هم اکنون بهترین کلاسهای آنلاین کنکور ایران با تدریس دبیران برند ایران در موسسه کارنامه خرد صورت میپذیرد.

کلاس کنکور آنلاین
کلاس کنکور آنلاین

در کلاس کنکور آنلاین ، هر معلمی سبک تدریس خودش را دارد. و همانطور که سبک های تدریس سنتی با ظهور آموزش های متفاوت تکامل می یابد، معلمان بیشتری رویکرد خود را بسته به نیازهای یادگیری دانش آموزان خود تنظیم می کنند.

سبکهای آموزشی مدرسان در کلاسهای کنکور آنلاین:

اما چند سبک آموزشی اساسی در کلاس کنکور آنلاین وجود دارد که اکثر مربیان تمایل دارند از آنها استفاده کنند. کدوم مال شماست؟

در کلاس کنکور آنلاین این سبک‌های تدریس، پنج استراتژی اصلی را که معلمان در کلاسهای کنکور آنلاین خود استفاده می‌کنند، و همچنین مزایا و مشکلات احتمالی هر کدام را برجسته می‌کند.

در بهترین کلاس کنکور آنلاین سبک های رایج تدریس – سبک های تدریس کلاسی.  سبک اقتدار یا سخنرانی (معلم محور)، سبک نمایشگر یا مربی (دانش را نشان می دهد، شامل فعالیت ها و نمایش ها می شود)، سبک تسهیل کننده یا فعالیت (ترویج خودآموزی، خودشکوفایی، مهارت های تفکر انتقادی)، سبک تفویض یا گروهی (بهترین برای فعالیت‌های آزمایشگاهی و فعالیت‌های بازخورد همسالان)، و سبک ترکیبی یا ترکیبی (شخصیت و علایق معلم را با نیازهای دانش‌آموزان ترکیب می‌کند).

اقتدار یا سبک سخنرانی در کلاس کنکور آنلاین:

در کلاس کنکور آنلاین مدل اقتدار، معلم محور است و اغلب مستلزم جلسات سخنرانی طولانی یا ارائه یک طرفه است. از دانش آموزان انتظار می رود که یادداشت برداری کنند یا اطلاعات را جذب کنند.

مزایا : در کلاس کنکور آنلاین این سبک برای برخی رشته های تحصیلات عالی و سالن های سالن با گروه های بزرگی از دانشجویان قابل قبول است. سبک سخنرانی خالص بیشتر برای موضوعاتی مانند تاریخ مناسب است که به حفظ حقایق کلیدی، تاریخ ها، نام ها و غیره نیاز دارد.

معایب : در کلاس کنکور آنلاین این یک مدل سوال برانگیز برای آموزش کودکان است زیرا تعامل کم یا بدون تعامل با معلم وجود دارد. به علاوه می تواند کمی چرت بزند. به همین دلیل است که رویکرد بهتری برای دانش آموزان مسن تر و بالغ تر است.

دمونستراتور یا سبک مربی در کلاس کنکور آنلاین :

این سبک در کلاس کنکور آنلاین تظاهرکننده با نشان دادن آنچه که دانش آموزان باید بدانند، نقش اقتدار رسمی را حفظ می کند. تظاهر كننده شباهت زيادي به سخنران دارد، اما دروس آنها شامل ارائه چند رسانه اي، فعاليت ها و تظاهرات است. (فکر کنید: ریاضی. علوم. موسیقی.)

مزایا : در کلاس کنکور آنلاین این سبک به معلمان فرصت هایی می دهد تا فرمت های مختلفی از جمله سخنرانی ها و ارائه های چند رسانه ای را با هم ترکیب کنند.

معایب : در کلاس کنکور آنلاین اگرچه برای آموزش ریاضیات، موسیقی، تربیت بدنی یا هنر و صنایع دستی مناسب است، اما برآوردن نیازهای فردی دانش آموزان در کلاس های بزرگتر دشوار است.

تسهیل کننده یا سبک فعالیت در کلاس کنکور آنلاین :

در کلاس کنکور آنلاین تسهیل‌کننده‌ها خودآموزی را ترویج می‌کنند و به دانش‌آموزان کمک می‌کنند مهارت‌های تفکر انتقادی را توسعه دهند و دانشی را که منجر به خودشکوفایی می‌شود، حفظ کنند.

مزایا : در کلاس کنکور آنلاین این سبک به دانش آموزان آموزش می دهد تا سؤال بپرسند و به توسعه مهارت ها برای یافتن پاسخ ها و راه حل ها از طریق اکتشاف کمک می کند. برای آموزش علوم و موضوعات مشابه ایده آل است.

معایب : در کلاس کنکور آنلاین  این سبک معلم را به چالش می کشد تا با دانش آموزان تعامل داشته باشد و آنها را به سمت کشف سوق دهد تا اینکه حقایق را بیان کند و دانش را از طریق حفظ کردن آزمایش کند. بنابراین اندازه گیری موفقیت در شرایط ملموس کمی دشوارتر است.

سبک گروهی در کلاس کنکور آنلاین :

در کلاس کنکور آنلاین سبک تفویض‌کننده برای برنامه‌های درسی که به فعالیت‌های آزمایشگاهی نیاز دارند، مانند شیمی و زیست‌شناسی، یا موضوعاتی که نیاز به بازخورد همسالان دارند، مانند بحث و گفتگو و نوشتن خلاق، مناسب‌تر است.

مزایا : در کلاس کنکور آنلاین کشف هدایت شده و یادگیری مبتنی بر تحقیق، معلم را در نقش ناظر قرار می دهد که با کار پشت سر هم در جهت اهداف مشترک، دانش آموزان را الهام می بخشد.

معایب : در کلاس کنکور آنلاین به عنوان یک سبک مدرن تدریس در نظر گرفته می شود، گاهی اوقات به عنوان تضعیف اقتدار معلم مورد انتقاد قرار می گیرد. به عنوان یک نماینده، معلم بیشتر به عنوان یک مشاور عمل می کند تا یک مرجع سنتی.

کارنامه خرد بهترین کلاس کنکور آنلاین

کارنامه خرد یکی از بهترین کلاس‌های آمادگی برای کنکور آنلاین است که از سوالات گذشته، جزوات منسجم و مفید، تمرینات کنکور، سنجش و فصل‌بندی شده و نکات کلیدی با توجه به سطح دانش آموزان استفاده می‌کند. این کلاس با استفاده از روش‌های نوین آموزشی و اساتید مجرب و متخصص، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بهترین نتایج را در کنکور آنلاین خود بدست آورند و آمادگی کاملی برای ورود به دانشگاه داشته باشند.

شما می توانید جهت اطلاع از این سوال که بهترین کلاس‌های آنلاین کنکور در ایران کدامند؟ به این صفحه بروید.

سبک ترکیبی یا کومپاند در کلاس کنکور آنلاین :

در کلاس کنکور آنلاین سبک ترکیبی یا ترکیبی، از رویکردی یکپارچه برای آموزش پیروی می کند که شخصیت و علایق معلم را با نیازهای دانش آموزان و روش های متناسب با برنامه درسی ترکیب می کند.

مزایا :  این سبک در کلاس کنکور آنلاین فراگیر  و معلمان را قادر می‌سازد تا سبک‌های خود را با نیازهای دانش‌آموز و موضوع موضوعی مناسب تنظیم کنند.

معایب :این سبک ترکیبی در کلاس کنکور آنلاین این خطر را دارد که همه دانش‌آموزان چیزهای زیادی را در نظر بگیرند، و معلمان را وادار می‌کند که خود را بیش از حد ضعیف و رقیق کنند.

از آنجایی در کلاس کنکور آنلاین همه معلمان دارای سبک هایی هستند که شخصیت و برنامه درسی متمایز آنها را منعکس می کند – از ریاضی و علوم گرفته تا انگلیسی و زیست – بسیار مهم است که آنها بر اهداف آموزشی خود متمرکز شوند و از تلاش برای همه چیز برای همه دانش آموزان اجتناب کنند.

آنچه در کلاس کنکور آنلاین باید در مورد سبک تدریس خود بدانید :

در کلاس کنکور آنلاین اگرچه وظیفه معلم سرگرم کردن دانش آموزان نیست، اما مشارکت دادن آنها در فرآیند یادگیری بسیار مهم است. انتخاب سبکی که نیازهای دانش‌آموزان متنوع در سطوح مختلف یادگیری را برآورده می‌کند، با یک فهرست شخصی – ارزیابی خود – از نقاط قوت و ضعف معلم شروع می‌شود. همانطور که آنها سبک های تدریس خود را توسعه می دهند و آنها را با مهارت های مدیریت کلاس درس ادغام می کنند، معلمان می آموزند که چه چیزی برای شخصیت و برنامه درسی آنها بهتر است.

در کلاس کنکور آنلاین راهنمای ما سبک‌های مختلف تدریس امروزی را در بر می‌گیرد و به معلمان کمک می‌کند تا سبک مناسب خود و دانش‌آموزانشان را شناسایی کنند. مقاله را مرور کنید یا از این پیوندها برای پرش به مقصد مورد نظر خود استفاده کنید.

فهرست سبک تدریس در کلاس کنکور آنلاین چیست و سبک های تدریس چگونه تکامل یافته اند؟

کدام روش تدریس برای دانش آموزان امروزی در کلاس کنکور آنلاین بهتر است؟

تنوع کلاس درس چگونه بر معلمان در کلاس کنکور آنلاین تأثیر می گذارد؟

پیدایش لیست و تاریخچه سبک تدریس در کلاس کنکور آنلاین :

سبک های تدریس در کلاس کنکور آنلاین چگونه تکامل یافته اند؟ این سؤالی است که از معلمان پرسیده می‌شود، و اغلب از خود می‌پرسند، در حالی که شغل خود را آغاز می‌کنند، و گهگاه در طول مسیر برای تأمل در عملکرد شغلی مکث می‌کنند. برای درک تفاوت‌های سبک‌های تدریس، دانستن اینکه مفهوم مدرن طبقه‌بندی روش‌های تدریس از کجا سرچشمه می‌گیرد، مفید است.

در زیر فهرستی از سبک تدریس در کلاس کنکور آنلاین که ایجاد گردیده که از آن زمان توسط پیروان پذیرفته و اصلاح شده است.

سبک متخصص در کلاس کنکور آنلاین : متخصصان مانند یک مربی، دانش را به اشتراک می گذارند، تخصص خود را نشان می دهند، به دانش آموزان مشاوره می دهند و برای بهبود درک و ارتقای یادگیری بازخورد ارائه می کنند.

سبک اقتدار رسمی در کلاس کنکور آنلاین : معلمان مقتدر فرمت سخنرانی سنتی را ترکیب می‌کنند و بسیاری از ویژگی‌های مشابه کارشناسان را دارند، اما با تعامل کمتر با دانش‌آموز.

سبک مدل شخصی در کلاس کنکور آنلاین : شامل سبک‌های آموزشی ترکیبی است که بهترین تکنیک‌ها را با سناریوهای یادگیری مناسب و دانش‌آموزان در قالبی تطبیقی ​​مطابقت می‌دهد.

سبک تسهیل‌گر در کلاس کنکور آنلاین : فعالیت‌های یادگیری مشارکتی را طراحی می‌کند و پروژه‌های کلاس را مدیریت می‌کند، در حالی که اطلاعات و بازخورد را برای تسهیل تفکر انتقادی ارائه می‌دهد.

سبک یادگیری گروهی در کلاس کنکور آنلاین : یادگیری گروهی را سازماندهی می کند، دانش آموزان را مشاهده می کند، مشاوره ارائه می دهد و تعامل بین گروه ها و افراد را برای دستیابی به اهداف یادگیری ترویج می کند.

گرچه معلمان در طول سالیان متمادی سبک های تدریس خاصی را توسعه داد، اما نسبت به معلمان بوکس در یک دسته بندی واحد هشدار داد. در عوض، او مدافع این بود که معلمان نقش های متعددی را در کلاس ایفا کنند. او معتقد بود که اکثر معلمان دارای ترکیبی از تمام یا اکثر سبک های تدریس کلاسیک هستند.

چگونه آموزش متمایز بر سبک های تدریس تأثیر می گذارد؟

برخی مشاوران و مدرسان از مدافعان اولیه آموزش متمایز و پیشگام در توسعه سبک های تدریس مبتنی بر یادگیری هستند اگر گراشا زمینه را برای معلمان در کلاس کنکور آنلاین ایجاد کرد تا سبک‌هایی را متناسب با شخصیت و نقاط قوت آنها اتخاذ کنند، تاملینسون این موضوع را با تمرکز بر آموزش متمایز به قرن بیست و یکم ارتقا داده است.

در ساده‌ترین عبارت، در کلاس کنکور آنلاین آموزش متمایز به معنای در نظر گرفتن همه دانش‌آموزان هنگام تهیه طرح‌های درسی و تمرین‌های کتاب کار، سخنرانی‌ها و یادگیری تعاملی است. این تفاوت‌های متمرکز بر دانش‌آموز، سبک‌های آموزشی را ایجاب می‌کند که کلاس‌های درس متنوعی را برای دانش‌آموزان در تمام سطوح یادگیری و از پیشینه‌های مختلف بدون به خطر انداختن نقاط قوت معلم در بر می‌گیرد.

کدام سبک تدریس در کلاس کنکور آنلاین برای دانش آموزان امروزی بهتر است؟

چه معلم سال اولی باشید که مشتاق به اجرا گذاشتن تمام تکنیک‌های آموزشی که در کالج آموخته‌اید، یا یک کهنه‌کار کلاس درس در کلاس کنکور آنلاین که آموزش‌های متفاوت و روش‌های یادگیری جدید را بررسی می‌کند، در نظر داشته باشید که همه دانش‌آموزان به یک سبک خاص به خوبی پاسخ نمی‌دهند. اگرچه سبک‌های تدریس در پنج گروه طبقه‌بندی شده‌اند، سبک تدریس ایده‌آل امروزی یک یا یا یک پیشنهاد نیست، بلکه بیشتر یک رویکرد ترکیبی است که بهترین چیزهایی را که یک معلم ارائه می‌دهد ترکیب می‌کند.

توصیه‌های سنتی که معلمان با مجموعه‌ای از سبک‌های آموزشی فراگیر از آن استفاده نمی‌کنند، ممکن است با تأکید امروزی بر کلاس‌های درس دانش‌آموز محور در تضاد باشد. در کلاس کنکور آنلاین از لحاظ نظری، هر چه معلمان بیشتر بر یادگیری دانش آموز محور تأکید کنند، ایجاد یک سبک متمرکز بر اساس ویژگی های شخصی، نقاط قوت و اهداف آنها دشوارتر است.

به طور خلاصه، در کلاس کنکور آنلاین روش‌های مدرن تدریس به انواع مختلفی از معلمان نیاز دارد – از تحلیل‌گر/سازمان‌دهنده گرفته تا مذاکره‌کننده/مشاور. در اینجا عوامل دیگری وجود دارد که باید در نظر داشته باشند زیرا معلمان بهترین روش تدریس را برای دانش آموزان خود تعیین می کنند.

ظرف خالی : در کلاس کنکور آنلاین منتقدان سبک سخنرانی «حکیم روی صحنه» به نظریه «رگ خالی» اشاره می‌کنند، که فرض می‌کند ذهن دانش‌آموز اساساً خالی است و باید توسط معلم «متخصص» پر شود. منتقدان این رویکرد سنتی در تدریس اصرار دارند که این سبک تدریس منسوخ شده است و باید برای کلاس های درس متنوع قرن بیست و یکم به روز شود.

فعال در مقابل منفعل : در کلاس کنکور آنلاین طرفداران رویکرد سخنرانی سنتی معتقدند که تأکید بیش از حد بر سبک‌های تدریس مشارکتی گروه‌محور، مانند تسهیل‌کننده و نماینده، دانش‌آموزان با استعداد و رقابت‌پذیر را نسبت به کودکان منفعل با توانایی‌های یادگیری متنوع ترجیح می‌دهد و در نتیجه چالش‌های برآورده کردن نیازهای دانش‌آموزان را تشدید می‌کند. همه زبان آموزان

دانش در مقابل اطلاعات : در کلاس کنکور آنلاین دانش به معنای درک کامل یا درک کامل یک موضوع خاص است. ترکیبی از سبک‌های تدریس که شامل تکنیک‌های تسهیل‌کننده، نماینده، نمایش‌دهنده و سخنران است، به طیف گسترده‌ای از دانش‌آموزان کمک می‌کند تا دانش عمیق و تسلط بر یک موضوع معین را کسب کنند. این در تضاد با یادگیری غیرفعال است که معمولاً مستلزم به خاطر سپردن حقایق یا اطلاعات با هدف کوتاه مدت نمره خوب در آزمون ها است.

کلاس‌های تعاملی : در کلاس کنکور آنلاین لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها، ویدئو کنفرانس و پادکست‌ها در کلاس‌های درس نقشی حیاتی در سبک‌های تدریس امروزی دارند. با در نظر گرفتن فناوری، ضروری است که معلمان دانش دانش آموزان خود را در حین یادگیری ارزیابی کنند. در کلاس کنکور آنلاین گزینه جایگزین این است که منتظر نتایج آزمون باشید، فقط برای کشف شکاف های دانش که باید در مرحله یادگیری فعال شناسایی می شد.

روش‌های تدریس سازنده‌گرایانه : در کلاس کنکور آنلاین سبک‌های تدریس معاصر تمایل به گروهی و تحقیق محور دارند. روش‌های آموزشی سازنده‌گرا، زیر مجموعه‌هایی از سبک‌های تدریس جایگزین، از جمله مدل‌سازی، مربیگری، و آماده‌سازی آزمون از طریق داربست‌های روبریکی را در بر می‌گیرد. همه اینها برای ارتقای مشارکت دانش‌آموزان طراحی شده‌اند و یک رویکرد ترکیبی برای تدریس را ضروری می‌سازند. در کلاس کنکور آنلاین یکی از انتقاداتی که به رویکرد سازنده‌گرایی وارد می‌شود این است که به دانش‌آموزان برون‌گرا و گروه‌گرا که بیشتر از درون‌گرایان تمایل دارند از این روش‌های آموزشی تسلط پیدا کنند و از آنها بهره‌مند شوند، پاسخ می‌دهد. با این حال، این فرض را بر این می‌گذارد که درونگراها با مشاهده یاد نمی‌گیرند.

در کلاس کنکور آنلاین یادگیری دانش آموز محور نباید به قیمت روش تدریس ترجیحی مربی تمام شود. با این حال، آموزش متمایز مستلزم آن است که معلمان سبک خود را برای تطبیق با نیازهای متنوع کلاس‌های درس قرن جدید اصلاح کنند.

در کلاس کنکور آنلاین هدف از آمیختن سبک‌های تدریس برای استفاده از نقاط قوت معلم در حین برآورده کردن خواسته‌های دانش‌آموزان متنوع، به طور فزاینده‌ای دشوار شده است، زیرا والدین نقشی فعالانه در تکنیک‌های یادگیری کودک بر عهده می‌گیرند.

در کلاس کنکور آنلاین سبک سنتی سخنرانی معتبر/متخصص یا «حکیم روی صحنه» مورد حمله برخی از والدین – و رهبران آموزشی معاصر – قرار گرفته است که تأکید می‌کنند رویکرد متنوع‌تری برای آموزش برای مشارکت دادن دانش‌آموزان ضروری است. این امر با ظهور “مادرهای ببر” ترکیب شده است، اصطلاحی که توسط والدین محبوب شده است که به بهبود کیفیت آموزش با تمرکز لیزری دقیق بر مدارس لیست خوب و بازار کار بسیار رقابتی اختصاص داده شده است.

در کلاس کنکور آنلاین صرف نظر از اینکه یک معلم چه سبکی را اتخاذ می کند، برای معلمان مهم است که نگرش های مثبت ایجاد کنند، اهداف تعیین کنند و انتظارات بالایی برای دانش آموزان ایجاد کنند.

فرض کنید در کلاس کنکور آنلاین دانش آموزان می توانند برتر باشند!  کارشناسان آموزش، اعلام می‌کنند. به عنوان معلمان سابق با بیش از 50 سال تجربه آموزشی، در کتاب پرفروش خود، روزهای اول مدرسه: چگونه معلم مؤثری باشیم و جدیدترشان، کتاب مدیریت کلاس درس که معلمان موفق سه مورد را به اشتراک می گذارند، تأکید می کنند. ویژگی های مشترک:

در کلاس کنکور آنلاین مهارت های مدیریت کلاس درس موثر مهم است

در کلاس کنکور آنلاین تسلط بر درس مهم است

در کلاس کنکور آنلاین انتظارات مثبت مهم است

در کلاس کنکور آنلاین همه مربیان، هنگام توسعه سبک های تدریس خود، باید این سه هدف و نیز هدف اصلی آموزش را در نظر داشته باشند: یادگیری دانش آموزان.

تنوع کلاس درس در کلاس کنکور آنلاین چگونه بر معلمان تأثیر می گذارد؟

در کلاس کنکور آنلاین کاملاً واضح است که معلمان امروزی در قبال دانش آموزانی با طیف متنوعی از توانایی های یادگیری مسئول هستند. معلم قرن بیست و یکم این تجمل را ندارد که «میوه کم آویزان را بچیند» و سپس بقیه درخت را برای متخصصانی که در کودکان دارای مشکلات رفتاری یا اختلالات یادگیری تخصص دارند، بگذارد.

در بهترین کلاس کنکور آنلاین معلمان امروزی باید سبک های آموزشی را توسعه دهند که در کلاس های درس به خوبی کار کند. روش‌های آموزشی مؤثر، دانش‌آموزان تیزهوش و همچنین کودکان دیرآموز و آن‌هایی که تمایل به کمبود توجه دارند را درگیر می‌کند. اینجاست که آموزش متمایز و ترکیبی متعادل از سبک‌های تدریس می‌تواند به همه دانش‌آموزان در یک کلاس درس کمک کند – نه فقط تعداد معدودی که به یک سبک خاص تدریس به خوبی پاسخ می‌دهند.

در بهترین کلاس کنکور آنلاین شگفتی تدریس، چیزی که کارشناسان آموزش به آن به عنوان “آن لحظه ای که دانش آموز “آن را دریافت می کند” از آن یاد می کند، یکی از سودمندترین و به ظاهر دست نیافتنی ترین مزایای معلم شدن است. این انتقال دانش از متخصص به دانش آموز یک هنر و یک مهارت است. خوشبختانه، هر دو را می توان آموخت و کامل کرد.

در بهترین کلاس کنکور آنلاین دانستن اینکه چگونه دانش‌آموزان را درگیر کنید با انتخاب سبک آموزشی که برای شما مناسب است شروع می‌شود. و به یاد داشته باشید، حتی اگر ممکن است یک سبک تدریس را بر دیگری ترجیح دهید، باید سبکی را پیدا کنید که برای دانش آموزان شما بهترین کار را داشته باشد! برای رسیدن به اهداف مختلف، سبک‌های مختلف را امتحان کنید و همیشه خود را به چالش بکشید تا راه‌هایی برای رسیدن به هر دانش‌آموز بیابید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] دیگری، زبان جدید، هنرها و… اطلاعات داشته باشند. بهترین کلاس کنکور آنلاین مبتنی بر آموزش کامل و جامع خواهد […]

trackback

[…] به تنهایی از خانه آموزش می بینند، لازم است در بهترین کلاس کنکور آنلاین آموزش هایی در رابطه با  نحوه یادگیری و میزان مشارکت به […]

trackback

[…] بعدی برای یافتن بهترین کلاس کنکور آنلاین این است که تصمیم بگیرید که آیا می خواهید در یک زمان چند […]

trackback

[…] موفقیت دانش آموزان دارد، به همین دلیل افراد به دنبال بهترین کلاس کنکور آنلاین هستند. اگر شما هم به دنبال بهترین کلاس کنکور آنلاین نی […]

trackback

[…] زیرا هر کلاس باید به نیازها و شرایط شخصی شما پاسخ دهد. بهترین کلاس کنکور آنلاین برای شما باید دارای معلمان ماهر و متخصص، منابع آموزشی […]

trackback

[…] کلاس کنکور آنلاین نی نی سایت می تواند به شما در انتخاب بهترین کلاس کنکور آنلاین کمک کند. اگر می خواهید کلاس کنکور نی نی سایت را بشناسید […]

trackback

[…] موسسه کنکور پزشکی را بررسی می کند تا به شما کمک کند در بهترین کلاس کنکور آنلاین ثبت نام […]

trackback

[…] آموزان که در جنوب تهران ساکن هستند، زمانی که به دنبال بهترین کلاس کنکور آنلاین و یا حضوری هستند از دبیران خود سوالاتی در رابطه با […]

trackback

[…] در شرق تهران هستید؟ چرا برای قبولی در کنکور باید در بهترین کلاس کنکور آنلاین و یا حضوری شرکت کنیم؟ هزینه ثبت نام در بهترین کلاس […]