اما بسیاری از بهترین موسسات کنکور تهران فرصت هایی را برای دانش آموزان آنلاین فراهم می کنند تا با همسالان خود ارتباط برقرار کنند، مانند رویدادهای مجازی در طول سال.

برای ارتباط با همسالان در کلاس تلاش کنید. برای مثال، شروع یک گفتگوی گروهی را پیشنهاد دهید.علاوه بر این، تصور نکنید که اساتید با دانشجویان آنلاین خود آشنا نمی شوند. ایجاد روابط با اساتید در طول کلاس از فاکتور های مهم بهترین کلاس های کنکور آنلاین هستند.

 

[yop_poll id=”1″]

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها