فهرست مطالب

کلاس آنلاین شیمی دهم

با توجه به تلاش‌های مدارس برای کاهش خطر و گسترش COVID-19، بیشتر مدارس و آموزشگاه ها رو به تدریس آنلاین و یا مجازی آورند، که خوشبختانه نتیجه بسیار خوبی داشته است.

مزیت های کلاس کنکور آنلاین بسیار است، به طور مثال همه افراد داوطلب، بدون توجه به جایی که زندگی می کنند، شهریه یکسانی را پرداخت می کنند، که البته بسیار پایین تر از کلاس های حضوری است. از آنجا که تدریس شیمی نیازمند آزمایش های بسیار است، آیا کلاس آنلاین  شیمی کنکور می تواند در این زمینه کمک کننده باشد؟ ما در ادامه این مطلب ابتدا به بررسی درس شیمی و سپس به معرفی کلاس آنلاین شیمی دهم می پردازیم.

تصویر-کلاس-آنلاین-شیمی-دهم-5378

مشاغل فارغ التحصیلان شیمی

شیمیدانان تغییرات و فعل و انفعالات بین مواد شیمیایی را بررسی می کنند. دانشجویان این رشته، واکنش های عناصر آلی و معدنی را در ابتدایی ترین سطوح مطالعه خواهند کرد.

شیمی هم بسیار آکادمیک و هم بسیار تجربی است. دانش آموزانی که علاقه مند به مطالعه عملی هستند، هم در دانشگاه و هم در حرفه خود از مؤلفه آزمایشگاهی سنگین، لذت خواهند برد.

شیمیدانان مشتاق، باید مشاغل ایده آل خود را زودتر در نظر بگیرند، زیرا آنها اغلب در طول سال های کارشناسی خود مجبور به انتخاب رشته تخصصی هستند.

مهارت های فارغ التحصیلان شیمی، توسط طیف گسترده ای از کارفرمایان ارزشمند است. تولیدکنندگان در صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی و دارویی برای تولید محصولات پایدار و انجام آزمایش‌های کنترل کیفیت به شیمیدانان متکی هستند تا مطمئن شوند این مواد برای استفاده عمومی سالم و ایمن هستند.

 تیم‌های پزشکی قانونی، از شیمیدان‌ها برای یافتن اجزای ردیابی در صحنه‌های جرم کمک می گیرند، که می ‌تواند به عنوان مدرک در طول محاکمه مورد استفاده قرار گیرد.

رشته های شیمی می توانند در مقطع کارشناسی تا مقطع دکترا ثبت نام کنند. از آنجایی که نیازهای آزمایشگاهی ریاضی و مقدماتی زیادی وجود دارد، برنامه های شیمی به طور سنتی در سطح کاردانی دو ساله ارائه نمی شود.

اگر شما به دنبال بهترین کلاس آنلاین شیمی دوازدهم هستید همین حالا از این لینک دیدن کنید.

تصویر-کلاس-آنلاین-شیمی-دهم-5345

کاندیدای ایده آل برای شیمی

شیمی از افراد می‌خواهد که به جزئیات توجه کنند، زیرا کوچک‌ ترین خطاهای اندازه‌ گیری می ‌تواند یک آزمایش را خراب کند یا منجر به مخلوط‌ های ناپایدار شود.

صبر یکی دیگر از ویژگی های عالی برای شیمیدانان است. مانند سایر رشته ‌های علوم طبیعی، مانند فیزیک یا زیست‌ شناسی، دانشمندان گاهی  منتظر دوره‌های زمانی طولانی برای تکمیل آزمایش، جمع ‌آوری داده‌های کافی، یا آزمایش مجدد عناصر پس از یک خطا یا خرابی ابزار می مانند. صبر و حوصله در انجام کارهای اضافی مانند فهرست نویسی واکنش یک جزء در ترکیب با عناصر مختلف نیز مفید خواهد بود.

اما سوالی که در این مقاله به آن می پردازیم این است که چگونه می توانیم در این درس دانایی و آگاهی بالایی را کسب کنیم؟

برای انتخاب بهتر کلاس آنلاین کنکور به مطالب زیر مراجعه کنید:

بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم

بهترین کلاس آنلاین ریاضی دوازدهم

شیمی دهم

شیمی دهم بسیار مهم است، به این دلیل که 27 -28 درصد از تست های کنکور به صورت مستقیم به شیمی دهم مربوط می شود و سایر تست ها نیز به صورت غیر مستقیم به این پایه مربوط می شود. به طور کلی مطالبی که در شیمی دهم آموزش داده می شود، در طول سال های تحصیلی نیز کاربرد دارد.

در کلاس آنلاین شیمی دهم موسسه خرد، این اهمیت درک شده است و به همین دلیل در دوره های آنلاین تعداد تست های بسیار بالایی بررسی می شوند و مفاهمیم به صورت مفهومی تر تدریس می شوند و البته تمرین های زیادی برای یادگیری بهتر دانش آموز در نظر گرفته می شود.

افرادی که تسلط بالایی در شیمی دهم به دست آوردند می توانند پایه های یازدهم و دوازدهم شیمی را بهتر و موفق تر سپری کنند.

اگر شما به دنبال ثبت نام در بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید، مشاوران کارنامه خرد به شما با هر سطح تحصیلی کمک می کنند تا بهترین باشید.

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] همین حالا با این موسسه تماس بگیرید و برای ثبت نام در کلاس آنلاین شیمی دهم ثبت نام […]