بهترین کلاس آنلاین کنکور فیزیک یازدهم

بهترین کلاس آنلاین کنکور فیزیک یازدهم در کدام موسسه کنکوری برگزار می شود؟ بهترین کلاس آنلاین کنکور فیزیک یازدهم توسط کدام دبیر فیزیک تدریس می شود؟ فیزیک به عنوان یک درس انتخابی در مقطع متوسطه عالی ارائه می شود. در این مرحله، دانش‌آموزان فیزیک را در بهترین کلاس آنلاین فیزیک کنکور  می‌گذرانند تا آینده شغلی خود را در علوم پایه یا دوره‌های حرفه‌ای مانند پزشکی، مهندسی و فناوری و همچنین حوزه‌های کاربردی علم و فناوری در سطح عالی دنبال کنند. اولین قدم برای موفقیت در کلاس های فیزیک10، 11 و 12، آشنایی با برنامه درسی است. اگر شما هم به دنبال بهترین کلاس آنلاین کنکور فیزیک یازدهم هستید تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

انتظار می رود که برنامه درسی موسسه کارنامه خرد، به ایجاد علاقه در دانش آموزان برای مطالعه فیزیک به عنوان یک رشته کمک کند و توانایی ها و مفاهیم مفید فیزیک را در موقعیت های واقعی در آنها تلقین کند تا آن را مرتبط، معنی دار و جالب کند. از زبان آموز انتظار می رود که ماهیت بین رشته ای مطالعات فیزیک و سایر رشته ها را درک کرده و قدردانی کند.

در موسسه کارنامه خرد، بهترین کلاس آنلاین کنکور فیزیک یازدهم توسط استاد مهدی باباخانی تدریس می شود. پس اگر به دنبال کلاس آنلاین فیزیک باباخانی هستید، همین حالا با این موسسه تماس بگیرید و کلاس آنلاین فیزیک یازدهم خود را برنامه ریزی کنید.

نکات بهترین کلاس آنلاین کنکور فیزیک یازدهم

فیزیک یازدهم یکی از مهم ترین مراحل زندگی یک دانش آموز محسوب می شود. دانش آموزانی که می خواهند در کنکور درصد بالایی کسب کنند، نباید کلاس 11 را ساده بگیرند. فیزیک یک موضوع حیاتی است، نه تنها برای امتحانات پایانی، بلکه برای کنکور نیز اهمیت بسیار دارد. در بهترین کلاس آنلاین کنکور فیزیک یازدهم موسسه کارنامه خرد، سعی بر این شده است تا تمام تست های کنکوری بررسی شوند تا دانش آموزان با تست های فیزیک کنکور در سال های قبل آشنا گردد.  

تصویر-بهترین-کلاس-آنلاین-کنکور-فیزیک-یازدهم-9495

روی موضوعات مهم تمرکز کنید

همزمان با شرکت در بهترین کلاس آنلاین کنکور فیزیک یازدهم  بر موضوعات مهم تمرکز کنید. دانش آموزان باید روی هر موضوعی تمرکز کنند تا نمرات خوبی در کنکور کسب کنند. با این حال، آنها باید به موضوعات مهم امتحان فیزیک نیز توجه بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

کلاس آنلاین جامع فیزیک کنکور

کلاس آنلاین فیزیک تجربی

یک جدول زمانی را دنبال کنید

در حین آمادگی برای امتحان فیزیک، رعایت یک جدول زمانی کاملاً برنامه ریزی شده بسیار مهم است. پس از تجزیه و تحلیل کامل الگوی آزمون استاندارد یازدهم و برنامه درسی، دانش آموزان باید یک استراتژی مطالعه یا یک جدول زمانی برای ادامه آمادگی خود تهیه کنند. آنها باید زمان مساوی را برای تمام موضوعات در امتحان به همراه استراحت مناسب مطالعه کنند.

تست های تمرینی

یکی از بهترین راه ها برای آمادگی برای کنکور، تمرین نمونه تست های سال قبل است. دانش آموزان باید به طور منظم نمونه مقالات فیزیک کلاس 11 و تست های سال قبل را حل کنند تا برای امتحان موثرتر آماده شوند. با مرور این سوالات، دانش‌آموزان به وضوح الگوی سؤالات برگه امتحانی، طرح نمره‌گذاری و وزن سؤال را درک خواهند کرد. همچنین به آنها کمک می کند تا موضوعات مهم و دشوار امتحان را در لیست کوتاه قرار دهند.

به درستی تجدید نظر کنید

دانش‌آموزان باید از این زمان برای تجدید نظر در تمام موضوعات درسی کلاس فیزیک 11 استفاده کنند. آنها باید تمام فرمول ها و نظریه های مهم را به طور منظم تجدید نظر کنند تا آنها را در طول امتحان خود حفظ کنند. بازنگری همچنین به آنها اعتماد به نفس می دهد که به آنها کمک می کند تا امتحان خود را کارآمدتر بنویسند.

نکات مهم برای حل تست در کلاس آنلاین فیزیک یازدهم

اکثر دانش آموزان درس فیزیک یازدهم را دشوار می دانند. این نیز به دلیل برنامه درسی و مشتقات گسترده در هر دو بخش از کتاب فیزیک کلاس 11 است. با این حال، اگر دانش آموزان از ابتدای جلسه به خوبی برنامه ریزی کنند و توجه کامل داشته باشند، مطمئناً موضوع را درک کرده و شروع به علاقه مندی به آن می کنند. آنها به یک برنامه مطالعاتی سازمان یافته و با ساختار نیاز دارند. این نکات آمادگی برای امتحان پایانی و کنکور را ارائه می دهد که به شما در ایجاد یک برنامه مطالعه مناسب کمک می کند.

وزن هر واحد را بدانید

دانش آموزان باید وزن هر واحد را بدانند. بر این اساس می توانند به واحدهایی که امتیاز بیشتری دارند زمان بیشتری بدهند. دانش آموزان همچنین باید با الگوی امتحانی و برنامه درسی فیزیک کلاس یازدهم آشنا باشند. این به آنها ایده ای از تست ها می دهد و به آنها کمک می کند تا میزان مطالبی که در برنامه درسی پوشش داده اند را پیگیری کنند. در بهترین کلاس آنلاین فیزیک یازدهم موسسه کارنامه خرد تمام تست های فیزیک پایه یازدهم بررسی و حل می شوند.

برای هر فصل یادداشت بردارید

دانش آموزان باید عادت خود را در یادداشت برداری در حین مطالعه ایجاد کنند. به این ترتیب، آنها یادداشت های مطالعه را برای هر فصل آماده می کنند که در طول امتحان به شما کمک می کند. دانش آموزان موسسه کارنامه خرد، می توانند مفاهیم فیزیک را فقط با نگاه کردن به آنها به یاد بیاورند.

استراتژی موضوعی

دانش آموزانی که در ریاضیات و حل مسائل عددی ضعیف هستند باید روی فصول تئوری مانند ارتباطات، امواج الکترومغناطیسی، طبیعت دوگانه تشعشع و ماده، اتم، هسته و نوری موج تمرکز کنند. این فصل‌ها کاملاً تئوری هستند و دانش‌آموزان می‌توانند در اینجا امتیاز بیشتری کسب کنند.

دانش‌آموزانی که دوست دارند مسائل عددی را حل کنند باید روی قسمت اول کتاب فیزیک تمرکز کنند که شامل فصولی مانند بار الکتریکی و میدان‌ها، پتانسیل و ظرفیت الکترواستاتیکی، الکتریسیته جریان، بارهای متحرک، مغناطیس و غیره است.

طراحی یک برنامه مطالعاتی مناسب در بهترین کلاس آنلاین کنکور فیزیک یازدهم

دانش آموزان باید یک برنامه مطالعه روزانه تهیه کنند که در آن حداقل 1 ساعت به درس فیزیک اختصاص داده شود. در حین تنظیم برنامه، دانش آموزان باید کمی وقت بگذارند تا آمادگی قبلی خود را تجزیه و تحلیل کنند و موضوعاتی را که در آنها ضعیف و قوی هستند، بیابند. این به آنها کمک می کند تا آمادگی خود را برای کنکور در اولویت قرار دهند. برنامه مطالعه باید محدود به زمان باشد و آنها باید آن را رعایت کنند. این امر فشار مثبتی بر دانش آموزان ایجاد می کند و به انجام مؤثرتر وظایف کمک می کند. با کمک این راه کار ها می توانید همزمان با بهترین کلاس آنلاین کنکور فیزیک یازدهم بهترین نتیجه را بگیرید.  

در نهایت نظر سنجی بهترین کلاس کنکور آنلاین را آماده کرده ایم، چنانچه تجربه شرکت در هر کدام از این موسسات را دارید لطفا در نظر سنجی زیر شرکت کنید.

[yop_poll id=”1″]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] می توانید جهت اطلاع از بهترین کلاس آنلاین کنکور فیزیک یازدهم به این لینک […]